close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να μετατρέψεις τις ανάγκες σε επιθυμίες - Βρείτε το κουμπί του πελάτη!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
28/3/2022 - 16:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να μετατρέψεις τις ανάγκες σε επιθυμίες - Βρείτε το κουμπί του πελάτη!

Δημήτρης Μπάτρης, 28/3/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στο άρθρο μου αυτό θα απευθυνθώ στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, διότι το θεωρώ επίκαιρο στην φάση που βρίσκεται ο κλάδος ασφαλειών Ζωής σήμερα.

Πρόσφατα επισκέφτηκα ένα μεγάλο Υποκατάστημα Ασφαλιστικής Εταιρείας με πολλά χρόνια στην αγορά και με καταξιωμένο διευθυντή, τον οποίο είχα να δω αρκετά χρόνια. 

Όταν ρώτησα πώς πάνε με τις πωλήσεις Ασφαλειών Ζωής μου είπε: «Πολύ καλά διότι πουλάμε με βάση Αναγκών των Πελατών».

Απόρησα που δεν γνώριζε ότι η μέθοδος αυτή θεωρείται «ξεπερασμένη», διότι ανήκει στις τεχνικές πωλήσεων «Σκληρής Πώλησης» και την οποία μάλιστα την έχει θεσπίσει και η εταιρία τους.

Δεν θέλησα να κάνω εισήγηση για αλλαγές διότι, αυτή ήταν πολιτική της αποκλειστικής συνεργασίας με την εταιρεία τους.

Έκανα μια ερώτηση σχετική με την εμπειρία τους, «Τι είναι άραγε, αυτό που ωθεί κάποιον υποψήφιο πελάτη να αγοράσει κάτι, η λογική ή το συναίσθημα;» 

Και φυσικά μου είπε, το συναίσθημα.

Πρόσθεσα εάν συμφωνεί με αυτό που το λέμε πολύ τακτικά ότι: «Ο άνθρωπος δεν στεναχωριέται γιατί δεν ικανοποίησε την Ανάγκη του αλλά την Επιθυμία του».

Η απάντηση ήταν, ότι επιβάλλεται να μάθουμε πως να μετατρέπουμε  την Ανάγκη σε Επιθυμία!

Μα ξέρετε συνέχισε, έχουμε «έντυπα αναγκών που τα επιβάλλει η εποπτεύουσα Αρχή».

Σωστά! απάντησα, διότι προστατεύεται ο πελάτης για το εάν εντοπίστηκε, η πρωτεύουσα ανάγκη και δεν αναφέρεται στην τεχνική πωλήσεων, που άλλωστε, δεν την αφορά.

Όπως έχω ξαναγράψει, οι άνθρωποι «αγοράζουν ανθρώπους», αυτό είναι προφανώς συναίσθημα, οι "κακές" τεχνικές πωλήσεων όπως, πώληση προϊόντος ή πώληση των αναγκών βασίζονται στην λογική προσέγγιση ή θα έλεγα, «γονεϊκή συμπεριφορά» και γι αυτό τις θεωρούμε "κακές" τεχνικές πωλήσεων.

Ένας επαγγελματίας Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζωής θα εντοπίσει την ανάγκη του πελάτη για Χ κεφάλαιο ασφάλεια ζωής αλλά δεν θα προσπαθήσει να την πουλήσει. Θα μετατρέψει την Ανάγκη σε ΕΠΙΘΥΜΙΑ.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αυτό που θα κάνει είναι να «πουλήσει το Αποτέλεσμα» να έχει η να μην έχει ο πελάτης το Χ κεφάλαιο ζωής ή Νοσοκομειακή κάλυψη, όπως και εισόδημα όταν βγει  από την ενεργό δράση. 

Ο σωστός Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει πολλές ιστορίες ή εμπειρίες όχι ευχάριστες, από άτομα που δεν είχαν καθόλου ή είχαν μικρό κεφάλαιο ζωής ή Νοσοκομειακή κάλυψη, καθώς και εισόδημα όταν βγει από την παραγωγική ζωή, καθώς και τα προβλήματα που προκάλεσαν η έλλειψη αυτών των ασφαλιστικών καλύψεων, στους οικείους τους ή και στους ίδιους.

Μια καλή πώληση μετατρέπει τη συναισθηματική προσέγγιση σε πλεονέκτημα του Ασφαλιστή και δημιουργεί μια «Επιθυμία».

Κάποτε ένας υποψήφιος για τον οποίο είχε προκύψει η ανάγκη για κάλυψη Σοβαρών Ασθενειών δεν αποφάσιζε, όταν του διάβασα τις 50 παθήσεις και είδε τις πιθανότητες να πάθει μια Ή και δύο από αυτές σε ηλικία κάτω των 60, όχι μόνο απόκτησε το πρόγραμμα αυτό αλλά έπεισε και τρεις φίλους του.

Η τακτική αυτή, της πώλησης απαντά στην ερώτηση «τι κόστος έχει αυτή η κάλυψη». Κόστος είναι αυτό που θα στοιχίσει στον πελάτη εάν συμβεί ο κίνδυνος χωρίς να έχει την κάλυψη του. Ας μη το ξεχνάμε αυτό.

Τα βασικά αγοραστικά συναισθήματα είναι: Φόβος απώλειας, Υγεία, Ασφάλεια, Κύρος, Υπερηφάνεια για ιδιοκτησία, Φιλοδοξία, Απληστία, Κοινωνική Θέση, Αυτοπεποίθηση ακόμη και Εγωισμός.

Οι Άνθρωποι πάντα θα βρίσκουν χρήματα για προϊόντα ή υπηρεσίες που θέλουν και που στα αλήθεια χρειάζονται.

Από την άλλη μην ξεχνάμε ότι όταν γίνεται «πώληση αναγκών» ο υποψήφιος πελάτης θα ενδιαφερθεί περισσότερο για την τιμή.

Σήμερα πολλοί Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι, έχουν αποδεχτεί για πολλά χρόνια την μέθοδο εντοπισμού των Αναγκών για να «πουλήσουν».

Στον μεγάλο ανταγωνιστικό κόσμο που εργαζόμαστε οι σωστοί επαγγελματίες, για να κερδίζουν τις πωλήσεις, είναι ζωτικής σημασίας να μην «πουλάνε την ανάγκη» αλλά να την εντοπίζουν και να την μετατρέπουν σε επιθυμίες, με την χρήση αρνητικής ή θετικής δύναμης των εικόνων. 

«Πουλήστε τα τελικά Αποτελέσματα και το πώς θα νιώθει ο πελάτης μετά».

Καλή προσαρμογή και πολλές καλές πωλήσεις.


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πώληση
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • πελάτες
  • ανάγκες
  • επιθυμίες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι διαχρονικές ευθύνες για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, η αντιπολίτευση που δεν…κόβει εισιτήρια, κλείνει το «επενδυτικό κενό», και τα μηνύματα της κτηματαγοράς
09:40 Οι διαχρονικές ευθύνες για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, η αντιπολίτευση που δεν…κόβει εισιτήρια, κλείνει το «επενδυτικό κενό», και τα μηνύματα της κτηματαγοράς
  • 09:05 Ιστορική συνάντηση των Εθνικοτοπικών Ομοσπονδιών Ελλάδος
  • 16:20 Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)
  • 15:25 Κ. Χατζηδάκης: Οι 5 προτεραιότητες για την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας
  • 15:21 Στρατηγική επέκταση της DEMO στη Γαλλία με την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας
  • 14:35 Η ERB Ασφαλιστική στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
  • 14:19 Θερμική εξάντληση και θερμοπληξία: Συμπτώματα, αντιμετώπιση και πρόληψη!
  • 13:44 1 Platinum, 1 Gold και 1 Bronze βραβείo για το Εκπαιδευτικό Κέντρο της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα Education Leaders Awards 2025
  • 13:40 Ο ΙΣΑ ζητά από τον ΕΟΠΥΥ πληρωμή του clawback σε 12 δόσεις και για τους γιατρούς που δεν υπέβαλλαν σχετικό αίτημα
  • 12:27 Η Πειραιώς Αναγνωρίζεται ως Best Performing Bank στην Ελλάδα στις Κατατάξεις του περιοδικού The Banker για το 2025
  • 12:10 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ο ΑΙΤΩΛΟΣ - έργα και ημέρες»
  • 11:36 Σε πρώτο πλάνο ξανά το μεταναστευτικό - Σε συναγερμό Ελλάδα και Ε.Ε.
  • 10:50 Επείγουσα ανακοίνωση του ΕΚΠΑ για τον καύσωνα - Τι να προσέχετε!
  • 09:56 Η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άννα Ευθυμίου στο Ertnews για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο
  • 09:50 Άρης Πλαστήρας (ΓΑΟΝΑ «Άγιος Σάββας»): Η συμβολή της φθορίζουσας αγγειογραφίας στην Ελάχιστα Επεμβατική Χειρουργική!
  • 09:44 Καλά τα νέα για τους πελάτες μετοχικών προϊόντων Unit Linked που επενδύουν στο Ελληνικό Χρηματιστήριο!
  • 09:40 Το δημοψήφισμα και ο «σοφός» Κουτσούμπας, η «ομπρέλα» του Γιάνη, οι θιασώτες της δραχμής, όταν η Κρήτη έφτασε στη…Σαντορίνη και η λύση - «ψίχουλα» για τους «Ελβετούς»
  • 09:30 Καλαμάτα 80 - Affidea: Νέα Εποχή για την Ιστορική Ομάδα Βόλεϊ της Καλαμάτας
  • 09:22 Πλαγίως: Όταν τα δύο rebranding συναντώνται
  • 09:17 Tα ΓΑΚ στη γενέτειρα του ιδρυτή τους Γ. Βλαχογιάννη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 1/7 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  2. 3/7 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  3. 4/7 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  4. 2/7 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  5. 2/7 Nέος διευθύνων σύμβουλος στην Ημιθέα o Νίκος Παπαδημητρίου
  6. 3/7 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική
  7. 3/7 Επιθεώρηση Γ. Φουφόπουλου: Με σύνθημα «Όταν Κοιτάς Από Ψηλά» βράβευσε τους καλύτερους παρουσία επιφανών πολιτικών και ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube