close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Τι επάγγελμα κάνει ένας ασφαλιστής;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
22/10/2021 - 12:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι επάγγελμα κάνει ένας ασφαλιστής;

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 22/10/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το παρόν άρθρο προέκυψε στην ασφαλιστική καθημερινότητα.

Αφορά τις «γενικές γνώσεις» και τις «γενικές ικανότητες» που καλείται να έχει ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής για να καταφέρει να ανταποκριθεί στην ποικιλομορφία του επαγγέλματος.

Η επικοινωνία και η συναλλαγή με τον πελάτη δεν είναι απλή υπόθεση και σίγουρα δεν είναι διήμερής. Μεταξύ ασφαλιστή και πελάτη υπάρχουν πολλοί και πολλά που απαιτούν γενικές γνώσεις.

Ορισμένες γνώσεις και ικανότητες είναι υποχρεωτικές από τη νομοθεσία. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής πρέπει να τις έχει για να ασκεί το επάγγελμα.

Ορισμένες γνώσεις και ικανότητες είναι υποχρεωτικές από τις εταιρείες. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής πρέπει να τις έχει για να διανέμει τα ασφαλιστικά προϊόντα και να εξυπηρετεί τους πελάτες.

Ορισμένες γνώσεις και ικανότητες από προαιρετικές, μετατρέπονται σε υποχρεωτικές καθώς οι απαιτήσεις και ο επαγγελματισμός εξελίσσονται μαζί με τις ανάγκες της κοινωνίας για ασφάλιση και εξυπηρέτηση.

Κατόπιν αρχίζει η ασφαλιστική καθημερινότητα στην πράξη.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Για παράδειγμα εάν ένας διαμεσολαβητής πουλάει «ασφαλιστήρια κατοικιών», καλείται αρκετές φορές να απαντήσει σε ερωτήματα που έχουν σχέση με ακίνητα, εμπορικές και αντικειμενικές αξίες, νόμους, αντισεισμικότητα, οικοδομικά υλικά, κατασκευές, ανακαινίσεις κτλ και όχι μόνο σε ερωτήματα επί του ασφαλιστικού προϊόντος που πουλάει. Επιπλέον πρέπει να έχει και προσωπική κρίση ώστε να είναι καθοδηγητής. Γιατί ο διαμεσολαβητής είναι ο πρώτος εκτιμητής του κινδύνου-underwriter (αυτά διδαχθήκαμε αρχής του επαγγέλματος), πρέπει να στείλει αναλυτική αίτηση ασφάλισης στον κλάδο, να αιτιολογήσει γενικούς ή και ειδικούς όρους, να ελέγξει ακόμα και αποζημιώσεις επι του συμβολαίου για να είναι σίγουρος. Χωρίς γενικές γνώσεις πώς;

Ένα ακόμα παράδειγμα είναι εάν ο διαμεσολαβητής πουλάει «ασφαλιστήρια ζωής και υγείας». Σε αυτή την περίπτωση oι απαιτήσεις γενικών γνώσεων αυξάνονται. Ο διαμεσολαβητής θα πρέπει να γνωρίζει επι θεμάτων υγείας τουλάχιστον για ορθοπεδικά, χειρουργικά, γυναικολογικά, καρδιολογικά, οφθαλμολογικά, παιδιατρικά, θέματα κορονοϊού, εγκυμοσύνης, ιατρικών παροχών και αποζημιώσεων από τα δημοσία ταμεία, θέματα διαζυγίων και διατροφής, θανάτου, κηδείας, δανείων, χρεών σε δημόσια ταμεία, τόκους και τράπεζες, θέματα συντάξεων και εργατικών ατυχημάτων και αποζημιώσεων λόγω απώλειας ζωής εργαζομένου, θέματα λογιστικά-τιμολογίων-αποδείξεων νοσοκομείων-κλινικών-γιατρών-γνωματεύσεων. Δεν είναι υπερβολές.

Όσο πιο πολλές «γενικές και ειδικές γνώσεις» έχει τόσο πιο σίγουρα στέκεται απέναντι στον πελάτη αλλά και την εταιρεία του. Γιατί στην καθημερινότητα όλο και κάποια ερώτηση προκύπτει. Εάν ο διαμεσολαβητής απαντήσει με σιγουριά, κερδίζει την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη του πελάτη ή με τις γνώσεις που έχει μπορεί να διαπραγματευτεί καλύτερα τα συμφέροντά του πελάτη του στην κάθε εταιρεία. Όποιος γνωρίζει έχει «γερά πόδια» στο έδαφος έχει και «γερά θεμέλια» στο οικοδόμημά του. Μα και εάν δεν γνωρίζει κάτι από την πληθώρα των πληροφοριών, τότε ζητάει πίστωση χρόνου, βρίσκει τη σωστή απάντηση και εξυπηρετεί με σιγουριά. Έτσι κερδίζει εκτίμηση από τον πελάτη. (αυτές τις πρακτικές διδαχθήκαμε στην αρχή του επαγγέλματος και όχι να παραπέμπουμε τον πελάτη ανασφάλιστο και ζημιωμένο αριστερά και δεξιά και στο εξωτερικό για να αποζημιωθεί για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, ούτε να τον αφήνουμε εκτεθειμένο και αβοήθητο)

Και βέβαια το πιο συχνό παράδειγμα είναι του πωλητή-ασφαλιστή συμβολαίων αυτοκινήτων. Οι γενικές γνώσεις που καλείται να έχει είναι τουλάχιστον πραγματογνώμονα, κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τροχαίας, δικηγόρου, διακανονιστή, φανοποιού, μηχανικού αυτοκινήτων και γενικότερες γνώσεις επί του Επικουρικού, ΕΠΥ, Φιλικού Διακανονισμού και πολλών ακόμα θεμάτων.

Επιπλέον όλων των παραπάνω προσθέτω συναισθηματική νοημοσύνη, διαπραγματευτικές ικανότητες, ευελιξία, προσαρμοστικότητα, εμπειρία, γενικές γνώσεις οικονομίας, αναλογιστικής, στατιστικής, νομικής, συμβολαιογράφου, πολιτικής, ψυχολογίας, ερευνών, πυροσβεστικής, περιβάλλοντος, θεολογίας, αθλητισμού, τέχνης, βιομηχανίας, αγροτικών καλλιεργειών, επικοινωνίας, διαφήμισης, social media, ψηφιακής τεχνολογίας, μηχανογράφησης, φιλοσοφίας, χρυσοχοΐας, δημοσίων σχέσεων, τουρισμού, ναυτιλίας, φωτογραφίας (τράβηξε φωτογραφίες το αυτοκίνητο ή το σκάφος του πελάτη και στείλε ψηφιακά- τράβηξε φωτογραφίες το κατάστημα του πελάτη να δούμε την πυροσβεστική φωλιά, το εμπόρευμα και την ταμπέλα και στείλε ψηφιακά) και μέχρι ξένες γλώσσες αγγλικά (οπωσδήποτε αλλιώς κόβεσαι) και βουλγαρικά, ρουμανικά, μαλτέζικα και ρωσικά.

Και ασφαλώς το θέμα διογκώνεται όταν ο διαμεσολαβητής πουλάει ασφαλιστικά προϊόντα όλων των κλάδων. Πόσος καθαρός χώρος και ηρεμία να μείνει στο μυαλό του πωλητή να ασχοληθεί μόνο με πωλήσεις; Γιατί με όλα τα παραπάνω που συμβαίνουν και θα συμβαίνουν το ερώτημα που προκύπτει είναι «Τι επάγγελμα κάνει τελικά ένας ασφαλιστής;». Ενδιαφέρον θα είχε να ακούσουμε πρακτικές απαντήσεις από διευθυντές, επιθεωρητές και οι δεντράχες με εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων.

Οι μεγαλύτερες αλήθειες, επειδή συνήθως πονάνε, λέγονται με χιούμορ. Όμως όσο χιούμορ και να διαθέτεις η σκληρή ασφαλιστική καθημερινότητα δεν αλλάζει. Ερωτήσεις, απαντήσεις, πελάτες, τηλεφωνικά κέντρα, τμήματα underwriting, συντονιστές, επιθεωρητές, ψηφιακή αναβάθμιση, κλεισίματα εταιρειών, λάθος εκδόσεις, λάθος εκτιμήσεις, λάθος τιμολογήσεις, αποζημιώσεις, email, email, email και απαιτήσεις.

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστής
  • ασφαλιστές
  • γνώσεις
  • ικανότητες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/08/2025 - 11:21

    Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;

  • Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/08/2025 - 11:04

    Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/07/2025 - 08:53

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

  • Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44
  • Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00
  • Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πολλά και διαφορετικά περιστατικά τροχαίων συμβαίνουν στην καθημερινότητα, μέσα στα οποία και τροχαία με διπλοπαρκάρισμα. Για την αξιολόγηση της υπαιτιότητας, εκτός...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/07/2025 - 09:22
  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Κάθε χρόνο συνήθως προς το τέλος Αυγούστου ξεκινά η επίσημη κυνηγετική περίοδος, που διαρκεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου του επόμενου...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/07/2025 - 09:03
  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20
  • Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Από το Σάββατο το χειμερινό ωράριο για το διζωνικό τιμολόγιο ρεύματος
14:16 Από το Σάββατο το χειμερινό ωράριο για το διζωνικό τιμολόγιο ρεύματος
  • 12:19 Χρηματιστήριο: Στις 2.023,92 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με οριακή πτώση 0,08%
  • 12:15 Αδ. Γεωργιάδης: Πότε τίθεται σε λειτουργία ο ψηφιακός βοηθός - Η τεχνητή νοημοσύνη στα χέρια των γιατρών
  • 11:40 Η Ολλανδία αλλάζει σελίδα - Τι σηματοδοτεί η ήττα του λαϊκιστή Βίλντερς
  • 11:36 UniCredit: Κατόπιν έγκρισης της ΕΚΤ, αυξάνει τη συμμετοχή της στην Alpha Bank σε περίπου 29,5%
  • 11:30 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  • 11:15 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  • 11:00 Ταξί: Νέα απεργία στις 5 και 6 Νοεμβρίου
  • 10:20 Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης Ασφαλιστικού Πράκτορα από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 10:10 Mε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα στους πρωταθλητές και πρωταγωνιστές των πωλήσεων κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό ΝΑΙ
  • 09:40 Νέο πεδίο δραστηριότητας για την ασφαλιστική αγορά από τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια και τις φοιτητικές εστίες
  • 09:06 Στο 1,72% η απόδοση των τρίμηνων εντόκων γραμματίων του Ελληνικού Δημοσίου
  • 09:00 Πλαγίως: Για τον Διονύση Σαββόπουλο
  • 08:52 Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;
  • 08:45 Το Πεντάγωνο, ο Μητσοτάκης και η «γαλάζια τριάδα», η «γκρίζα ζώνη» του 20%, το μεγάλο δημογραφικό «κενό», οι κληρονόμοι και η στεγαστική κρίση και η «ομίχλη» της Fed
  • 16:28 Τι έκανε σήμερα στην Πλατεία Συντάγματος η Interamarican - Δείτε το video
  • 16:16 Το άγχος της Άγκυρας για την κυριαρχία στους αιθέρες και η μετάβαση των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων στη νέα εποχή
  • 14:00 Η Allianz γιόρτασε το Olympic Day με μήνυμα «Κάθε Μέρα Νικητής»
  • 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
  • 11:55 Allianz Olympic Day 2025: Το βαθιά ανθρώπινο μήνυμα μιας πολύ μεγάλης εταιρείας (video)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 27/10 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  3. 27/10 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  4. 27/10 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  5. 29/10 Τι έκανε σήμερα στην Πλατεία Συντάγματος η Interamarican - Δείτε το video
  6. 27/10 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  7. 27/10 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube