close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η αυξημένη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών στο σπίτι, δημιουργεί ανησυχίες για την ποιότητα ζωής και τα προσωπικά δεδομένα
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
7/9/2021 - 12:10
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αυξημένη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών στο σπίτι, δημιουργεί ανησυχίες για την ποιότητα ζωής και τα προσωπικά δεδομένα

Nextdeal newsroom, 7/9/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αυξημένη ανάγκη για ψηφιακές υπηρεσίες από το σπίτι, αναπόφευκτα οδήγησε σε έκρηξη της χρήσης του διαδικτύου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19. Ωστόσο, ο αυξημένος βαθμός υιοθέτησης αυτών των υπηρεσιών, συνοδεύεται από τις, επίσης, αυξημένες ανησυχίες των καταναλωτών για τον αντίκτυπό τους στην ποιότητα ζωής, γεγονός που δημιουργεί την επείγουσα ανάγκη μιας νέας προσέγγισης από τους παρόχους. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από το πρώτο μέρος της μελέτης της EY, Decoding the digital home, η οποία αξιολογεί τη στάση καταναλωτών από τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, όσον αφορά την ψηφιακή συνδεσιμότητα, την τεχνολογία και την κατανάλωση περιεχομένου.

Με ορισμένες γεωγραφικές διαφοροποιήσεις, η έρευνα διαπιστώνει ότι τα νοικοκυριά υιοθέτησαν μια σειρά υπηρεσιών για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των επιμέρους lockdowns. Οι βιντεοκλήσεις βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης, με αύξηση του ρυθμού υιοθέτησής τους κατά 25%, με τον ρυθμό υιοθέτησης των διαδικτυακών υπηρεσιών υγείας (20%) και εκπαίδευσης (18%) να έχει, επίσης, αυξηθεί ραγδαία. Ταυτόχρονα, σε όλες τις αγορές όπου διεξήχθη η έρευνα, το 44% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι οι ανάγκες τους για σύνδεση στο διαδίκτυο έχουν αυξηθεί.

Είναι εντυπωσιακό, ωστόσο, ότι η αυξητική αυτή τάση συνδυάζεται με όλο και περισσότερους προβληματισμούς. Το 41% ​​των ερωτηθέντων ανησυχούν περισσότερο σήμερα για τον αντίκτυπο του διαδικτύου στην ποιότητα ζωής τους, σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία, ενώ το 39% είναι πολύ προσεκτικοί στη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων τους στο διαδίκτυο. Χαρακτηριστικά, η ηλικιακή ομάδα 18-34 ανησυχεί περισσότερο για τη δημοσιοποίηση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (43%), από ό,τι τα άτομα ηλικίας 45 ετών και άνω (36%).

Ο συσχετισμός μεταξύ ζήτησης και ανησυχιών είναι πιο έντονος μεταξύ των νοικοκυριών με παιδιά, καθώς το 60% των ερωτηθέντων που έχουν παιδιά αναφέρουν ότι οι ανάγκες τους για συνδεσιμότητα έχουν αυξηθεί (έναντι 44% κατά μέσο όρο), και πάνω από τους μισούς (52%) δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να εξετάσουν τον αντίκτυπο που έχει το internet στην ποιότητα ζωής τους (έναντι 41% κατά μέσο όρο).

Κορεσμός περιεχομένου και δυσπιστία

Πολλοί ερωτηθέντες βιώνουν σήμερα ψηφιακή κόπωση, σύμφωνα με την έρευνα. Το 47% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι αναζητούν χρόνο αποσύνδεσης από τα smartphones και άλλες συσκευές συνδεδεμένες στο διαδίκτυο, ενώ το 25% θα ήθελαν να μειώσουν τον αριθμό των πλατφορμών streaming που χρησιμοποιούν. Συγχρόνως, 43% πιστεύουν ότι υπάρχουν σήμερα υπερβολικά πολλά πακέτα συνδεσιμότητας και περιεχομένου.

Παράλληλα, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των ερωτηθέντων ανησυχούν πολύ για το επιβλαβές ή ακατάλληλο περιεχόμενο στο διαδίκτυο και σχεδόν τα μισά νοικοκυριά (49%) υποστηρίζουν την αυστηρότερη ρύθμιση και έλεγχο του διαδικτύου. Το 35% είναι, επίσης, επιφυλακτικοί σχετικά με τη χρήση δικτύων κινητής τηλεφωνίας 5G, παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις.

Η έμφαση στην εξοικονόμηση λειτουργεί αποτρεπτικά για πιθανές θετικές δαπάνες

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο COVID-19 οδήγησε σε αυξημένες προθέσεις για δαπάνες, με το 25% να συμφωνούν ότι η πανδημία έχει κάνει την αναβάθμιση σε δίκτυο 5G πιο ελκυστική και το 20% των ερωτηθέντων να δηλώνουν πλέον πιο πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για περιεχόμενο Ultra HD. Ωστόσο, οι προβληματισμοί για τον έλεγχο κόστους και την εξοικονόμηση χρημάτων, είναι πιο έντονοι από τη διάθεση για αναβάθμιση. Το 42% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι ήδη πληρώνουν πάρα πολλά για το περιεχόμενο που καταναλώνουν, ενώ το 53% δηλώνουν ότι προτεραιότητα του νοικοκυριού τους είναι να δαπανούν όσο το δυνατόν λιγότερο σε υπηρεσίες επικοινωνίας. Συνολικά, το 42% των ερωτηθέντων σε όλες τις χώρες που περιλαμβάνει το δείγμα, πιστεύουν ότι ο πάροχος ευρυζωνικών υπηρεσιών που χρησιμοποιούν, δεν κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει ότι απολαμβάνουν το καλύτερο δυνατό πακέτο.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο κος Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: «Η πανδημία έχει αλλάξει δραστικά τις καταναλωτικές συνήθειες, στρέφοντας τους καταναλωτές σε online υπηρεσίες. Η μείωση του ψηφιακού αποκλεισμού είναι ένα θετικό αποτέλεσμα της πανδημίας. Ωστόσο, η αυξημένη χρήση και εξάρτηση από online υπηρεσίες και περιεχόμενο, δημιουργεί ανησυχίες στους καταναλωτές για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων, την ποιότητα ζωής τους, τον κορεσμό περιεχομένου, αλλά και το κόστος των υπηρεσιών. Για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν την αναδυόμενη αυτή ευκαιρία που προσφέρει το νέο περιβάλλον, οι πάροχοι ψηφιακών υπηρεσιών και τηλεπικοινωνιών, θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους προβληματισμούς των καταναλωτών, και να τους πείσουν ότι οι υπηρεσίες και τα προϊόντα τους προσφέρουν πραγματική, προστιθέμενη αξία, σε μία εποχή όπου οι επιλογές είναι πλέον παραπάνω από αρκετές».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • EY
  • έρευνα
  • ψηφιακές υπηρεσίες
  • ψηφιακή κόπωση
  • σπίτι
  • ποιότητα ζωής
  • προσωπικά δεδομένα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η ταχεία προσαρμογή στην τηλεργασία εξέθεσε τα κενά κυβερνοασφάλειας των επιχειρήσεων παγκοσμίως!
    Nextdeal newsroom, 2/9/2021

    Η ταχεία προσαρμογή στην τηλεργασία εξέθεσε τα κενά κυβερνοασφάλειας των επιχειρήσεων παγκοσμίως!

  • Παγκόσμια συμμαχία της EY με τη Fadata για τη βελτίωση της απόδοσης των ασφαλιστικών εταιρειών!
    Nextdeal newsroom, 30/8/2021

    Παγκόσμια συμμαχία της EY με τη Fadata για τη βελτίωση της απόδοσης των ασφαλιστικών εταιρειών!

  • Ιστορικά υψηλή επίδοση της Ελλάδας στον δείκτη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Ευκαιρία για τους ασφαλιστές;

    Ιστορικά υψηλή επίδοση της Ελλάδας στον δείκτη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Ευκαιρία για τους ασφαλιστές;

    Το 2020, οι επενδύσεις παγκοσμίως για την ενίσχυση της δυνατότητας παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, αυξήθηκαν κατά 2%, αγγίζοντας τα...
    Nextdeal newsroom, 25/08/2021 - 09:55 25/8/2021
  • EY: Το 68% των καταναλωτών παγκοσμίως ζητούν οι επιχειρήσεις να αναλάβουν δράση για τη βιωσιμότητα

    EY: Το 68% των καταναλωτών παγκοσμίως ζητούν οι επιχειρήσεις να αναλάβουν δράση για τη βιωσιμότητα

    Η ανησυχία των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο παραμένει, σύμφωνα με την έβδομη έκδοση της καταναλωτικής έρευνας της EY, Future Consumer...
    Nextdeal newsroom, 16/08/2021 - 15:33 16/8/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
15:33 Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
  • 15:05 Financial Times: Οι ΗΠΑ πιέζουν την ΕΕ να μειώσει μονομερώς τους δασμούς της
  • 14:39 Τα κράτη-μέλη του ΠΟΥ συμφώνησαν για την πρόληψη της επόμενης πανδημίας - Ο ρόλος των εμβολίων
  • 14:16 ΕΟΔΥ: Ενημέρωση επαγγελματιών υγείας για την ανάγκη ενισχυμένης επιτήρησης της λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου
  • 14:00 25η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά
  • 13:43 ΔΑΑ-Airports for Innovation (Α4Ι): Οι νικήτριες εταιρείες startups στον πρώτο ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας παγκοσμίως
  • 13:32 Ιδιωτική Ασφάλιση: Άλλο ένα χαράτσι; Ή μήπως ασπίδα ζωής;
  • 13:15 Κ. Χατζηδάκης: Άρση μονιμότητας και μπόνους απόδοσης στο Δημόσιο μετά από πραγματική αξιολόγηση
  • 13:11 Η καρδιά της Ρομποτικής Χειρουργικής χτυπά στην Αθήνα!
  • 12:55 Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας
  • 12:38 Οδηγός για υγιείς πνεύμονες: Τι να προσέξετε και πότε να δράσετε
  • 12:26 Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς
  • 12:10 Aon: Οι εξάρσεις ακραίων καιρικών φαινομένων του Μαΐου από τις πιο κοστοβόρες στην ιστορία των ΗΠΑ
  • 10:48 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
  • 10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  4. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  5. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  6. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  7. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube