close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

H καλή εμπειρία των πελατών σας, η στρατηγική επιτυχίας σας!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
27/5/2021 - 13:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H καλή εμπειρία των πελατών σας, η στρατηγική επιτυχίας σας!

Γιώργος Μούζος, 27/5/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πανδημία έφερε τα πάνω κάτω εντείνοντας το αίσθημα αβεβαιότητας στον ασφαλιστικό τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα πως η νούμερο ένα πρόκληση είναι οι ασφαλιστικές να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες τους, αλλά το κυριότερο μια απρόσκοπτη εμπειρία σε όλο το φάσμα υπηρεσιών.

Για το συγκεκριμένο θέμα η εταιρεία Xpedition έκανε μια μεγάλη έρευνα με τη συμμετοχή 140 υψηλόβαθμων στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών, που στην πλειοψηφία τους έβαλαν τον πελάτη στο επίκεντρο. Πλέον οι ασφαλιστικές εταιρείες αισθάνονται τη αναγκαιότητα να δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, σε ένα περιβάλλον που απαιτεί εξαιρετική εμπειρία πελατών. Αυτή η εμπειρία συνδέεται άμεσα με την επιτυχία και την εξέλιξη της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας. Όπως ανέφερε κι ο CEO της Xpedition, ο κ. Richard Gibson, οι πελάτες θέλουν να αντιμετωπίζονται ως μεμονωμένες οντότητες και να μην νιώθουν ότι «χάνονται στο πλήθος». Θέλουν να νιώθουν ότι τους σκέφτεστε και πως θα είστε δίπλα τους στη δύσκολη στιγμή τους. Και συνέχισε λέγοντας: «Δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό όχι μόνο να κερδίσουμε νέους πελάτες, χάρη στην ιδανική εξυπηρέτηση που τους προσφέρουμε, αλλά και να διατηρήσουμε τους ήδη υπάρχοντες. Δεν μπορείτε πλέον να βασίζεστε στην αφοσίωσή τους, μιας κι αν οι πελάτες σας νιώσουν ότι δε τους εξυπηρετείτε σωστά κι άμεσα, τότε θα αναζητήσουν άλλο ασφαλιστή κι άλλη ασφαλιστική εταιρεία για τις καλύψεις τους!»

Η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία σύνδεσης μαζί τους μέσω ενός ολιστικού «ταξιδιού» χωρίς τριβές. Για το λόγο αυτό πρέπει οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις να συνεργαστούν με ειδικούς τεχνολογίας για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες των δεδομένων που διαθέτουν και να αποκτήσουν ένα στρατηγικό πλεονέκτημα, έχοντας γνώση όλων των αναγκών των πελατών τους. Η έρευνα της Xpedition συμπληρώνεται από μια ανάλογη που έκανε η Accenture κι υπογράμμισε πως οι καταναλωτές αναμένουν ότι οι συνήθειες αγορών τους θα αλλάξουν άρδην μετά την πανδημία και πως το 41% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα αγοράσουν μόνο από ασφαλιστικές που γνωρίζουν και εμπιστεύονται. Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν πως ο COVID έκανε επιτακτική ανάγκη την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού, που πρέπει να επιτελεστεί σε πολλούς κλάδους του σύγχρονου επιχειρείν, για να ανταπεξέλθουν οι εταιρείες στις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών τους.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ορισμένοι κλάδοι έχουν πολλές δυνατότητες να ανταποκριθούν σε αυτές τις αυξανόμενες προσδοκίες και σίγουρα ο ασφαλιστικός είναι ένας εξ’ αυτών! Η πλήρης αντίληψη της ολιστικής εμπειρίας των πελατών και των προσδοκιών τους, μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συνεργασίας με ισχυρές συνεργασίες με εταιρείες που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες. Έτσι το μέλλον θα είναι λαμπρό για εκείνες τις ασφαλιστικές που επιθυμούν όχι μόνο να δεχτούν την αλλαγή, αλλά να αγκαλιάσουν τις ευκαιρίες που αυτή τους προσφέρει.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • εμπειρία πελατών
  • πελάτες
  • παροχή υπηρεσιών
  • ασφαλιστικές εταιρίες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή
    Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50

    Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή

  • Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
    Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38

    Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

  • Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
    Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27

    Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

  • Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος
    Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54

    Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

  • Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η...
    Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
  • Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να...
    Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
  • ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή...
    Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
  • Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!

    Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!

    Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο...
    Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
  • Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!

    Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!

    Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση...
    Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50
  • Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας!

    Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας!

    Γιατί η κατάσταση και η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στην πρόληψη ατυχημάτων και στη μείωση των ασφαλιστικών...
    Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
16:27 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  • 15:55 Βουλή TV - Βιβλιοβούλιο: Καλεσμένος ο Γιώργος Λογοθέτης (24/11/2025) - Αναφορά στον εκδότη Ευάγγελο Σπύρου στο 38ο λεπτό
  • 15:11 ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Τι ειπώθηκε στο 4o Συνέδριο, τι κέρδισαν οι ασφαλιστές (video)
  • 13:19 Όμιλος ΙΜΙΤΗΕΑ: Στην πρώτη γραμμή για το Rebrain Greece
  • 13:03 Το ΥΓΕΙΑ και το Α΄ Εργαστήριο Ακτινολογίας ΕΚΠΑ διοργανώνουν το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ογκολογικής Απεικόνισης
  • 12:58 Ρωσοουκρανικό: Το 20% του Ντονμπάς το μεγάλο αγκάθι στις διαπραγματεύσεις
  • 12:33 Ομιλία Φ. Καραβία στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Eurobank Holdings A.E
  • 12:30 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Κινδύνων Φυσικών Καταστροφών
  • 12:25 Συμμετοχή του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη στο Συμβούλιο Υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  • 12:04 Γ. Κεφαλογιάννης για Εθνικό Χάρτη Εκτίμησης Κινδύνου Πυρκαγιών: Η χώρα διαθέτει επιστημονικό εργαλείο για σχεδιασμό και πιο αποτελεσματική πρόληψη
  • 12:00 Νομοσχέδιο για την ψηφιακή ενίσχυση της οδικής ασφάλειας - Ψηφίζεται στην ολομέλεια της Βουλής - Τί προβλέπει - Τι λένε τα κόμματα
  • 11:57 4ο Ελληνικό Επενδυτικό Συνέδριο: Υψηλό το ενδιαφέρον των διεθνών επενδυτών για την Ελλάδα - Πάνω από 650 συναντήσεις μεταξύ των επενδυτών και εισηγμένων
  • 11:54 Ε.Σ.Α.μεΑ.: Το 2025 ήταν χειρότερο για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες/ ή και σπάνιες παθήσεις - 3η Δεκέμβρη 2025 Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
  • 11:33 Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές - Β’ Φάση»
  • 11:20 The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων στην ασφάλιση οχήματος
  • 10:27 Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Πανηπειρωτικό Ασφαλιστικό Συνέδριο «Future of Insurance - Epirus Edition 2025»
  • 09:55 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στατιστικών στοιχείων έτους 2024 για την οδική ασφάλεια
  • 09:50 OSCAR: Το πρόγραμμα υγείας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να έχει στο χαρτοφυλάκιό του!
  • 09:44 Πως να προστατεύσετε την περιουσία σας από καθιζήσεις και ολίσθηση του εδάφους που δεν προκαλούνται από σεισμούς;
  • 09:35 Η Anytime «αλλάζει» το μοντέλο ασφάλισης και στη Ρουμανία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  3. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  4. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  6. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  7. 28/11 Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube