Γιώργος Μούζος, 17/9/2019 - 13:47 facebook twitter linkedin Τα αυτόνομα αυτοκίνητα κάτω από το επίπεδο 5 είναι πονοκέφαλος για τις ασφαλιστικές! Γιώργος Μούζος, 17/9/2019 facebook twitter linkedin Αυτό το συμπέρασμα βγήκε έπειτα από ένα πείραμα που διεξήγαγε η εταιρεία Waymo, θυγατρική της Google, η οποία εργάζεται πάνω στα αυτόνομα αυτοκίνητα. Τα πειράματα αυτά έλαβαν χώρα το 2013 με σκοπό η εταιρεία να διαπιστώσει εάν μπορεί να εμπιστευτεί τους δοκιμαστές κι αν αυτή θα τηρήσουν τους κανονισμούς της αυτόνομης τεχνολογίας επιπέδου μικρότερου του 5, δηλαδή για οχήματα που επιβάλλουν ο οδηγός να είναι προσηλωμένος κατά την οδήγηση και να μην ασχολείται με άλλα πράγματα όταν βρίσκεται πίσω από το βολάν. Και τα αποτελέσματα του πειράματος δεν ήταν καλά! Για την ακρίβεια, μέσω των καμερών που ήταν εξοπλισμένα τα μοντέλα δοκιμών, ουδείς από τους δοκιμαστές ακολούθησε τους κανόνες. Δηλαδή κανείς από το προσωπικό που μετείχε στο πείραμα δεν κοιτούσε συνεχώς τον δρόμο, ενώ κατά την οδήγηση ήταν απασχολημένη με οτιδήποτε άλλο, εκτός από το τιμόνι. Σύμφωνα με την Waymo δυστυχώς ο κόσμος έχει υπερβολική εμπιστοσύνη στην αυτόνομη τεχνολογία, αλλά αν δεν αγγίξουμε το επίπεδο 5 δηλαδή της πλήρους αυτονομίας, τότε ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος είναι τεράστιος. Όπου πέρα από τις ανθρώπινες απώλειες σε περίπτωση ατυχήματος, θα μπορεί να έχει και τεράστιο ασφαλιστικό κόστος για την αποζημίωση ενός τέτοιου ατυχήματος. Όπως άλλωστε δήλωσε κι ο CEO της Waymo, John Krafcik: «Ο μόνος τρόπος για να λυθεί το πρόβλημα της ασφάλειας στους δρόμους και ο μόνος τρόπος για να δοθεί η ευκαιρία της κινητικότητας για όλους είναι να βγάλουμε τον άνθρωπο εντελώς έξω από την εξίσωση. Δεσμευόμαστε στην πλήρως αυτόνομη οδήγηση (επιπέδου 5), που δεν απαιτεί άνθρωπο πίσω από το τιμόνι, ούτε οι επιβάτες να έχουν δίπλωμα οδήγησης». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49 Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58 Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!
Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26
Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές! Οι ακραίες θερμοκρασίες στο εσωτερικό των οχημάτων εγκυμονούν κινδύνους για οδηγούς και επιβάτες. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές πρόληψης για το πώς... Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00