Γιώργος Μούζος, 11/1/2019 - 16:12 facebook twitter linkedin Hyundai Kona 1,0 T-GDI 120 PS: Βολιδοσκοπεί την κορυφή! Γιώργος Μούζος, 11/1/2019 facebook twitter linkedin Το μικρότερο SUV στην ιστορία της κορεάτικης φίρμας, μπαίνει για τα καλά στην κατηγορία των compact crossover, διεκδικώντας σθεναρά την κορυφή! Κι έχει όλα τα φόντα για να την κατακτήσει! Είναι κοινώς αποδεκτό, πως η Hyundai έχει κερδίζει επάξια τη θέση στο πάνθεον των κατασκευαστών. Πλέον διαθέτει μεγάλη και ποιοτική γκάμα, όπου όλα τα μοντέλα της είναι τρομερά ανταγωνιστικά και με εξαιρετικό value for money. Πλέον με το Kona μπαίνει για τα καλά στην compact κατηγορία των SUV, προκαλώντας μια... ανησυχία στον ανταγωνισμό! Σύγχρονο & δυναμικό παρουσιαστικό Από τις πρώτες εικόνες που είχαμε δει, πριν καν το επίσημο λανσάρισμα, το Kona ξεχώριζε για τη δυναμική του εικόνα. Διακριτικά επιθετικό, με highlight το εμπρός μέρος. Εκεί ξεχωρίζει χάρη στη διαμόρφωση των φώτων, με λεπτά led ημέρας πιο πάνω από το κυρίως φωτιστικό σώμα, ενώ υπάρχει κι ένα ζεύγος φώτων ομίχλης χαμηλά στη βάση της μάσκας. Πέρα όμως από τα φωτιστικά σώματα, οι αιχμηρές ακμές του αμαξώματος κερδίζουν τον παρατηρητή και κατ’ επέκταση και τον υποψήφιο αγοραστή. Βλέπετε το Kona, στο σύνολο δημιουργεί μια δική του αισθητική ταυτότητα, που σου φωνάζει από μακριά, πως δεν πρόκειται να το βαρεθείς να το κοιτάς. Και ειδικά στο έντονο μπλε χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής μας! Γνώριμο & ποιοτικό το εσωτερικό! Με το που κάτσετε στο άνετο κάθισμα του οδηγού, στο πρώτο πράγμα που θα πέσει το μάτι σας, είναι η μεγάλη οθόνη του infotainment και έπειτα στο πίνακα οργάνων με την ευανάγνωστη οθόνη του trip computer. Κανείς δεν πρόκειται να εκφράσει παράπονο για την ποιότητα και την εργονομία, μιας και όλα είναι εκεί που τα περιμένει ο χειριστής, ενώ και οι αποθηκευτικοί χώροι επαρκούν για τα καθημερινά μικροαντικείμενα. Μαλακά πλαστικά δεν υπάρχουν, όμως η άριστη συναρμολόγηση εξασφαλίζει έντονη αίσθηση στιβαρότητας. Σε ότι αφορά τους προσφερόμενους χώρους, τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα φιλοξενηθούν με άνεση απολαμβάνοντας άνετους χώρους για τα γόνατα και το κεφάλι τους. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 361 λίτρα! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Εξαιρετικό μοτέρ! Ο γνωστός turbo κινητήρας με χωρητικότητα 998 κ.εκ. κινεί το Hyundai Kona της δοκιμής μας, με την απόδοση του να ανέρχεται στους 120 ίππους/6.000 σ.α.λ.. Ο εν λόγω κινητήρας ικανοποιεί, μιας και τραβάει ικανοποιητικά από το χαμηλό φάσμα στροφών (ειδικά μετά τις 2.000 σ.α.λ.), διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία, χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς λόγω της 3κυλινδριας! Κινεί ζωηρά το όμορφο Kona, με την κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων να έχει ως κύριο μέλημα να διατηρεί χαμηλά την κατανάλωση, χωρίς παράλληλα να «πνίγει» τον κινητήρα. Άνεση σε κάθε διαδρομή! Η απόσταση των 170 χλστ από το έδαφος προσφέρει στον οδηγό μια πανοραμική άποψη των τεκταινόμενων στο δρόμο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αμάξωμα παίρνει μεγάλες κι ενοχλητικές κλίσεις όταν ξεκινήσουν οι στροφές! Τα εύσημα για αυτό τα παίρνει η ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Κι όταν λέμε σφιχτή μην νομίζετε ότι θα «κοπανάει» στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, τουναντίον. Ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας είναι σωστά ρυθμισμένος, με το όλο σύνολο να προσφέρει ποιοτική κι άνετη κύλιση, αφήνοντας την καμπίνα ανέπαφη από ενοχλητικούς κραδασμούς. Στην εθνική ταξιδεύει με άνεση, ενώ δεν θα σας αρνηθεί να σας οδηγήσει και σε ένα ελαφρώς πατημένο χωματόδρομο. Από την άλλη σε δρόμο με στροφές, το τιμόνι μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση, παρέχει υψηλή πρόσφυση, συγχωρεί την όποια άτσαλη κίνηση του οδηγού και η ουρά μένει πεισματικά στη θέση της. Πολύ καλή και αρμονική έδειξε να είναι η επέμβαση των ηλεκτρικών συστημάτων ευστάθειας ενώ και τα φρένα έχουν καλή και προοδευτική αίσθηση. Το βλέμμα στην κορυφή! Κι όχι μόνο το βλέμμα, μιας και το Hyundai Kona αποτυπώνει πλήρως και σε κάθε του εκατοστό, την ποιοτική μεταστροφή της κορεάτικης φίρμας. Δυναμικό, ποιοτικό και με έναν κινητήρα που επαρκεί για κάθε χρήση, ταρακουνάει για τα καλά τους αντιπάλους του στην compact SUV κατηγορία! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04 Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;
Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05 Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για... Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55