Γιώργος Μούζος, 12/12/2018 - 13:00 facebook twitter linkedin Ξεκίνησε τη λειτουργία του, το κέντρο R&D της JAC Volkswagen Γιώργος Μούζος, 12/12/2018 facebook twitter linkedin H JAC Volkswagen πραγματοποίησε την τελετή εγκαινίων του νέου κέντρου R&D στην Κίνα για την προώθηση του ηλεκτρικού οχήματος. Η JAC Volkswagen Automotive Co., Ltd. πραγματοποίησε την τελετή εγκαινίων για το «New Energy Passenger Vehicle Project R&D Centre» με έδρα στη Hefei, πόλη της επαρχίας Anhui. Η τελετή έλαβε χώρα δύο εβδομάδες μετά την υπογραφή της στρατηγικής συμφωνίας μεταξύ Volkswagen Group China, JAC και SEAT, παρουσία του Προέδρου της Κίνας, Xi Jingping και του Ισπανού Πρωθυπουργού, Pedro Sánchez. «Η σημερινή τελετή για το νέο κέντρο R&D είναι μία ακόμη σημαντική πρόοδος στην ιστορία της JAC Volkswagen», είπε ο Li Ming, πρόεδρος της JAC Volkswagen. «Η ηλεκτροκίνηση και η κατασκευή έξυπνων αυτοκινήτων είναι βασικές κατευθύνσεις μετεξέλιξης της αυτοκινητοβιομηχανίας. Με την ισχυρή υποστήριξη των μετόχων και όλων των τομέων, η εταιρεία εκμεταλλεύεται την ευκαιρία να επιδιώξει την ανάπτυξη με γνώμονα την καινοτομία στα νέα ενεργειακά της οχήματα και να προχωρήσει προς το μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας». Το κέντρο R&D, που βρίσκεται στη Ζώνη Οικονομικής και Τεχνολογικής Ανάπτυξης της Hefei, θα επικεντρωθεί σε βασικούς τομείς όπως η ηλεκτροκίνηση, η συνδεσιμότητα και η αυτόνομη οδήγηση. Όλα τα μέρη θα αξιοποιήσουν τις επενδύσεις, τις γνώσεις και την διαθέσιμη τεχνολογία για να εξασφαλίσουν ότι το κέντρο R&D θα εκπληρώσει τους στόχους του. Το έργο αυτό αποτελεί δείκτη της προόδου που σημειώνει η JAC Volkswagen στο ηλεκτρικό όχημα και σηματοδοτεί ένα σταθερό βήμα προς το επόμενο στάδιο ανάπτυξης. O SEAT Vice-president for Production and Logistics και μέλος του Supervisory Board της JAC Volkswagen, Dr. Christian Vollmer, δήλωσε ότι «στη SEAT, είμαστε πολύ υπερήφανοι που είμαστε η πρωτοπόρος μάρκα του Ομίλου Volkswagen στην κοινοπραξία με την JAC Volkswagen. Η Κίνα είναι η κορυφαία αγορά στον κόσμο για το ηλεκτρικό όχημα και η βούληση της SEAT είναι να συμβάλει, μαζί με τους εταίρους της, στην αύξηση της βιωσιμότητας κινητικότητας». Η ηλεκτρική κινητικότητα μαζί με την ψηφιοποίηση, τη συνδεσιμότητα και την αυτόνομη οδήγηση αποτελούν το μέλλον της βιομηχανίας κινητικότητας και η Κίνα έχει καθιερωθεί ως βασικός μοχλός αυτής της μετατροπής. Η κατασκευή του κέντρου R&D δεν εκπληρώνει μόνο τις συμφωνίες που υπεγράφησαν στις 9 Ιουλίου και 28 Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους, αλλά είναι επίσης ο κρογωνιαίος λίθος για την ανάπτυξη της JAC Volkswagen στη βιομηχανία νέων ενεργειακών οχημάτων της Κίνας. Το project αυτό αποτελεί μέρος της προσπάθειας που καταβάλλεται από την Volkswagen Group China και των κοινοπραξιών στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας, η οποία θα λανσάρει 30 νέα μοντέλα τα επόμενα δύο χρόνια, τα μισά από τα οποία θα παραχθούν στην Κίνα. Ο Όμιλος στοχεύει να πουλήσει περίπου 400.000 οχήματα new energy στην Κίνα το 2020 και προετοιμάζεται για περίπου 1.5 εκατομμύρια πωλήσεις το 2025. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05 Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55