close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ψηφιακή υπηρεσία Οδικής βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος από την Generali σε συνεργασία με την Europ Assistance
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/12/2018 - 16:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ψηφιακή υπηρεσία Οδικής βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος από την Generali σε συνεργασία με την Europ Assistance

Nextdeal newsroom, 10/12/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Την υπηρεσία της on-line Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος παρουσιάζει η Generali στους πελάτες της, στον κλάδο αυτοκινήτου, σε συνεργασία με την Europ Assistance. Με τη νέα υπηρεσία η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα προς την απλή και άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, με την αξιοποίηση έξυπνων, ψηφιακών εργαλείων.

«Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Europ Assistance, προκειμένου να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου, μέσα από σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να αναβαθμίζουμε την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων μας, με μοναδικό στόχο να τους παρέχουμε ασφάλεια, σιγουριά και ταχύτητα ό,τι κι αν συμβεί», δηλώνει η κα Κάκια Κεχρή, Τεχνική Διευθύντρια Γενικών Ασφαλίσεων της Generali.

Μέσω του myassistance.generali.gr o ασφαλισμένος έχει άμεση πρόσβαση σε Βοήθεια στο δρόμο με ένα κλικ. Συμπληρώνοντας απλώς τα προσωπικά του στοιχεία και τον αριθμό κυκλοφορίας του ασφαλισμένου οχήματος, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να στείλει ηλεκτρονικά την αναγγελία του ατυχήματος ή της ζημιάς στο όχημά του, εύκολα και γρήγορα. Μέσα από ένα σύντομο οδηγό απλών ερωτήσεων ο χρήστης δηλώνει το είδος της ζημιάς του και την ακριβή του τοποθεσία. Αυτόματα ενεργοποιείται ένα σύστημα εξυπηρέτησης, ενώ ξεκινά άμεσα η αποστολή βοήθειας στο σημείο όπου βρίσκεται. 

Με αυτόν τον τρόπο ο ασφαλισμένος εξοικονομεί σημαντικό χρόνο, έχοντας τη δυνατότητα να αποφύγει τυχόν τηλεφωνικές αναμονές. Επίσης, με την ψηφιακή υπηρεσία myassistance.generali.gr, απλοποιείται σημαντικά η διαδικασία αναγγελίας ζημιάς, καθώς όλα τα στοιχεία περνούν αυτόματα σε μια βάση δεδομένων, χωρίς την ανάγκη γραφειοκρατικών διαδικασιών. 

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό γνώρισμα της υπηρεσίας που την κάνει να ξεχωρίζει, είναι ότι απαντά σε μια βασική ανάγκη των ασφαλισμένων, να γνωρίζουν εξαρχής τον ακριβή χρόνο μέσα στον οποίο θα καταφθάσει η Βοήθεια. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η οποία διαρκεί, κατά μέσο όρο, μόλις δύο (2) λεπτά, ο πελάτης μπορεί να παρακολουθήσει στην οθόνη του κινητού του, σε πραγματικό χρόνο, την πορεία του συνεργάτη της Europ Assistance, καθώς θα φτάνει στο σημείο όπου βρίσκεται. Στην οθόνη  εμφανίζεται επίσης και ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης.

«Η Europ Assistance στρατηγικός συνεργάτης του Ομίλου Generali, πάροχος των υπηρεσιών Οδικής Βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος, υλοποιεί το στρατηγικό της πλάνο που έχει σαν στόχο τη συνεχή βελτίωση της επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους, την εύστοχη πρόβλεψη και κατανόηση των αναγκών τους, στο πλαίσιο που επιβάλει ο νέος ψηφιακός κόσμος, προσφέροντας συνεχώς καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες, που λύνουν δύσκολες ή αγχωτικές καταστάσεις και βελτιώνουν τη ζωή τους. Με την νέα υπηρεσία “Generali My Road Assistance”  η Europ Assistance επισφραγίζει τη δυναμική παρουσία της στον χώρο της ψηφιακής πραγματικότητας», δηλώνει ο κ. Λεωνίδας Κορωναίος, Διευθυντής Πωλήσεων & Ανάπτυξης της Europ Assistance.

Μετά τη σημαντική μείωση στους χρόνους ανταπόκρισης στις κλήσεις Οδικής Βοήθειας, με την  επίτευξη του χρόνου ρεκόρ, 30 λεπτών, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η νέα υπηρεσία αποτελεί ένα ακόμη βήμα της Generali στην ολοκληρωμένη, Smart & Simple εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ψηφιακή υπηρεσία
  • οδική βοήθεια
  • φροντίδα ατυχήματος
  • Europ Assistance
  • Generali My Road Assistance

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Generali My Drive: Η εφαρμογή που επιβραβεύει την ασφαλή οδήγηση
    Nextdeal newsroom, 28/11/2018

    Generali My Drive: Η εφαρμογή που επιβραβεύει την ασφαλή οδήγηση

  • Μεγάλη στρατηγική συμμαχία Generali με Microsoft για νέα προϊόντα και καινοτομίες υπέρ των ασφαλισμένων!
    Nextdeal newsroom, 25/11/2016

    Μεγάλη στρατηγική συμμαχία Generali με Microsoft για νέα προϊόντα και καινοτομίες υπέρ των ασφαλισμένων!

  • Συνεργασία Generali και Progressive για έρευνα και ανάπτυξη στον τομέα της Τηλεματικής

    Συνεργασία Generali και Progressive για έρευνα και ανάπτυξη στον τομέα της Τηλεματικής

    Η συνεργασία Generali - Progressive θα ενισχύσει την ηγετική τους θέση, σε Ευρώπη και ΗΠΑ αντίστοιχα, αναπτύσσοντας μια νέα γενιά εξατομικευμένων ασφαλιστικών λύσεων τηλεματικής αυτοκινήτου

    Nextdeal newsroom, 08/09/2016 - 12:05 8/9/2016
  • Generali: Συνεχίζει το ταξίδι 130 ετών, επενδύοντας στην Καινοτομία

    Generali: Συνεχίζει το ταξίδι 130 ετών, επενδύοντας στην Καινοτομία

    Εισερχόμενος κανείς στο πολυφωτογραφημένο ισόγειο των κεντρικών γραφείων της Generali επί της Ηλίας Ηλιού, αντικρύζει το επιβλητικό πορτρέτο του Steve...
    Nextdeal newsroom, 15/10/2015 - 08:59 15/10/2015

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
16:18 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 16:00 KPMG: Η αυξημένη δραστηριότητα εξόδων και η συνεχιζόμενη επικέντρωση στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) οδηγούν την παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων (VC) στα $120 δισ. το Γ’ τρίμηνο του 2025
  • 15:51 Ειρήνη Χαλκίτη: Νησιωτικότητα και Ιδιωτική Ασφάλιση - Όταν η απόσταση γίνεται ανισότητα
  • 15:24 Μια ξεχωριστή εκδήλωση της ΜΙΝΕΤΤΑ για συνεργάτες και συναδέλφους
  • 15:10 Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 14:34 Ενημερωτική εκδήλωση του ΠΟΥ/Ευρώπης και του Yπουργείου Υγείας στο Γ.Ν.Α Ιπποκράτειο για την υλοποίηση της πιλοτικής φάσης του προγράμματος HEALTH-IQ
  • 13:35 Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την Τεχνητή Νοημοσύνη και την ανθεκτικότητα
  • 13:26 ResearchGreece: Στα €30,6 η νέα τιμή-στόχος για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Περιθώριο ανόδου άνω του 30% από τα τρέχοντα επίπεδα
  • 12:53 Ο Αντώνης Σαμαράς ανοίγει τα χαρτιά του την Κυριακή στον ANT1
  • 12:00 Όμιλος Qualco: Συνεχίζει τη Στρατηγική Πορεία Ανάπτυξης με τη Σύσταση της Qualco Technology A.E.
  • 11:47 Π. Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Το κυκλοφοριακό απαιτεί πολιτική απόφαση
  • 11:33 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης, D & O Liability
  • 10:48 Εθνική Τράπεζα: Ο ισχυρός ισολογισμός και η ανθεκτική κερδοφορία «απορροφούν» την πτώση επιτοκίων στο 9μηνο
  • 10:40 Ρολά κατεβάζει για 48 ώρες η Υγεία: Απεργία νοσοκομειακών γιατρών - Πανελλαδική κινητοποίηση των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία - Κλειστά τα ιδιωτικά ιατρικά εργαστήρια
  • 10:20 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  • 09:50 Η Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία στη Διεθνή Έκθεση CPHI 2025 στη Φρανκφούρτη - Δύναμη Εξωστρέφειας, Καινοτομίας και Ανάπτυξης
  • 09:13 Επανήλθαν τα ταξί στην Αθήνα - Αναστολή της απεργίας
  • 09:07 Το SwimRun Hellas | Hydra συναρπάζει και καθηλώνει ξένους κυρίως αλλά και Έλληνες αθλητές!
  • 08:56 «White House» το…Μαξίμου, o Μαμντάνι και ο Αλέξης, η αντιπολίτευση των «11» και το deal Εξάρχου-Ξιφαρά
  • 08:50 Συνήθεις εξαιρέσεις σε ένα συμβόλαιο Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας (ΜΟΑ)!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  2. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  3. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  7. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube