close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αποζημίωση σε καταναλωτή για ανεπιθύμητες κλήσεις προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/9/2018 - 11:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αποζημίωση σε καταναλωτή για ανεπιθύμητες κλήσεις προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων

Nextdeal newsroom, 26/9/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με την απόφαση 172/2018 το Ειρηνοδικείο Αμαρουσίου επιδίκασε αποζημίωση ύψους 3.000 ευρώ σε καταναλωτή για παραβίαση από εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας της νομοθεσίας περί τηλεφωνικών κλήσεων για σκοπούς απευθείας προώθησης υπηρεσιών για διαφημιστικούς σκοπούς.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με την απόφαση, υπάλληλοι εταιρείας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας πραγματοποίησαν κλήσεις προς τον τηλεφωνικό αριθμό του καταναλωτή που άσκησε την αγωγή, προκειμένου να του προωθήσουν τις εμπορικές υπηρεσίες της, παρά το γεγονός ότι ο ενάγων είχε ήδη ζητήσει, με αίτησή του στους τηλεπικοινωνιακούς του παρόχους την ένταξη του στο Μητρώο του άρθρου 11 του Ν. 3471 /2006, που είναι ο ειδικός κατάλογος με τα τηλέφωνα των καταναλωτών – συνδρομητών που δεν επιθυμούν να δέχονται κλήσεις προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων για διαφημιστικούς σκοπούς.

Οι κλήσεις συνεχίστηκαν παρά τις προφορικές αλλά και έγγραφες εκκλήσεις του προς τους εκπροσώπους της εταιρείας να μην τον ενοχλούν, καθώς του προξενούσαν ψυχική αναστάτωση και απώλεια του προσωπικού και εργασιακού του χρόνου, προκειμένου να απαντήσει στις κλήσεις της εναγομένης, καθόσον η διεύθυνση κατοικίας του αποτελεί και επαγγελματική έδρα του.

Το ζήτημα της ελάχιστης αποζημίωσης των 10.000 ευρώ

Το Δικαστήριο έκρινε ότι η διάταξη ν. 3471/2006, ως προς το ελάχιστο χρηματικό όριο, είναι αντισυνταγματική,  καθόσον η ρύθμιση αυτή αντιβαίνει στη διάταξη του άρθρου 25 παρ. 1 εδ. δ’ του Συντάγματος και την θεσμοθετούμεvη με αυτήν αρχή της αναλογικότητας, καθόσον η καθιέρωση με την ως άνω διάταξη μόνο του στοιχείου της παραβίασης των διατάξεων των προσωπικών δεδομένων για τον καθορισμό του ελάχιστου ορίου χρηματικής ικανοποιήσεως στο, κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας, ιδιαίτερα σημαντικό ποσό των 10.000 ευρώ, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το είδος και η βαρύτητα της προσβολής, δεν είναι εν στενή εννοία αναλογική, διότι η βλάβη που προκαλείται με την υποχρέωση καταβολής αυτού του χρηματικού ποσού είναι, στις περιπτώσεις ελαφρών εξ απόψεως είδους και βαρύτητας προσβολών και αντιστοιχεί το εν λόγω κατώτατο όριο χρηματικής ικανοποιήσεως, δυσανάλογα επαχθέστερη από την επιδιωκόμενη ωφέλεια του σεβασμού και της προστασίας της αξίας του ανθρώπου, η τιμή και η υπόληψη του οποίου προσβλήθηκε.

Επομένως το δικαστήριο, κατά την άσκηση της δικαιοδοτικής του λειτουργίας, πρέπει να ερευνά αν στη συγκεκριμένη περίπτωση, με την επιδίκαση του προβλεπόμενου από το νόμο ελάχιστου ορίου χρηματικής ικανοποιήσεως, παραβιάζεται η συνταγματική αρχή της αναλογικότητας αντίστοιχα.

Στην προκειμένη περίπτωση, το δικαστήριο έκρινε ότι με βάση το είδος του θιγομένου αγαθού, του μεγέθους και της έντασης της προσβολής, των συνθηκών τέλεσης αυτής, του βαθμού υπαιτιότητας της εναγομένης και της κοινωνικής και οικονομικής κατάστασης των διαδίκων μερών, η καταβλητέα εύλογη χρηματική ικανοποίηση πρέπει να ορισθεί στο ποσό των 3.000 ευρώ.

Το κείμενο της απόφασης 172/2018 του Ειρηνοδικείου Αμαρουσίου στο dsanet.gr.

 

Πηγή: odigostoupoliti.eu

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • αποζημίωση
  • καταναλωτές
  • τηλεφωνικές κλήσεις
  • προώθηση προϊόντων

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ασφαλιστικές αρνήθηκαν αποζημίωση σε καρκινοπαθή και ανίκανο για εργασία αλλά... έχασαν
    Nextdeal newsroom, 30/5/2018

    Ασφαλιστικές αρνήθηκαν αποζημίωση σε καρκινοπαθή και ανίκανο για εργασία αλλά... έχασαν

  • Απόδοση ασφαλιστικής αποζημίωσης σε μονογονεϊκή οικογένεια, ενταγμένη στον ν. 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά
    Nextdeal newsroom, 30/5/2018

    Απόδοση ασφαλιστικής αποζημίωσης σε μονογονεϊκή οικογένεια, ενταγμένη στον ν. 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά

  • Βρετανική ασφαλιστική εταιρία αποζημίωσε Έλληνα καταναλωτή!

    Βρετανική ασφαλιστική εταιρία αποζημίωσε Έλληνα καταναλωτή!

    Την καταβολή αποζημίωσης ύψους 69.000 ευρώ σε Έλληνα καταναλωτή, από ασφαλιστική εταιρία με έδρα στη Μεγάλη Βρετανία, εξασφάλισε το Ευρωπαϊκό...
    Nextdeal newsroom, 22/06/2017 - 10:26 22/6/2017
  • Αποζημίωση 11.000 ευρώ σε τουρίστες λόγω πυρκαγιάς σε μισθωμένο αυτοκίνητο

    Αποζημίωση 11.000 ευρώ σε τουρίστες λόγω πυρκαγιάς σε μισθωμένο αυτοκίνητο

    Συνολική αποζημίωση ύψους 11.000 ευρώ δόθηκε σε τουρίστες λόγω πυρκαγιάς σε μισθωμένο αυτοκίνητο, ύστερα από παρέμβαση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας....
    Nextdeal newsroom, 07/03/2016 - 08:42 7/3/2016

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
15:52 Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
  • 14:32 ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 13:32 Χρηματιστήριο: Ξεπέρασε ενδοσυνεδριακά το «φράγμα» των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών - Στις 2.060,94  με +1,06%
  • 13:16 ΟΑΣΕ: Καταγγελία για την εταιρεία NOS Insurance Services
  • 12:22 Δυτική Ελλάδα: 420 παρεμβάσεις στο πλαίσιο τοπικών σχεδίων ανάπτυξης από το φθινόπωρο
  • 12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube