Γιώργος Μούζος, 19/9/2018 - 12:37 facebook twitter linkedin Ενθουσιάζει το νέο SUV της SEAT Γιώργος Μούζος, 19/9/2018 facebook twitter linkedin Και το όνομα αυτού… Tarraco! Ουσιαστικά το νέο μοντέλο αποτελεί το τρίτο SUV της SEAT, όπου και αντιπροσωπεύει την είσοδο της εταιρείας στην κατηγορία των μεγάλων SUV. Αναμένεται να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, με επιλογή 5 και 7 θέσεων. Θα λανσαριστεί στην Ελληνική αγορά στις αρχές του 2019. Το όνομα του προέρχεται από την αρχαία ονομασία της Μεσογειακής πόλης Tarragona, ένα ιστορικό και πολιτιστικό κέντρο με εκπληκτική αρχιτεκτονική. Το Tarraco είναι το πρώτο όνομα μοντέλου SEAT που επιλέχθηκε μέσω δημόσιας ψηφοφορίας από περισσότερους από 140.000 φίλους της μάρκας που συμμετείχαν στο τελικό στάδιο της πρωτοβουλίας #SEATseekingName. Το νέο μοντέλο, που σχεδιάστηκε στο εργοστάσιο του Martorell (Βαρκελώνη) και κατασκευάζεται στο Wolfsburg (Γερμανία), σηματοδοτεί την τρίτη φάση της επιθετικής προϊοντικής πολιτικής της εταιρείας στην κατηγορία των SUV και αποκαλύπτει μία γεύση της σχεδίασης των μελλοντικών μοντέλων SEAT. Το Tarraco θα προσελκύσει νέους πελάτες, θα ενισχύσει την εικόνα της μάρκας και θα συνεισφέρει στα κέρδη καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο υψηλής αξίας με μεγάλα περιθώρια κέρδους. Το νέο Tarraco θα αποτελέσει την ναυαρχίδα της Ισπανικής Μάρκας. Το νέο μεγάλο SUV είναι ένα μείγμα των βασικών χαρακτηριστικών κάθε μοντέλου SEAT: σχεδίαση και λειτουργικότητα, αποδοτικότητα και άνεση, προσβασιμότητα και ποιότητα, τεχνολογία και συναίσθημα, αλλά με τέτοιο τρόπο που να ταιριάζει σε μία ευρύτερη ποικιλία lifestyles. Το νέο Tarraco έχει σχεδιαστεί για οδηγούς και οικογένειες που χρειάζονται τη λειτουργικότητα των 5 ή 7 θέσεων, την πρακτικότητα της υψηλής θέσης οδήγησης αλλά ταυτόχρονα αντιλαμβάνονται την αισθητική του οχήματος και εκτιμούν την ισορροπία μεταξύ αυτοπεποίθησης και κομψότητας. Ολοκληρωμένο και ασφαλές! Το Tarraco ανταποκρίνεται σε οδηγούς που χρειάζονται την πρακτικότητα του χώρου για τις ανάγκες της οικογένειας τους, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει δυναμικές επιδόσεις. Το κλειδί για την εκλεπτυσμένη προσέγγιση της πρακτικότητας και της δυναμικής συμπεριφοράς είναι η τελευταία τεχνολογία του Ομίλου Volkswagen και η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MQB. Το Dynamic Chassis Control (DCC) προσφέρει την ιδανική ισορροπία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποια ρύθμιση προτιμά, αλλά το σύστημα μπορεί επίσης να προσαρμοστεί αυτόματα ανάλογα με την επιφάνεια του δρόμου και το στυλ οδήγησης. Η ποιότητα της οδήγησης συνδυάζεται με τις επιδόσεις, την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία των κινητήρων. Διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης: ένας τετρακύλινδρος 1.5 λίτρων TSI 150PS με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας 2.0 λίτρων 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Διαθέσιμοι κινητήρες πετρελαίου: ένας 2.0 λίτρων TDI 150PS εμπροσθιοκίνητος με κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG και ένας 2.0 λίτρων TDI 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Πλούσια εξοπλισμένο Το νέο SEAT Tarraco διαθέτει όλα τα συστήματα υποβοήθησης που απαιτούνται για να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή, ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες οδήγησης. Τα ευρέως γνωστά συστήματα όπως Lane Assist και Front Assist είναι στάνταρ στην Ευρώπη, ενώ είναι διαθέσιμα και προαιρετικά συστήματα όπως τα Blind Spot Detection, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, ACC (Adaptive Cruise Control), Light Assist και Emergency Assist. Πηγαίνοντας την ασφάλεια στο επόμενο επίπεδο, το Tarraco περιλαμβάνει επίσης Emergency Call, Pre-crash Assist και Rollover Detection, που σημαίνει ότι όποια κι αν είναι η κατάσταση, το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε για να ικανοποιήσει και τα πιο απαιτητικά πρότυπα ασφαλείας και να γίνει σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Ποιοτικό και σύγχρονο εσωτερικό Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές εργάστηκαν σκληρά για να δημιουργήσουν μία προστατευτική καμπίνα για τους επιβάτες, χρησιμοποιώντας μία οριζόντια γραμμή που διατρέχει το ταμπλώ και τονίζει το πλάτος του Tarraco, αυξάνοντας το αίσθημα χώρου ενώ παράλληλα εμπνέει εμπιστοσύνη, ασφάλεια και υψηλό επίπεδο ποιότητας που συνήθως βλέπουμε στην κατηγορία premium. Και καθώς ο κόσμος μας ψηφιοποιείται ολοένα και περισσότερο, το εσωτερικό του Tarraco επωφελείται από το 10.25’’ SEAT Digital Cockpit που απλοποιεί την παροχή πληροφοριών στον οδηγό και μία μεγάλη οθόνη 8’’ HMI όπου οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μία σειρά από επιλογές συνδεσιμότητας. Τέλος, το Tarraco θα είναι το πρώτο SEAT που θα διαθέτει λειτουργία ελέγχου με χειρονομίες (όταν είναι εξοπλισμένο με 8’’ Navigation Plus). Στην Ελλάδα το νέο SEAT Tarraco αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του 2019. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25