close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

ΠΙΣ: Δυσαρεστημένοι οι πολίτες από την έλλειψη οργάνωσης και προσωπικού – ικανοποιημένοι από τους γιατρούς
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/4/2025 - 15:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΠΙΣ: Δυσαρεστημένοι οι πολίτες από την έλλειψη οργάνωσης και προσωπικού – ικανοποιημένοι από τους γιατρούς

Nextdeal newsroom, 4/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Την έρευνα κοινής γνώμης που διεξάγει ετησίως μέσω της εταιρείας GPO, για την ικανοποίηση στο σύστημα Υγείας από πολίτες και ιατρούς, παρουσίασε σήμερα ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος.

Στην έρευνα μεταξύ των πολιτών συμμετείχαν 1.066 άτομα, άνδρες και γυναίκες άνω των 17 ετών, ενώ στην έρευνα μεταξύ ιατρών συμμετείχαν 760 διαφόρων ειδικοτήτων από όλη την επικράτεια.

Στους πολίτες, το πρώτο ερώτημα που τέθηκε ήταν «Είσαστε γενικά ικανοποιημένος/η ή δυσαρεστημένος/η από τις προσφερόμενες υπηρεσίες Υγείας στη χώρα μας, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα;»… Στην ερώτηση αυτή «δυσαρεστημένο» δήλωσε το 48,1%.

Στο επόμενο ερώτημα «Αν εστιάσουμε ειδικότερα στον τομέα της δημόσιας υγείας (Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας κλπ) θα λέγατε ότι είσαστε γενικά ικανοποιημένος/η ή δυσαρεστημένος/η από τις προσφερόμενες υπηρεσίες δημόσιας Υγείας στη χώρα μας;», οι δυσαρεστημένοι εκτοξεύονται στο 61,1%!

Και όταν ερωτήθηκαν «Η ικανοποίηση σας οφείλεται σε τι…» έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στους λειτουργούς της Υγείας με το ιατρικό προσωπικό στο 83% και το νοσηλευτικό προσωπικό στο 48% των θετικών απαντήσεων.

Στην ερώτηση «Η δυσαρέσκεια σας οφείλεται σε τι από τα παρακάτω;» έδωσαν τις ακόλουθες απαντήσεις:

Κακή οργάνωση 73,5%.

Όχι καλή αναλογία προσωπικού ασθενών 68,3%.

Όχι καλές κτιριακές εγκαταστάσεις 53,5%.

Όχι καλός εξοπλισμός 51,1%.

Ενώ στο ερώτημα «Σε σχέση με την ιατρική σας περίθαλψη, τι από τα παρακάτω επισκέπτεστε κυρίως (συχνότερα);» τα νοσοκομεία πήραν την μερίδα του λέοντος με τις θετικές απαντήσεις να φτάνουν στο 64,8% και να ακολουθούνται από κοντά από τα ιδιωτικά ιατρεία στα οποία απάντησαν θετικά το 62,4% των πολιτών.

Σε επόμενο ερώτημα «Είσαστε γενικά ικανοποιημένος/η ή δυσαρεστημένος/η από τις προσφερόμενες υπηρεσίες υγείας από τον ιδιώτη ιατρό που επισκεφθήκατε ή την ιδιωτική κλινική;», οι πιο πολύ ικανοποιημένοι ήταν από ιδιώτη γιατρό σε ποσοστό 68,2%.

Ενώ στο ερώτημα «Εδώ και ένα χρόνο περίπου έχουν θεσμοθετηθεί τα απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία. Εσείς πώς κρίνετε (από όσα γνωρίζετε/ έχετε ακούσει) τη λειτουργία τους;» το 43,4% των πολιτών κρίνουν αρνητικά τη λειτουργία τους, έναντι 27,3% που την κρίνουν θετικά. Ομοίως στο ερώτημα «Κατά τα τελευταία δύο – τρία χρόνια, κατά τη γνώμη σας, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας έχει βελτιωθεί ή έχει χειροτερεύσει;», το  54,7% απάντησε ότι έχει χειροτερεύσει.

Εξάλλου, στην ερώτηση «Είστε ικανοποιημένος/η ή δυσαρεστημένος/η από την εμπειρία σας με τον οικογενειακό σας γιατρό;» ικανοποιημένο δηλώνει το 55,7% ενώ μόλις το 10,9% είναι δυσαρεστημένο ενώ στην ερώτηση «Τι άποψη έχετε γενικά για τη δραστηριότητα του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου;», το  33,1% είχε θετική άποψη, το 27,8% ούτε θετική ούτε αρνητική και το 13,3 αρνητική.

Στην έρευνα μεταξύ ιατρών από όλη την επικράτεια, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απαντήσεις στα δύο πρώτα ερωτήματα που είναι σταθερές μεταξύ των ερευνών που διεξήχθησαν το 2024 και 2025:

«Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει αρκετές αλλαγές στη νομοθεσία για την υγεία. Τις αντιμετωπίζετε;». Στο ερώτημα αυτό το 48,3% απάντησε αρνητικά στην έρευνα του 2024 και φέτος απάντησε αρνητικά το 49%.

Στο δεύτερο ερώτημα «Και αντιμετωπίζετε τις ρυθμίσεις που εξήγγειλε το υπουργείο Υγείας για τον προσωπικό γιατρό …;», το 2024 είχε απαντήσει αρνητικά το 50,4% ενώ φέτος την ίδια απάντηση έδωσε το 49%.

Τέλος αξιοσημείωτα είναι τα ποσοστά σε γενικό κοινό και γιατρούς στο ερώτημα για την ανάγκη αύξησης των μισθών στους γιατρούς ΕΣΥ, στο οποίο απαντά θετικά το 94,2% των πολιτών και το 90,5% των γιατρών, με ανάλογα ποσοστά στο ερώτημα για τα κίνητρα που πρέπει να δοθούν για τη στελέχωση των Νοσοκομείων σε νησιά και απομακρυσμένες περιοχές.

Δείτε την έρευνα κοινής γνώμης για τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο εδώ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος
  • έρευνα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ειρήνη Αγαπηδάκη από 2nd Synergies Forum on Cancer: Νέα προγράμματα πρόληψης και έρευνα αξιολόγησης ΑΙ στη διάγνωση του καρκίνου
    Nextdeal newsroom, 1/7/2025

    Ειρήνη Αγαπηδάκη από 2nd Synergies Forum on Cancer: Νέα προγράμματα πρόληψης και έρευνα αξιολόγησης ΑΙ στη διάγνωση του καρκίνου

  • Παναγιώτης Παπαναγιώτου (ΕΚΠΑ): Τα Κέντρα Εγκεφαλικών Επεισοδίων - Μια καθοριστική ελπίδα για τους ασθενείς στην Ελλάδα!
    Nextdeal newsroom, 1/7/2025

    Παναγιώτης Παπαναγιώτου (ΕΚΠΑ): Τα Κέντρα Εγκεφαλικών Επεισοδίων - Μια καθοριστική ελπίδα για τους ασθενείς στην Ελλάδα!

  • Βασίλειος Μπαρμπούνης (ΙΑΣΩ): Ο ρόλος της AI στη μείωση των δαπανών Υγείας και την καλύτερη ποιότητα φροντίδας στους ασθενείς!

    Βασίλειος Μπαρμπούνης (ΙΑΣΩ): Ο ρόλος της AI στη μείωση των δαπανών Υγείας και την καλύτερη ποιότητα φροντίδας στους ασθενείς!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 26) Βασίλειος Μπαρμπούνης, Παθολόγος ογκολόγος, δ/ντής Ε΄ Ογκολογικής Κλινικής ΙΑΣΩ Συνέντευξη στην Ανθή Αγγελοπούλου Το πώς μπορεί...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 01/07/2025 - 13:46 1/7/2025
  • Ε.Σ.Α.μεΑ.: Σε ισχύ η Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας – ν. 4994/2022!

    Ε.Σ.Α.μεΑ.: Σε ισχύ η Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας – ν. 4994/2022!

    Ο νόμος για την προσβασιμότητα τέθηκε σε ισχύ: τα προϊόντα και οι υπηρεσίες πρέπει να είναι προσβάσιμα! Η 28η Ιουνίου 2025, αποτελεί...
    Άρης Μπερζοβίτης, 01/07/2025 - 11:48 1/7/2025

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
20:14 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  • 15:46 Προσωπικός Ιατρός: Πρόσκληση για σύναψη σύμβασης με τον ΕΟΠΥΥ για συνέχιση και ενίσχυση του θεσμού
  • 15:14 Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή
  • 14:47 Ειρήνη Αγαπηδάκη από 2nd Synergies Forum on Cancer: Νέα προγράμματα πρόληψης και έρευνα αξιολόγησης ΑΙ στη διάγνωση του καρκίνου
  • 14:42 RetailΒusiness Awards: Οι μεγάλοι νικητές της 22ης διοργάνωσης
  • 14:38 ΤτΕ: Πρόστιμα 163.400 ευρώ για συνολικά 14 παραβάσεις της ασφαλιστικής νομοθεσίας το 2024
  • 14:19 Η ΕΑΔΕ ενημερώνει: «Θέλεις να ασφαλιστείς; Ενημερώσου υπεύθυνα»
  • 14:08 Παναγιώτης Παπαναγιώτου (ΕΚΠΑ): Τα Κέντρα Εγκεφαλικών Επεισοδίων - Μια καθοριστική ελπίδα για τους ασθενείς στην Ελλάδα!
  • 13:51 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στο Mega: Το νέο νομοσχέδιο προέρχεται από προτάσεις εργαζομένων και επιχειρήσεων
  • 13:46 Βασίλειος Μπαρμπούνης (ΙΑΣΩ): Ο ρόλος της AI στη μείωση των δαπανών Υγείας και την καλύτερη ποιότητα φροντίδας στους ασθενείς!
  • 13:05 Η Howden Re διορίζει τον Elliot Richardson ως Executive Chair καθώς ο Rod Fox αποχωρεί
  • 12:55 Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων
  • 12:50 ΤτΕ: Ετήσια Έκθεση Δραστηριοτήτων Προληπτικής Εποπτείας και Εξυγίανσης 2024 - Εποπτεία επαγγελματικής και ιδιωτικής ασφάλισης
  • 11:51 Bronze διάκριση για την Allianz στα Digital Media Awards 2025
  • 11:48 Ε.Σ.Α.μεΑ.: Σε ισχύ η Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας – ν. 4994/2022!
  • 11:30 Αποκλειστικό - Natech: Σε 4 πυλώνες η ανάπτυξή της - Εξυπηρετεί πάνω από 40 τραπεζικούς οργανισμούς διεθνώς - Συνεργάζεται και με την Hellas Direct
  • 11:25 Καύσωνας: Συστάσεις προστασίας από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών
  • 11:11 Μεταναστευτικό: Οι μεγάλες προκλήσεις και η "σκληρή γραμμή" σε Ελλάδα και Ευρώπη
  • 10:20 Οχήματα: Ξεκινούν από σήμερα οι απεργιακές κινητοποιήσεις για το ψηφιακό πελατολόγιο - Οι επιπτώσεις στην ασφαλιστική αγορά
  • 10:15 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/6 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  2. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  3. 27/6 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  4. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  5. 27/6 ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ "Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας"
  6. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  7. 30/6 Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube