close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

Bristol Myers Squib: «Το να βοηθήσεις όσους χρειάζονται αίμα, τώρα έγινε παιχνιδάκι!»
Άρης Μπερζοβίτης
Άρης Μπερζοβίτης,
17/6/2022 - 14:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Bristol Myers Squib: «Το να βοηθήσεις όσους χρειάζονται αίμα, τώρα έγινε παιχνιδάκι!»

Άρης Μπερζοβίτης, 17/6/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb Ελλάδος συνεχίζει να υποστηρίζει το δικαίωμα των ατόμων που χρειάζονται αίμα για καλύτερη υγεία και μεγαλύτερη ελευθερία στις καθημερινές τους δραστηριότητες, υλοποιώντας για 2η συνεχή χρονιά την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;». 

Στο πλαίσιο της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη και μέσω της εμπλουτισμένης με νέες ενέργειες καμπάνιας, η εταιρεία μας προσκαλεί να ενημερωθούμε για το πολύπλευρο φορτίο της νόσου, αλλά και το μείζον πρόβλημα της ανεπάρκειας μονάδων αίματος και να αναλάβουμε ενεργό ρόλο για την αντιμετώπισή του, προσφέροντας τακτικά αίμα. Ταυτόχρονα, καλούμαστε να γίνουμε αγγελιοφόροι του μηνύματος για την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο την πρωτοβουλία της BMS να συνδράμει το έργο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών. 

Αναλυτικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει φέτος ένα νέο digital εκπαιδευτικό παιχνίδι που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα www.kapoioixreiazontaiaima.gr/game και το οποίο αναδεικνύει το φορτίο της νόσου και τις προκλήσεις που δημιουργεί στους ασθενείς η ανάγκη για τακτικές μεταγγίσεις αίματος, προκειμένου να διατηρηθούν στη ζωή. Κατά την έναρξη του παιχνιδιού, εμφανίζονται στην οθόνη ένα σύνολο από «κουτάκια», καθένα από τα οποία «περιέχει» μία εικόνα ή λέξεις σχετικά με τη νόσο (π.χ. «υπερσιδήρωση», «συχνές μεταγγίσεις», «ελλείψεις μονάδων αίματος» κ.ά.). Χρησιμοποιώντας τη μνήμη του, ο παίκτης πρέπει να αντιστοιχήσει γρήγορα και σωστά τα «κουτάκια» που περιέχουν τις ίδιες λέξεις/ εικόνες, ώστε να σχηματίσει τα σωστά ζεύγη. Όταν σχηματιστούν όλα τα ζεύγη επιτυχώς, εμφανίζεται στην οθόνη ένα πεδίο που περιέχει ένα ενημερωτικό μήνυμα για τη θαλασσαιμία και την εθελοντική αιμοδοσία. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, ο παίκτης καλείται να το μοιραστεί στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media, προκειμένου να ενημερωθούν ακόμη περισσότεροι άνθρωποι για την αναγκαιότητα διασφάλισης επάρκειας αίματος μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας. 

Ωστόσο, η συνεισφορά της BMS στην κοινή προσπάθεια για την επίτευξη του παραπάνω στόχου δεν σταματά εδώ. Υπηρετώντας με υψηλό αίσθημα ευθύνης τη δέσμευσή της να συνεισφέρει στη βελτίωση της ζωής των ατόμων που εξαρτώνται από μεταγγίσεις, η εταιρεία παρέχει στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών οικονομική υποστήριξη υπό τη μορφή δωρεάς, ώστε να συνεχίσει το έργο της στους τομείς της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την εθελοντική αιμοδοσία. 

Επιπροσθέτως, η καμπάνια «ταξιδεύει» εκτός Αθηνών, μεταφέροντας τα μηνύματά της από την Κρήτη έως την Αλεξανδρούπολη. Συγκεκριμένα,  δημιουργήθηκε ραδιοφωνικό σποτ που καλεί τους ακροατές να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της καμπάνιας, να λάβουν μέρος στο παιχνίδι και να το μοιραστούν στα social media. Το εν λόγω ραδιοφωνικό σποτ θα μεταδίδεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς, διαδοχικά στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τον Βόλο, την Αλεξανδρούπολη και το Ηράκλειο Κρήτης. Επιπλέον, τα λεωφορεία και οι στάσεις λεωφορείων στις παραπάνω πόλεις θα «ντυθούν» με το κεντρικό εικαστικό της καμπάνιας, όπου ασφαλώς, γίνεται αναφορά στο digital παιχνίδι. Συμπληρωματικές ενέργειες προβολής της καμπάνιας και υπενθύμισης της έκκλησης προς τον κόσμο για εθελοντική αιμοδοσία, περιλαμβάνουν ακόμη την φιλοξενία καταχωρήσεων σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο καθώς και τηλεοπτική προβολή αυτής. Τέλος, στο πλαίσιο της καμπάνιας, οι εργαζόμενοι στη BMS προσφέρουν και οι ίδιοι αίμα σε δράσεις εθελοντικής αιμοδοσίας που διοργανώνει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ).

Η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead, BMS Greece, δήλωσε: «Η διαρκής πρόκληση εξασφάλισης επάρκειας αίματος αποτελεί για όλους εμάς στη Bristol Myers Squibb το κίνητρο για να συνεχίσουμε τις προσπάθειες για ανάπτυξη καινοτόμων θεραπειών που συμβάλλουν βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων που εξαρτώνται από μεταγγίσεις, ώστε να ζήσουν μια πιο ελεύθερη ζωή. Μολονότι είμαστε υπερήφανοι για τα επιτεύγματά μας στον τομέα της θεραπευτικής αντιμετώπισης της θαλασσαιμίας, η επιβίωση των ασθενών με τη σοβαρή μορφή της νόσου εξακολουθεί να εξαρτάται από τις μεταγγίσεις. Καλούμε λοιπόν όλους τους συμπολίτες μας να προσφέρουν τακτικά αίμα, ώστε όλοι μαζί, να βοηθήσουμε τους ασθενείς να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο πολύτιμο αυτό δώρο ζωής». 

Η θαλασσαιμία (γνωστή και ως μεσογειακή αναιμία) είναι μία κληρονομική αιματολογική διαταραχή που προκαλεί μειωμένη παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και ως εκ τούτου, σοβαρή αναιμία. Για την αντιμετώπιση της αναιμίας απαιτούνται εφ’ όρου ζωής τακτικές μεταγγίσεις αίματος, οι οποίες με την πάροδο των ετών, οδηγούν σε συγκέντρωση υψηλής ποσότητας σιδήρου στον οργανισμό (αιμοσιδήρωση), προκαλώντας βλάβες στα εσωτερικά όργανα και θέτοντας την υγεία των ασθενών σε κίνδυνο. Οι τακτικές μεταγγίσεις αίματος αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της θεραπευτικής διαχείρισης της σοβαρής θαλασσαιμίας, θέτοντας αρκετούς περιορισμούς στην καθημερινότητα των ασθενών. Ωστόσο, η πρόοδος που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στη θεραπευτική αντιμετώπιση της αιμοσιδήρωσης έχει επεκτείνει σημαντικά το προσδόκιμο ζωής των ασθενών, ενώ η ανάπτυξη νέων καινοτόμων θεραπειών που μειώνουν την ανάγκη για συχνές μεταγγίσεις, προδιαγράφει ένα ακόμη πιο αισιόδοξο μέλλον.

Η καμπάνια «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;» υλοποιείται σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) ενώ τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας (ΕΟΘΑ) και της Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Αιματολογίας-Ογκολογίας (ΕΕΠΑΟ). 

Σχετικά με τη Bristol Myers Squibb

Η Bristol Myers Squibb είναι μια παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, με αποστολή να ανακαλύπτει, να αναπτύσσει και να παρέχει καινοτόμα φάρμακα που συμβάλλουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση σοβαρών ασθενειών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Bristol Myers Squibb, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.bms-greece.gr.


Στη φωτογραφία η κ. Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead, BMS Greece.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Bristol-Myers Squibb
  • BMS
  • καμπάνια ευαισθητοποίησης
  • αίμα
  • εθελοντική αιμοδοσία
  • αιμοδοσία
  • θαλασσαιμία
  • μεσογειακή αναιμία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Βραβείο στη Bristol Myers Squibb για το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον!
    Άρης Μπερζοβίτης, 16/5/2022

    Βραβείο στη Bristol Myers Squibb για το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον!

  • Θεραπεία της Bristol δίνει περισσότερη διάρκεια ζωής σε ασθενείς με καρκίνο του οισοφάγου και γαστρικό καρκίνο!
    Άρης Μπερζοβίτης, 2/9/2021

    Θεραπεία της Bristol δίνει περισσότερη διάρκεια ζωής σε ασθενείς με καρκίνο του οισοφάγου και γαστρικό καρκίνο!

  • Καμπάνια ζωής από την Bristol: «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;»

    Καμπάνια ζωής από την Bristol: «Κάποιοι χρειάζονται αίμα. Μήπως έχεις ό,τι χρειάζονται;»

    Εάν κάποια στιγμή στη ζωή μας χρειάστηκε είτε κάποιος δικός μας άνθρωπος ή εμείς οι ίδιοι να λάβουμε αίμα, σίγουρα...
    Άρης Μπερζοβίτης, 28/05/2021 - 16:01 28/5/2021
  • Περισσότερη επιβίωση με θεραπεία της Bristol σε ασθενείς με μελάνωμα!

    Περισσότερη επιβίωση με θεραπεία της Bristol σε ασθενείς με μελάνωμα!

    Η Bristol Myers Squibb ανακοίνωσε τα πρώτα αποτελέσματα της μελέτης Φάσης 2/3 RELATIVITY-047 για την αντιμετώπιση του μη προθεραπευμένου μεταστατικού...
    Άρης Μπερζοβίτης, 06/04/2021 - 14:02 6/4/2021

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μοναδική ελπίδα των ασφαλιστών, στόχος στο τόξο τους, η αλλαγή της κοινής γνώμης για την χρησιμότητά τους
16:09 Μοναδική ελπίδα των ασφαλιστών, στόχος στο τόξο τους, η αλλαγή της κοινής γνώμης για την χρησιμότητά τους
  • 15:58 Το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου και την Κυριακή 1 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί το πρώτο Formula Student Festival!
  • 15:39 Κωστής Χατζηδάκης: Στόχος της νέας τετραετίας η σύγκλιση των εισοδημάτων με την Ε.Ε.!
  • 15:32 Διάλογοι Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος: Τηλεθεατές ή πολίτες;
  • 15:25 e - EΦΚΑ: Παράταση ασφαλιστικών υποχρεώσεων μέχρι την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου!
  • 15:18 Γ. Χατζηθεοδοσίου: Οι τράπεζες οφείλουν να μην παρακρατούν τα χρήματα από τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις
  • 14:34 ΕΚΠΑ: 7 τόνοι ανθρωπιστικής βοήθειας για τους πλημμυροπαθείς στην Θεσσαλία!
  • 14:18 Ηλίας Προβόπουλος: Μια έκθεση για την Αθήνα
  • 13:24 Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία: Τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων!
  • 13:02 Έναρξη καταβολής του Market Pass Αυγούστου - Οκτωβρίου σε 2,61 εκατομμύρια πολίτες!
  • 11:13 29 Σεπτεμβρίου 2023: Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς - Η άσκηση είναι σημαντικό μέτρο πρόληψης των καρδιαγγειακών παθήσεων!
  • 10:50 Κώστας Παπαϊωάννου: Το ESG, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις και οι ασφαλιστικοί πράκτορες!
  • 10:42 Μελέτες που αναδεικνύουν την Καλύτερη Εταιρία με βάση το τι θέλει ο πελάτης. Ίσως πρέπει να εφαρμοστεί και στην Ελληνική Αγορά
  • 10:31 Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  • 10:22 Σπύρος Καπράλος: Ας κάνουμε λίγο υπομονή
  • 10:16 Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής: Μια τοποθέτηση, για τις ασφαλιστικές, που δεν είναι πλήρως κατανοητή!
  • 10:05 Αίμα Ζωής - Νέα Παγκύπρια Αιμοδοσία από τη CNP CYPRIALIFE!
  • 09:47 Ο Tim Ronda νέος CEO της Howden Tiger!
  • 09:30 Affidea: Βράβευση στο διεθνές τουρνουά μπάσκετ στη μνήμη του Νεόφυτου Χανδριώτη!
  • 09:11 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: 40% έκπτωση στα πακέτα healthUp CARDIO με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/9 Γιατί οι γυναίκες κινδυνεύουν περισσότερο σε τροχαίο ατύχημα;
  2. 27/9 ARAG Hellas: Γεμάτη η αγορά με χαρτονομίσματα που σχετίζονται με εγκλήματα παγκόσμιας τρομοκρατίας!
  3. 25/9 Εποπτεύων Χ: Η Eurobank ανοίγει την αυλαία, η παραδοχή Στουρνάρα, το "ξεφόρτωμα" μετοχών, και οι κλέφτες ελαιολάδου
  4. 25/9 Δημήτρης Μπάτρης: Ο πελάτης σας να γίνεται φίλος;
  5. 27/9 Εποπτεύων Χ: H «βόμβα» του ...7%, η έκδοση «λαϊκών» εντόκων, η «ψήφος» στην Εθνική και η «ώρα» της Optima Bank
  6. 28/9 Ποια είναι τα σημεία-κλειδιά μιας ασφάλισης κατοικίας;
  7. 25/9 Κώστας Παπαϊωάννου: Το 99% των νοικοκυριών ήταν ανασφάλιστο στη Θεσσαλία!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube