ΥΓΕΙΑ

Αναστέλλονται και τα εξωτερικά ιατρεία στο ΕΣΥ

hospital_0

Στην αναστολή της λειτουργίας των τακτικών εξωτερικών ιατρείων των νοσοκομείων του ΕΣΥ της χώρας μας αναμένεται να προχωρήσει άμεσα το υπουργείο Υγείας, με απόφαση του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια.

Σε σχετικές ανακοινώσεις προέβη πριν, από το ραδιοφωνικό του  ΣΚΑΪ, ο υφυπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης.