Nextdeal newsroom, 27/9/2016 - 08:37 facebook twitter linkedin Ransomware: Μία επικίνδυνη απειλή του κυβερνοχώρου που πλήττει και τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις! Nextdeal newsroom, 27/9/2016 facebook twitter linkedin Τους τελευταίους 12 μήνες το ransomware έχει φτάσει σε ένα νέο επίπεδο ωριμότητας και απειλής. Η τελειότητα του επιχειρηματικού μοντέλου που χρησιμοποιεί το ransomware έχει δημιουργήσει μια νοοτροπία χιονοστιβάδας μεταξύ των επιτιθέμενων, καθώς καθημερινά αυξάνεται το χρηματικό ποσό που προσπαθούν να εκμαιεύσουν από τα θύματά τους. Συνοπτικά τα σημαντικότερα ευρήματα της έκθεσης της Symantec, μεταξύ άλλων, είναι τα ακόλουθα: Ο τομέας των υπηρεσιών πλήττεται περισσότερο με ποσοστό 38%. Ακολουθούν οι κατασκευές και ο οικονομικός τομέας με 17%, ενώ οι ασφάλειες, η κτηματαγορά και η δημόσια διοίκηση βρίσκονται επίσης σε υψηλές θέσεις με ποσοστό 10%. Η μέση ζήτηση σε λύτρα υπερδιπλασιάστηκε Ο αριθμός των νέων οικογενειών ransomware παρουσιάζει σταθερή αύξηση από το 2011 με το 2015 να καταγράφει υψηλό ρεκόρ αφού ανακαλύφθηκαν 100 νέες οικογένειες. Η έλευση του ransomware-as-a-service (RaaS) σημαίνει ότι ένας μεγαλύτερος αριθμός εγκληματιών του κυβερνοχώρου μπορεί να αποκτήσει το δικό του ransomware Η στροφή προς το crypto-ransomware συνεχίζεται. Οι νέες παραλλαγές που έχουν ανακαλυφθεί μέχρι τώρα μέσα στο 2016 φτάνει στο 80%. Πηγή: NetFAX Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 24/11/2025 Visa - Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας: 5 συμβουλές για ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές
Γιώργος Καλούμενος, 24/11/2025 Τρεις στους δέκα Έλληνες μιλούν πιο άνετα για τα οικονομικά τους με AI παρά με άνθρωπο
Απειλές Ransomware, Οικονομικές Επιπτώσεις και Στρατηγική Προστασίας Γράφει ο Νίκος Γεωργόπουλος Το Ransomware, η πιο συχνή μορφή του κυβερνοεκβιασμού, έχει καταστροφικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Οι εκτιμώμενες... Nextdeal newsroom, 19/11/2025 - 11:44 19/11/2025
Visa - Ινστιτούτο ΕΣΕΕ: Ένας στους δύο δεν είναι βέβαιος για την ικανότητά του να αναγνωρίσει περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από AΙ Το 63% αντιμετωπίζει με καχυποψία μια προσφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν αυτή μοιάζει «πολύ καλή για να είναι αληθινή». Σχεδόν... Nextdeal newsroom, 19/11/2025 - 09:21 19/11/2025