close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TikTok: Η δουλειά μας για να προετοιμαστούμε για τις Ευρωπαϊκές Εκλογές 2024!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
15/2/2024 - 15:39
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

TikTok: Η δουλειά μας για να προετοιμαστούμε για τις Ευρωπαϊκές Εκλογές 2024!

Nextdeal newsroom, 15/2/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Περισσότεροι από 134 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλη την Ευρώπη* έρχονται στο TikTok κάθε μήνα, πολλοί από τους οποίους θα ψηφίσουν στις προσεχείς ευρωπαϊκές εκλογές. Τον επόμενο μήνα, θα λανσάρουμε ένα τοπικό εκλογικό κέντρο εντός της εφαρμογής για καθένα από τα 27 επιμέρους κράτη μέλη της ΕΕ, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να διαχωρίσουν τα γεγονότα από τη φαντασία. Σε συνεργασία με τις τοπικές εκλογικές επιτροπές και τις οργανώσεις της κοινωνίας πολιτών, αυτά τα Εκλογικά Κέντρα θα είναι ένα μέρος όπου η κοινότητά μας μπορεί να βρει αξιόπιστες και έγκυρες πληροφορίες.

Αυτή η πρωτοβουλία είναι μόνο ένα στοιχείο μιας ευρύτερης στρατηγικής για να διασφαλιστεί ότι το TikTok παραμένει ένα δημιουργικό, ασφαλές και πολιτισμένο μέρος για την κοινότητά μας κατά την προεκλογική περίοδο.

Επιβολή των πολιτικών μας

Έχουμε πάνω από 6.000 άτομα αφοσιωμένα στην εποπτεία περιεχομένου σε γλώσσες της ΕΕ. Οι ομάδες μας εργάζονται παράλληλα με την τεχνολογία για να διασφαλίσουμε ότι εφαρμόζουμε με συνέπεια τους κανόνες μας για τον εντοπισμό και την κατάργηση παραπληροφόρησης, κρυφών επιχειρήσεων επιρροής και άλλου περιεχομένου και συμπεριφορών που μπορεί να αυξηθούν κατά τη διάρκεια μιας εκλογικής περιόδου.

Καταπολέμηση της παραπληροφόρησης: Το 3ο τρίμηνο του 2023, το 99% του συνόλου του περιεχομένου που καταργήσαμε για τις εκλογές και την παραπληροφόρηση πολιτών καταργήθηκε πριν μας αναφερθεί. Διαθέτουμε εξειδικευμένους συντονιστές παραπληροφόρησης στους οποίους παρέχονται βελτιωμένα εργαλεία και εκπαίδευση για τον εντοπισμό και την κατάργηση παραβατικού περιεχομένου, καθώς και ομάδες τοπικά που συνεργάζονται με ειδικούς για να διασφαλίσουν ότι το τοπικό πλαίσιο και οι λεπτομέρειες αντικατοπτρίζονται στην προσέγγισή μας.

Έλεγχος δεδομένων (Fact-checking): Συνεργαζόμαστε με εννέα οργανισμούς ελέγχου δεδομένων στην Ευρώπη, οι οποίοι αξιολογούν την ακρίβεια του περιεχομένου σε 18 διαφορετικές ευρωπαϊκές γλώσσες και επισημαίνουμε τυχόν ισχυρισμούς που δεν μπορούν να επαληθευτούν. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για να επεκτείνουμε περαιτέρω το δίκτυο ελέγχου γεγονότων.

Επένδυση στον γραμματισμό στα μέσα επικοινωνίας: Επενδύουμε σε εκστρατείες γραμματισμού στα μέσα επικοινωνίας ως στρατηγική κατά της παραπληροφόρησης. Το 2023, συνεργαστήκαμε με ελεγκτές δεδομένων για να ξεκινήσουμε εκστρατείες γραμματισμού στα μέσα σε 18 ευρωπαϊκές χώρες**, δημιουργώντας πάνω από 220 εκατομμύρια εντυπώσεις και φτάνοντας περίπου σε 50 εκατομμύρια ανθρώπους στο TikTok. Αυτό, θα συνεχιστεί φέτος, με εννέα επιπλέον καμπάνιες που έχουν προγραμματιστεί για το 2024.

Αποτροπή κρυφών επιχειρήσεων επιρροής: Οι παράγοντες που θέλουν να ασκήσουν παραπλανητική δράση μερικές φορές προσπαθούν να στοχεύσουν διαδικτυακές πλατφόρμες κατά τη διάρκεια των εκλογών. Έχουμε ειδικούς γι’αυτό τον σκοπό που εργάζονται για τον εντοπισμό, τη διακοπή και την παρατήρηση των παραπλανητικών συμπεριφορών. Αναφέρουμε τις αφαιρέσεις δικτύων κρυφής επιρροής στις τριμηνιαίες αναφορές επιβολής των Οδηγιών κοινότητας . Τους επόμενους μήνες, θα παρουσιάσουμε επίσης ειδικές αναφορές κρυφών επιχειρήσεων επιρροής για περαιτέρω ενίσχυση της διαφάνειας, της λογοδοσίας και της ανταλλαγής πληρορφοριών μεταξύ του κλάδου. Αυτήν τη στιγμή παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης αυτής της συμπεριφοράς στο Κέντρο Διαφάνειας .

Αντιμετώπιση παραπλανητικού περιεχομένου που δημιουργείται από AI: Το περιεχόμενο που δημιουργείται από AI (AIGC) φέρνει νέες προκλήσεις γύρω από την παραπληροφόρηση, τις οποίες έχουμε αντιμετωπίσει προληπτικά με σταθερούς κανόνες και νέες τεχνολογίες. Δεν επιτρέπουμε παραποιημένο περιεχόμενο που θα μπορούσε να είναι παραπλανητικό, συμπεριλαμβανομένου του AIGC δημοσίων προσώπων, εάν τα απεικονίζει να υποστηρίζουν μια πολιτική άποψη. Απαιτούμε επίσης από τους δημιουργούς να επισημαίνουν κάθε ρεαλιστικό AIGC και πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα πρώτο στο είδος του εργαλείο για να βοηθήσει τους ανθρώπους να το κάνουν αυτό. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε τις προσπάθειές μας, μεταξύ άλλων δουλεύοντας μαζί με τον κλάδο μέσω συνεργασιών προέλευσης περιεχομένου.

Επιπλέον, θα δημιουργήσουμε έναν ειδικό χώρο «Ελέγχου Αποστολής» στο γραφείο μας στο Δουβλίνο πριν από τις εκλογές. Αυτό θα συγκεντρώσει την εξειδικευμένη ομάδα μας για τις εκλογές από το τμήμα εμπιστοσύνης και ασφάλειας για να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα της εργασίας μας ενόψει και κατά τη διάρκεια των εκλογών.

Κατευθύνοντας τους ανθρώπους σε αξιόπιστες πληροφορίες

Τα ξεχωριστά Εκλογικά Κέντρα σε τοπικές γλώσσες βασίζονται σε δουλειά που ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2021 και εκτεταμένη δουλειά πέρυσι, όταν ξεκινήσαμε εκλογικά κέντρα για τις εθνικές ευρωπαϊκές εκλογές στην Ελλάδα, την Ολλανδία, την Πολωνία, τη Σλοβακία και την Ισπανία. Για παράδειγμα, ενόψει των ισπανικών εκλογών, συνεργαστήκαμε με τη Newtral, τον συνεργάτη μας για τον έλεγχο δεδομένων, και τη Maldita, έναν οργανισμό ελέγχου δεδομένων και συνεργάτη μας για τον γραμματισμό στα μέσα, για την παραγωγή εκπαιδευτικών βίντεο σχετικά με την εκλογική διαδικασία και την εκλογική παραπληροφόρηση. Συνεργαστήκαμε επίσης με την οργάνωση ελέγχου δεδομένων Nieuwscheckers κατά τη διάρκεια των ολλανδικών εκλογών για την παραγωγή εκπαιδευτικών βίντεο ώστε οι χρήστες να σκέφτονται κριτικά τις πληροφορίες που καταναλώνουν.

Τα βίντεο που σχετίζονται με τις Ευρωπαϊκές Εκλογές θα φέρουν ετικέτα για να κατευθύνουν τους ανθρώπους στο σχετικό Εκλογικό Κέντρο. Ως μέρος των ευρύτερων προσπαθειών μας για την εκλογική ακεραιότητα, θα προσθέσουμε επίσης υπενθυμίσεις στα hashtags για να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να ακολουθούν τους κανόνες μας, να επαληθεύουν γεγονότα και να αναφέρουν περιεχόμενο που πιστεύουν ότι παραβιάζει τις Οδηγίες κοινότητας.

Προσαρμόζουμε την προσέγγισή μας σε λογαριασμούς που ανήκουν σε πολιτικούς, πολιτικά κόμματα και ειδησεογραφικά μέσα

Το TikTok είναι μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας που ορίζεται από την ποικιλομορφία της κοινότητάς μας και το περιεχόμενο που απολαμβάνει. Για το σκοπό αυτό, πολλοί Ευρωπαίοι ηγέτες, υπουργοί και πολιτικά κόμματα βρίσκονται στην πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένων περίπου 30% των ευρωβουλευτών. Πιστεύουμε ότι οι επαληθευμένοι λογαριασμοί που ανήκουν σε πολιτικούς και θεσμούς παρέχουν στο εκλογικό σώμα μια άλλη οδό πρόσβασης στους εκπροσώπους τους και επιπλέον αξιόπιστες φωνές στον κοινό αγώνα κατά της παραπληροφόρησης.

Αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει ενδιαφέρον για τέτοιους λογαριασμούς και περιεχόμενο και, όπως οποιοσδήποτε στην κοινότητά μας, καλωσορίζουμε μια τέτοια έκφραση, εφόσον δεν παραβιάζει τις Οδηγίες κοινότητας. Ακολουθούμε μια συγκεκριμένη προσέγγιση σε αυτούς τους λογαριασμούς, με γνώμονα τη διατήρηση τόσο της ακεραιότητας της πλατφόρμας όσο και της ασφάλειας των ατόμων που τη χρησιμοποιούν. Έχουμε μια μακροχρόνια πολιτική να μην επιτρέπουμε την επί πληρωμή πολιτική διαφήμιση και οι λογαριασμοί που ανήκουν σε πολιτικούς ή πολιτικά κόμματα δεν μπορούν να διαφημιστούν ή να κερδίσουν χρήματα στο TikTok.

Οι λογαριασμοί που ανήκουν σε πολιτικούς, πολιτικά κόμματα, κυβερνήσεις και οργανισμούς ειδήσεων διαδραματίζουν επίσης μοναδικό ρόλο στον πολιτικό λόγο και, ενώ αφαιρούμε το παραβατικό περιεχόμενό τους, όπως κάνουμε για οποιονδήποτε άλλο, εφαρμόζουμε επίσης πιο διαφοροποιημένες πολιτικές επιβολής στους λογαρισμούς αυτούς για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος. Για παράδειγμα, εάν ένας τέτοιος λογαριασμός δημοσίευε περιεχόμενο που προωθεί παραπληροφόρηση που θα μπορούσε να υπονομεύσει μια πολιτική διαδικασία ή να συμβάλει σε πραγματικό κακό κατά τη διάρκεια μιας εκλογικής περιόδου, ενδέχεται να απαγορεύσουμε σε αυτόν τον λογαριασμό να δημοσιεύει περιεχομένο για έως και 30 ημέρες, εκτός από την κατάργηση του περιεχομένου για παραβίαση των κανόνων μας.

Το έργο μας για να διατηρήσουμε το TikTok ασφαλές δεν έχει τέλος και θα επενδύσουμε πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως φέτος για να ενισχύσουμε περαιτέρω τις προσπάθειές μας. Είμαστε περήφανοι που είμαστε συμπρόεδρος της Ομάδας Εργασίας του Κώδικα Πρακτικής για την Παραπληροφόρηση για τις εκλογές και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με εμπειρογνώμονες σε όλη την περιοχή, συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Safety Advisory Council, για να διασφαλίσουμε ότι η προσέγγισή μας εξελίσσεται για την αντιμετώπιση αναδυόμενων προκλήσεων ή απειλών.


*Αναφέρεται σε χώρες της ΕΕ27

** Γερμανία, Αυστρία, Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Εσθονία, Ουγγαρία, Λετονία, Λιθουανία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Φινλανδία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωεκλογές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία: Ποιος πληρώνει όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτυγχάνει;
    Nextdeal newsroom, 12/8/2025

    Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία: Ποιος πληρώνει όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτυγχάνει;

  • KPMG-Hippocratic AI: Συνεργασία για το μετασχηματισμό της παροχής υγειονομικής περίθαλψης μέσω πρακτόρων (“agents”) τεχνητής νοημοσύνης
    Nextdeal newsroom, 23/7/2025

    KPMG-Hippocratic AI: Συνεργασία για το μετασχηματισμό της παροχής υγειονομικής περίθαλψης μέσω πρακτόρων (“agents”) τεχνητής νοημοσύνης

  • Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge

    Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge

    Silver βραβείο στην Ενότητα “Best Companies” στην κατηγορία Consulting/Services Bronze βραβείο στην Ενότητα “Best Key Area Practices/Initiatives” στην κατηγορία “Age” Στην φετινή απονομή των Diversity, Equity...
    Nextdeal newsroom, 21/07/2025 - 11:20 21/7/2025
  • Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;

    Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;

    Γράφει ο Νίκος Γεωργόπουλος Η κυβερνοασφάλεια δεν είναι πλέον μια επιλογή, αλλά μια απόλυτη αναγκαιότητα. Ειδικά οι ΜΜΕ αποτελούν συχνά στόχο, καθώς...
    Nextdeal newsroom, 21/07/2025 - 10:23 21/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
  • 11:05 Ουκρανικό: μια ευκαιρία στην ειρήνη και η επόμενη μέρα για την Ευρώπη
  • 10:31 Παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας
  • 10:13 Από το Αρχείο στη Σύγχρονη Αφήγηση στο Μεσολόγγι
  • 09:36 Παζαράκι Φαρκαδόνας κάποτε...
  • 08:57 Μιλώντας για conduct risk ώστε… κανείς να μην μείνει πίσω
  • 08:44 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  • 08:36 Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!
  • 14:07 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  • 13:56 Σε κρίσιμη καμπή το ουκρανικό: Τί κρίνεται απόψε στην Ουάσιγκτον;
  • 09:29 Ο καπνός από δασικές πυρκαγιές είναι 14 φορές πιο επικίνδυνος από ό,τι πιστεύαμε!
  • 09:10 Ο Άγιος Αρσένιος των Κυκλάδων
  • 09:05 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  • 09:00 Η σφαγή του Κομμένου δεν λησμονιέται
  • 08:47 Ποιες ιδιότητες διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους;
  • 14:40 Βιβλία που σας προτείνουμε να διαβάσετε στις διακοπές σας!
  • 09:29 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:21 Φωτιά στην Πάτρα: Φόβοι για μόλυνση του αέρα και του νερού
  • 09:19 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  • 08:56 Ολοκληρώθηκε η τελευταία μαθητική κατασκηνωτική περίοδος της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/8 Οι ασφαλιστικοί πράκτορες, οι brokers και οι διάφορες εταιρίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης! Ποιος συνεργάζεται με ποιόν;
  2. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  3. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  4. 14/8 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  5. 14/8 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  6. 14/8 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  7. 14/8 Κοίμηση της Θεοτόκου: Γιατί ονομάζεται «Πάσχα του καλοκαιριού»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube