close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ότι δεν γνωρίζετε για τους πελάτες σας μπορεί να σας κάνει ζημιά!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
15/12/2022 - 08:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ότι δεν γνωρίζετε για τους πελάτες σας μπορεί να σας κάνει ζημιά!

Γιώργος Μούζος, 15/12/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι παραδοσιακές μέθοδοι στόχευσης νέων πελατών συχνά αποτυγχάνουν να παρέχουν μια εις βάθος κατανόηση των προοπτικών, καθιστώντας εύκολη τη λανθασμένη στόχευση οδηγών υψηλού κινδύνου. Αυτοί οι πελάτες έχουν συνήθως μικρή διάρκειας ζωής στο πελατολόγιό σας και επηρεάζουν αρνητικά την κερδοφορία της ασφαλιστικής εταιρείας με την πάροδο του χρόνου.

Πώς λοιπόν μπορείτε να γνωρίσετε καλύτερα το πελατολόγιο σας και να στοχεύσετε πελάτες που δεν θα ζημιώσουν την εταιρεία σας; Η λύση ακούει στο όνομα της τηλεματικής και των δεδομένων που παρέχουν. Μέσω αυτών η ασφαλιστική εταιρεία έχει πλήρη γνώση των δεδομένων του πελάτη, προσφέροντας τη δυνατότητα στον ασφαλιστή να στοχεύσει σε έναν ποιοτικό πελάτη και να ενισχύσει έτσι την κερδοφορία της εταιρείας.

Πώς ο κλασικός κύκλος αγοράς καταστρέφει τους ασφαλιστές;

Ο τρόπος που διαφημίζονται οι ασφαλιστικές εταιρείες έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια. Το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν διαδικτυακή διαφημιστική παρουσία. Αυτό αυξάνει σημαντικά τον ανταγωνισμό και επίσης η ψηφιακή διαφήμιση στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο σύνολο πελατών. Ο μεγαλύτερος σκόπελος που πρέπει να ξεπεράσουν οι ασφαλιστές είναι πως οι καλοί και οι προσεκτικοί πελάτες με καλό ιστορικό δεν αλλάζουν εύκολα ασφαλιστική εταιρεία.

Στον αντίποδα όμως οι υποψήφιοι ασφαλισμένοι που αναζητούν μια νέα ασφαλιστική εταιρεία είναι συνήθως οδηγοί των οποίων το συμβόλαιο έχει αυξηθεί επειδή έχουν ιστορικό ζημιών. Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων, οι οδηγοί υψηλού κινδύνου κάνουν κλικ σε διαφημίσεις ασφάλισης αυτοκινήτου έως και 3 φορές πιο συχνά από τους οδηγούς χαμηλού κινδύνου. Αυτοί οι ριψοκίνδυνοι οδηγοί δεν είναι αυτοί που θέλουν οι ασφαλιστές στο portfolio τους, αλλά μπορεί να εξακολουθούν να τους στοχεύουν ακούσια. Γιατί;

Η παραδοσιακή στόχευση δεδομένων οδηγεί σε αρνητική απόδοση της επένδυσης (ROI)

Όταν οι ασφαλιστές χρησιμοποιούν παραδοσιακές τακτικές στόχευσης, δεν έχουν πλήρη κατανόηση των καταναλωτών που προσεγγίζουν. Βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους με βάση τις πωλήσεις και αυξάνουν το budget για να πετύχουν ακόμα μεγαλύτερες πωλήσεις. Αυτό ελλοχεύει έναν μεγάλο κίνδυνο το πελατολόγιο που θα έρθει από τη ψηφιακή διαφήμιση να είναι υψηλού κινδύνου.

Κάποιοι μπορεί να πουν, «Δεν πειράζει. Η ομάδα τιμολόγησης μας θα το διευθετήσει όταν ο χρήστης ολοκληρώσει την προσφορά του». Αυτό θα ίσχυε εάν η εταιρεία είχε πρόσβαση σε δεδομένα τηλεματικής, που θα αποτελούσαν μέρος των προσφορών. Αλλά αν όχι, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα συνεχίσουν να έχουν πελατολόγιο αυξημένου κινδύνου και να το υποτιμολογούν με τα παραδοσιακά συστήματα αξιολόγησης. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να σταματήσει αρκεί ως

ασφαλιστική εταιρεία να αξιοποιήσετε τα δεδομένα και να αλλάξετε άρδην τη στρατηγική στόχευσης.

Βρείτε τους ιδανικούς πελάτες σας με δεδομένα τηλεματικής

Χρησιμοποιώντας τεχνικές digital marketing μέσω προγραμματισμού, όπως τη συγκεκριμένη στόχευση κοινού, οι επαγγελματίες του marketing στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων μπορούν να στοχεύσουν στις διαφημιστικές τους καμπάνιες κοινά που ομαδοποιούνται βάσει κινδύνου.

Μέσω των δεδομένων τηλεματικής στο digital marketing οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να στοχεύσουν μόνο τους πιο κερδοφόρους πελάτες. Κερδοφόρος πελάτης είναι ο προσεκτικός πελάτης για τον ασφαλιστικό κλάδο οχημάτων.

Οι αποδοτικοί ασφαλιστές έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν την απόδοση της επένδυσης τους (ROI), αυξάνοντας τις παραδοσιακές στρατηγικές στόχευσης χάρη στα δεδομένα τηλεματικής. Με τη χρήση των συγκεκριμένων δεδομένων υπάρχει καλύτερη στόχευση κοινού. Κοινού που προσφέρει μεγαλύτερο κέρδος στην ασφαλιστική εταιρεία!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τηλεματική

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53

    Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

  • Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55

    Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;

  • Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
    Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26

    Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών

  • Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
    Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55

    Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!

  • Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο

    Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο

    Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για...
    Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
  • Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;

    Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;

    Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν...
    Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
  • Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;

    Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;

    Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει...
    Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
  • AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

    AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

    Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι...
    Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
  • Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου

    Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου

    Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο...
    Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
  • Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;

    Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;

    Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές...
    Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
15:42 Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
  • 14:48 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  • 14:40 Ερρίκος Ντυνάν: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσουν έντομα ή τσούχτρες!
  • 14:33 Σωτήριος Θεοχάρης: Η έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος και του καρκίνου του δέρματος σώζει ζωές!
  • 14:30 Τραυματισμοί του ώμου το καλοκαίρι: Πρόληψη και αντιμετώπιση!
  • 14:08 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Τι να κάνετε εάν τσιμπήσουν το παιδί σας έντομα!
  • 14:00 Αφιέρωμα Διακοπές και Υγεία: Καλοκαιρινές διακοπές με ανεμελιά και ξεγνοιασιά, αλλά χωρίς να βλάψουμε την υγεία μας!
  • 13:05 Φωτιά ξέσπασε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο «Σωτηρία»
  • 12:47 Δήλωση του Γιάννη Στουρνάρα για την απώλεια της Λένας Σαμαρά
  • 11:18 Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας
  • 11:11 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα!
  • 11:00 Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο!
  • 10:50 Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas!
  • 10:42 Affidea: Καλοκαίρι - Η ιδανική εποχή για να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση!
  • 10:30 Εθνική Ασφαλιστική: Η πρόληψη και η σωστή ασφάλιση είναι το «εισιτήριο» για ξέγνοιαστες διακοπές!
  • 09:11 Το 84% της συνολικής παραγωγής πενταμήνου 2025 προήλθε από 7 κλάδους!
  • 09:07 Περιθωριακές ζωές στις ζώνες των πυρηνικών δοκιμών
  • 09:04 Επαναφορά της 13ης σύνταξης(;), ο Σκέρτσος για την άνοδο του Χ.Α, ο Ιβάν θέλει να δει Μητσοτάκη και η Attica Bank «βλέπει» Μάλτα
  • 08:55 Φεστιβάλ Αργαλειών και Υφανσης στην Ιεράπετρα
  • 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  7. 8/8 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube