close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ότι δεν γνωρίζετε για τους πελάτες σας μπορεί να σας κάνει ζημιά!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
15/12/2022 - 08:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ότι δεν γνωρίζετε για τους πελάτες σας μπορεί να σας κάνει ζημιά!

Γιώργος Μούζος, 15/12/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι παραδοσιακές μέθοδοι στόχευσης νέων πελατών συχνά αποτυγχάνουν να παρέχουν μια εις βάθος κατανόηση των προοπτικών, καθιστώντας εύκολη τη λανθασμένη στόχευση οδηγών υψηλού κινδύνου. Αυτοί οι πελάτες έχουν συνήθως μικρή διάρκειας ζωής στο πελατολόγιό σας και επηρεάζουν αρνητικά την κερδοφορία της ασφαλιστικής εταιρείας με την πάροδο του χρόνου.

Πώς λοιπόν μπορείτε να γνωρίσετε καλύτερα το πελατολόγιο σας και να στοχεύσετε πελάτες που δεν θα ζημιώσουν την εταιρεία σας; Η λύση ακούει στο όνομα της τηλεματικής και των δεδομένων που παρέχουν. Μέσω αυτών η ασφαλιστική εταιρεία έχει πλήρη γνώση των δεδομένων του πελάτη, προσφέροντας τη δυνατότητα στον ασφαλιστή να στοχεύσει σε έναν ποιοτικό πελάτη και να ενισχύσει έτσι την κερδοφορία της εταιρείας.

Πώς ο κλασικός κύκλος αγοράς καταστρέφει τους ασφαλιστές;

Ο τρόπος που διαφημίζονται οι ασφαλιστικές εταιρείες έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια. Το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν διαδικτυακή διαφημιστική παρουσία. Αυτό αυξάνει σημαντικά τον ανταγωνισμό και επίσης η ψηφιακή διαφήμιση στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο σύνολο πελατών. Ο μεγαλύτερος σκόπελος που πρέπει να ξεπεράσουν οι ασφαλιστές είναι πως οι καλοί και οι προσεκτικοί πελάτες με καλό ιστορικό δεν αλλάζουν εύκολα ασφαλιστική εταιρεία.

Στον αντίποδα όμως οι υποψήφιοι ασφαλισμένοι που αναζητούν μια νέα ασφαλιστική εταιρεία είναι συνήθως οδηγοί των οποίων το συμβόλαιο έχει αυξηθεί επειδή έχουν ιστορικό ζημιών. Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων, οι οδηγοί υψηλού κινδύνου κάνουν κλικ σε διαφημίσεις ασφάλισης αυτοκινήτου έως και 3 φορές πιο συχνά από τους οδηγούς χαμηλού κινδύνου. Αυτοί οι ριψοκίνδυνοι οδηγοί δεν είναι αυτοί που θέλουν οι ασφαλιστές στο portfolio τους, αλλά μπορεί να εξακολουθούν να τους στοχεύουν ακούσια. Γιατί;

Η παραδοσιακή στόχευση δεδομένων οδηγεί σε αρνητική απόδοση της επένδυσης (ROI)

Όταν οι ασφαλιστές χρησιμοποιούν παραδοσιακές τακτικές στόχευσης, δεν έχουν πλήρη κατανόηση των καταναλωτών που προσεγγίζουν. Βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους με βάση τις πωλήσεις και αυξάνουν το budget για να πετύχουν ακόμα μεγαλύτερες πωλήσεις. Αυτό ελλοχεύει έναν μεγάλο κίνδυνο το πελατολόγιο που θα έρθει από τη ψηφιακή διαφήμιση να είναι υψηλού κινδύνου.

Κάποιοι μπορεί να πουν, «Δεν πειράζει. Η ομάδα τιμολόγησης μας θα το διευθετήσει όταν ο χρήστης ολοκληρώσει την προσφορά του». Αυτό θα ίσχυε εάν η εταιρεία είχε πρόσβαση σε δεδομένα τηλεματικής, που θα αποτελούσαν μέρος των προσφορών. Αλλά αν όχι, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα συνεχίσουν να έχουν πελατολόγιο αυξημένου κινδύνου και να το υποτιμολογούν με τα παραδοσιακά συστήματα αξιολόγησης. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να σταματήσει αρκεί ως

ασφαλιστική εταιρεία να αξιοποιήσετε τα δεδομένα και να αλλάξετε άρδην τη στρατηγική στόχευσης.

Βρείτε τους ιδανικούς πελάτες σας με δεδομένα τηλεματικής

Χρησιμοποιώντας τεχνικές digital marketing μέσω προγραμματισμού, όπως τη συγκεκριμένη στόχευση κοινού, οι επαγγελματίες του marketing στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων μπορούν να στοχεύσουν στις διαφημιστικές τους καμπάνιες κοινά που ομαδοποιούνται βάσει κινδύνου.

Μέσω των δεδομένων τηλεματικής στο digital marketing οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να στοχεύσουν μόνο τους πιο κερδοφόρους πελάτες. Κερδοφόρος πελάτης είναι ο προσεκτικός πελάτης για τον ασφαλιστικό κλάδο οχημάτων.

Οι αποδοτικοί ασφαλιστές έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν την απόδοση της επένδυσης τους (ROI), αυξάνοντας τις παραδοσιακές στρατηγικές στόχευσης χάρη στα δεδομένα τηλεματικής. Με τη χρήση των συγκεκριμένων δεδομένων υπάρχει καλύτερη στόχευση κοινού. Κοινού που προσφέρει μεγαλύτερο κέρδος στην ασφαλιστική εταιρεία!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τηλεματική

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
    Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43

    Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας

  • Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
    Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40

    Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

  • Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
    Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50

    Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους

  • Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
    Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04

    Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

  • Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»...
    Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
  • Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια...
    Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε...
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,...
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά...
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα...
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
16:11 ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
  • 15:55 Επιθεώρηση Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης!
  • 14:30 ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» πίσω από το «Όλα καλά» - Τι δεν Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο
  • 14:22 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  • 14:00 Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
  • 13:10 ΕΑΕΕ: +2% το πλήθος ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικίας Ιουνίου 2025
  • 13:00 Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run, τιμώντας τον εθελοντισμό και τη γυναικεία παρουσία στον αθλητισμό
  • 12:55 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 11:25 Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, προάγοντας την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 11:13 Η Ουκρανία χάνει ολόκληρο το Ντονμπάς - Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα
  • 10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube