close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ότι δεν γνωρίζετε για τους πελάτες σας μπορεί να σας κάνει ζημιά!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
15/12/2022 - 08:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ότι δεν γνωρίζετε για τους πελάτες σας μπορεί να σας κάνει ζημιά!

Γιώργος Μούζος, 15/12/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι παραδοσιακές μέθοδοι στόχευσης νέων πελατών συχνά αποτυγχάνουν να παρέχουν μια εις βάθος κατανόηση των προοπτικών, καθιστώντας εύκολη τη λανθασμένη στόχευση οδηγών υψηλού κινδύνου. Αυτοί οι πελάτες έχουν συνήθως μικρή διάρκειας ζωής στο πελατολόγιό σας και επηρεάζουν αρνητικά την κερδοφορία της ασφαλιστικής εταιρείας με την πάροδο του χρόνου.

Πώς λοιπόν μπορείτε να γνωρίσετε καλύτερα το πελατολόγιο σας και να στοχεύσετε πελάτες που δεν θα ζημιώσουν την εταιρεία σας; Η λύση ακούει στο όνομα της τηλεματικής και των δεδομένων που παρέχουν. Μέσω αυτών η ασφαλιστική εταιρεία έχει πλήρη γνώση των δεδομένων του πελάτη, προσφέροντας τη δυνατότητα στον ασφαλιστή να στοχεύσει σε έναν ποιοτικό πελάτη και να ενισχύσει έτσι την κερδοφορία της εταιρείας.

Πώς ο κλασικός κύκλος αγοράς καταστρέφει τους ασφαλιστές;

Ο τρόπος που διαφημίζονται οι ασφαλιστικές εταιρείες έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια. Το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν διαδικτυακή διαφημιστική παρουσία. Αυτό αυξάνει σημαντικά τον ανταγωνισμό και επίσης η ψηφιακή διαφήμιση στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο σύνολο πελατών. Ο μεγαλύτερος σκόπελος που πρέπει να ξεπεράσουν οι ασφαλιστές είναι πως οι καλοί και οι προσεκτικοί πελάτες με καλό ιστορικό δεν αλλάζουν εύκολα ασφαλιστική εταιρεία.

Στον αντίποδα όμως οι υποψήφιοι ασφαλισμένοι που αναζητούν μια νέα ασφαλιστική εταιρεία είναι συνήθως οδηγοί των οποίων το συμβόλαιο έχει αυξηθεί επειδή έχουν ιστορικό ζημιών. Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων, οι οδηγοί υψηλού κινδύνου κάνουν κλικ σε διαφημίσεις ασφάλισης αυτοκινήτου έως και 3 φορές πιο συχνά από τους οδηγούς χαμηλού κινδύνου. Αυτοί οι ριψοκίνδυνοι οδηγοί δεν είναι αυτοί που θέλουν οι ασφαλιστές στο portfolio τους, αλλά μπορεί να εξακολουθούν να τους στοχεύουν ακούσια. Γιατί;

Η παραδοσιακή στόχευση δεδομένων οδηγεί σε αρνητική απόδοση της επένδυσης (ROI)

Όταν οι ασφαλιστές χρησιμοποιούν παραδοσιακές τακτικές στόχευσης, δεν έχουν πλήρη κατανόηση των καταναλωτών που προσεγγίζουν. Βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους με βάση τις πωλήσεις και αυξάνουν το budget για να πετύχουν ακόμα μεγαλύτερες πωλήσεις. Αυτό ελλοχεύει έναν μεγάλο κίνδυνο το πελατολόγιο που θα έρθει από τη ψηφιακή διαφήμιση να είναι υψηλού κινδύνου.

Κάποιοι μπορεί να πουν, «Δεν πειράζει. Η ομάδα τιμολόγησης μας θα το διευθετήσει όταν ο χρήστης ολοκληρώσει την προσφορά του». Αυτό θα ίσχυε εάν η εταιρεία είχε πρόσβαση σε δεδομένα τηλεματικής, που θα αποτελούσαν μέρος των προσφορών. Αλλά αν όχι, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα συνεχίσουν να έχουν πελατολόγιο αυξημένου κινδύνου και να το υποτιμολογούν με τα παραδοσιακά συστήματα αξιολόγησης. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να σταματήσει αρκεί ως

ασφαλιστική εταιρεία να αξιοποιήσετε τα δεδομένα και να αλλάξετε άρδην τη στρατηγική στόχευσης.

Βρείτε τους ιδανικούς πελάτες σας με δεδομένα τηλεματικής

Χρησιμοποιώντας τεχνικές digital marketing μέσω προγραμματισμού, όπως τη συγκεκριμένη στόχευση κοινού, οι επαγγελματίες του marketing στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων μπορούν να στοχεύσουν στις διαφημιστικές τους καμπάνιες κοινά που ομαδοποιούνται βάσει κινδύνου.

Μέσω των δεδομένων τηλεματικής στο digital marketing οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να στοχεύσουν μόνο τους πιο κερδοφόρους πελάτες. Κερδοφόρος πελάτης είναι ο προσεκτικός πελάτης για τον ασφαλιστικό κλάδο οχημάτων.

Οι αποδοτικοί ασφαλιστές έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν την απόδοση της επένδυσης τους (ROI), αυξάνοντας τις παραδοσιακές στρατηγικές στόχευσης χάρη στα δεδομένα τηλεματικής. Με τη χρήση των συγκεκριμένων δεδομένων υπάρχει καλύτερη στόχευση κοινού. Κοινού που προσφέρει μεγαλύτερο κέρδος στην ασφαλιστική εταιρεία!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τηλεματική

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
    Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03

    Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

  • Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
    Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55

    Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ

  • Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας;
    Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57

    Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας;

  • Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
    Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55

    Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται

  • Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς

    Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς

    Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας...
    Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
  • Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις!

    Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις!

    Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την...
    Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
  • Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά

    Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά

    Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες...
    Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
  • Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων

    Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων

    Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις...
    Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
  • Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

    Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

    Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν...
    Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
  • Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

    Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

    Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων;  Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν...
    Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
15:22 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  • 13:48 Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
  • 13:10 ΤΕΑΥΦΕ: Εγκρίθηκε η Αναλογιστική Μελέτη του 2023
  • 12:55 Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τομέα Β΄ 2025 από την NP Ασφαλιστική
  • 12:51 Cyber Insurance στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Αντιμετωπίζοντας νέες απειλές
  • 12:40 Άδωνις Γεωργιάδης για το 1566: Από 1η Οκτωβρίου, όλα τα ραντεβού με όλα τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ συνδεδεμένα εδώ
  • 12:25 Στο σημείο μηδέν το παλαιστινιακό ζήτημα: Ακραίες λύσεις ή βιωσιμότητα με μετριοπάθεια;
  • 12:15 Η Affidea στηρίζει το πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» με ειδικό όφελος για τους εξεταζόμενους
  • 12:05 Από 3,20% έως 3,50% το εύρος επιτοκίου για το ομόλογο των 500 εκατ. ευρώ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
  • 12:00 60.000 ανασφάλιστες επιχειρήσεις περιμένουν τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
  • 11:00 Ασφάλιση ακινήτου που μισθώνεται ως (τύπου) Airbnb: Ένα σταυρόλεξο για δυνατούς…λύτες
  • 10:10 Νέα εποχή για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική με ανανεωμένο Διοικητικό Συμβούλιο
  • 10:05 Στ. Καφούνης για την Ημέρα Ελληνικού Εμπορίου και τα 20 χρόνια από τη θεσμοθέτησή της: «Έμπορος, η ζωντανή δύναμη της Ελλάδας»
  • 09:00 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  • 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
  • 08:53 Εκδήλωση τιμής στον Χαράλαμπο Θεοδωρίδη
  • 08:50 «Προσκλητήριο» επενδυτών, το μήνυμα Μπέργκαμ, η...πρόσκληση Στουρνάρα, «ταράζει τα νερά» η Credia
  • 08:44 Ημέρα Μνήμης στο Αγρίνιο για τα θύματα του ξεριζωμού και της Μικρασιατικής καταστροφής
  • 08:40 Tου Αγίου Φωκά Ιερομάρτυρα του Θαυματουργού
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  5. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  6. 22/9 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  7. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube