Nextdeal newsroom, 9/3/2022 - 08:34 facebook twitter linkedin Εξατομικευμένη τιμολόγηση ασφάλισης μέσω Internet of Things και Social Media Nextdeal newsroom, 9/3/2022 facebook twitter linkedin Ο κόσμος μας αλλάζει κι αλλάζει γρήγορα κι ο ασφαλιστικός τομέας δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος από αυτές τις ταχύτατες αλλαγές. Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, επαναπροσδιορίζοντας τον παραδοσιακό τρόπο απαιτήσεων και διαχείρισης αξιώσεων στην εποχή της ψηφιακής ασφάλισης. Όπως έχουμε γράψει και σε παλιότερα άρθρα μας, η αυτοματοποίηση που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της εργασιακής καθημερινότητας ενός ασφαλιστή. Αντίστοιχα κι η διαχείριση αξιώσεων επηρεάζεται από ένα ευρύτερο φάσμα λύσεων λογισμικού. Το εν λόγω λογισμικό μειώνει σημαντικά τις εργασίες που γίνονται με το «χέρι» κι αντίστοιχα έναν αριθμό αλληλεπιδράσεων μεταξύ των εργαζομένων, σε μια προσπάθεια να εξαλειφθεί κι η παραμικρή πιθανότητα λάθους. Με αυτές τις δυνατότητες οι πελάτες αποζημιώνονται σε σημαντικά λιγότερο χρόνο, ενώ από την πλευρά της ασφαλιστικής εταιρείας μειώνονται οι πιθανότητες να γίνει μια απάτη, ενώ με αυτούς τους αυτοματισμούς μειώνεται σημαντικά το κόστος εργασιών. Ας δούμε εν τάχει πως λειτουργεί αυτό το προηγμένο λογισμικό διαχείρισης αξιώσεων. Στην περίπτωση που συμβεί ένα ατύχημα, το σύστημα αυτοματοποιεί την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών. Η εισαγωγή όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών βελτιστοποιείται με αλγόριθμους αναγνώρισης εικόνων που ψηφιοποιούν τα έγγραφα και παράλληλα το σύστημα υπολογίζει το ύψος της αποζημίωσης σύμφωνα με καθορισμένες πολιτικές. Το σημαντικότερο όμως πως το σύστημα επεξεργάζεται τις αποζημιώσεις και τις στέλνει σε μονάδα ανίχνευσης απάτης. Όταν όλα είναι σωστά και εγκριθούν οι αποζημιώσεις, οι παθόντες λαμβάνουν τις πληρωμές τους. Στην «πρώτη γραμμή» αυτών των καινοτομιών είναι οι νεοφυείς επιχειρήσεις insurtech και οι εταιρείες συμβούλων τεχνολογίας που χρησιμοποιούν τη δύναμη των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, Blockchain και IoT (Internet of Things). Εξατομικευμένη τιμολόγηση ασφάλισης με IoT και Social Media Το παλιομοδίτικο στυλ αξιολόγησης κινδύνου βασίζεται σε απροσωποποιημένα σύνολα δεδομένων. Σήμερα, όμως, οι συνδεδεμένες συσκευές, αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν μεγάλες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Η τάση αυτή μπορεί να βοηθήσει τόσο τους ασφαλιστές όσο και τους καταναλωτές να απολαμβάνουν μια φθηνότερη κάλυψη και παράλληλα εξατομικευμένες υπηρεσίες. Κερδισμένες όμως με αυτή την τεχνολογία είναι κι οι ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες έχουν στη διάθεσή τους μια καλύτερη εκτίμηση κινδύνου, σταθερά περιθώρια κέρδους και ικανοποιημένους πελάτες. Διάφορες μελέτες αποδεικνύουν πως ένα τέτοιο μοντέλο είναι αρκετά πιο βιώσιμο, με το 75% των πελατών να δηλώνουν έτοιμοι να μοιραστούν προσωπικά δεδομένα για να λάβουν φθηνότερη κάλυψη κινδύνου και εξατομικευμένες οικονομικές και ασφαλιστικές προσφορές. Τα δεδομένα μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το Facebook, το Twitter, το Instagram ή άλλα δίκτυα θα μπορούσαν επίσης να είναι χρήσιμα. Κι αυτό γιατί αποκαλύπτουν το πιθανό κινδύνου των πελατών, τόσο λόγω του lifestyle που παρουσιάζουν στα μέσα αυτά, όσο και με τις εφαρμογές μηχανικής μάθησης ή άλλων τεχνικών προγνωστικής ανάλυσης. Επιπλέον, όλα αυτά τα δεδομένα είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που παρέχει πρόσθετη αξία για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/8/2025 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
Nextdeal newsroom, 12/8/2025 Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία: Ποιος πληρώνει όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτυγχάνει;
KPMG-Hippocratic AI: Συνεργασία για το μετασχηματισμό της παροχής υγειονομικής περίθαλψης μέσω πρακτόρων (“agents”) τεχνητής νοημοσύνης Η Hippocratic AI γίνεται η πρώτη επιχείρηση τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα της υγείας που προσφέρει κλινικούς ψηφιακούς agents και συνεργάζεται με... Nextdeal newsroom, 23/07/2025 - 09:15 23/7/2025
Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge Silver βραβείο στην Ενότητα “Best Companies” στην κατηγορία Consulting/Services Bronze βραβείο στην Ενότητα “Best Key Area Practices/Initiatives” στην κατηγορία “Age” Στην φετινή απονομή των Diversity, Equity... Nextdeal newsroom, 21/07/2025 - 11:20 21/7/2025