close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Εξατομικευμένη τιμολόγηση ασφάλισης μέσω Internet of Things και Social Media
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/3/2022 - 08:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εξατομικευμένη τιμολόγηση ασφάλισης μέσω Internet of Things και Social Media

Nextdeal newsroom, 9/3/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο κόσμος μας αλλάζει κι αλλάζει γρήγορα κι ο ασφαλιστικός τομέας δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος από αυτές τις ταχύτατες αλλαγές. Η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, επαναπροσδιορίζοντας τον παραδοσιακό τρόπο απαιτήσεων και διαχείρισης αξιώσεων στην εποχή της ψηφιακής ασφάλισης.

Όπως έχουμε γράψει και σε παλιότερα άρθρα μας, η αυτοματοποίηση που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της εργασιακής καθημερινότητας ενός ασφαλιστή. Αντίστοιχα κι η διαχείριση αξιώσεων επηρεάζεται από ένα ευρύτερο φάσμα λύσεων λογισμικού. Το εν λόγω λογισμικό μειώνει σημαντικά τις εργασίες που γίνονται με το «χέρι» κι αντίστοιχα έναν αριθμό αλληλεπιδράσεων μεταξύ των εργαζομένων, σε μια προσπάθεια να εξαλειφθεί κι η παραμικρή πιθανότητα λάθους. Με αυτές τις δυνατότητες οι πελάτες αποζημιώνονται σε σημαντικά λιγότερο χρόνο, ενώ από την πλευρά της ασφαλιστικής εταιρείας μειώνονται οι πιθανότητες να γίνει μια απάτη, ενώ με αυτούς τους αυτοματισμούς μειώνεται σημαντικά το κόστος εργασιών.

Ας δούμε εν τάχει πως λειτουργεί αυτό το προηγμένο λογισμικό διαχείρισης αξιώσεων.

Στην περίπτωση που συμβεί ένα ατύχημα, το σύστημα αυτοματοποιεί την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών. Η εισαγωγή όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών βελτιστοποιείται με αλγόριθμους αναγνώρισης εικόνων που ψηφιοποιούν τα έγγραφα και παράλληλα το σύστημα υπολογίζει το ύψος της αποζημίωσης σύμφωνα με καθορισμένες πολιτικές.

Το σημαντικότερο όμως πως το σύστημα επεξεργάζεται τις αποζημιώσεις και τις στέλνει σε μονάδα ανίχνευσης απάτης. Όταν όλα είναι σωστά και εγκριθούν οι αποζημιώσεις, οι παθόντες λαμβάνουν τις πληρωμές τους.

Στην «πρώτη γραμμή» αυτών των καινοτομιών είναι οι νεοφυείς επιχειρήσεις insurtech και οι εταιρείες συμβούλων τεχνολογίας που χρησιμοποιούν τη δύναμη των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, Blockchain και IoT (Internet of Things).

Εξατομικευμένη τιμολόγηση ασφάλισης με IoT και Social Media

Το παλιομοδίτικο στυλ αξιολόγησης κινδύνου βασίζεται σε απροσωποποιημένα σύνολα δεδομένων. Σήμερα, όμως, οι συνδεδεμένες συσκευές, αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν μεγάλες ποσότητες προσωπικών δεδομένων. Η τάση αυτή μπορεί να βοηθήσει τόσο τους ασφαλιστές όσο και τους καταναλωτές να απολαμβάνουν μια φθηνότερη κάλυψη και παράλληλα εξατομικευμένες υπηρεσίες. Κερδισμένες όμως με αυτή την τεχνολογία είναι κι οι ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες έχουν στη διάθεσή τους μια καλύτερη εκτίμηση κινδύνου, σταθερά περιθώρια κέρδους και ικανοποιημένους πελάτες. Διάφορες μελέτες αποδεικνύουν πως ένα τέτοιο μοντέλο είναι αρκετά πιο βιώσιμο, με το 75% των πελατών να δηλώνουν έτοιμοι να μοιραστούν προσωπικά δεδομένα για να λάβουν φθηνότερη κάλυψη κινδύνου και εξατομικευμένες οικονομικές και ασφαλιστικές προσφορές.

Τα δεδομένα μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το Facebook, το Twitter, το Instagram ή άλλα δίκτυα θα μπορούσαν επίσης να είναι χρήσιμα. Κι αυτό γιατί αποκαλύπτουν το πιθανό κινδύνου των πελατών, τόσο λόγω του lifestyle που παρουσιάζουν στα μέσα αυτά, όσο και με τις εφαρμογές μηχανικής μάθησης ή άλλων τεχνικών προγνωστικής ανάλυσης. Επιπλέον, όλα αυτά τα δεδομένα είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που παρέχει πρόσθετη αξία για τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
    Nextdeal newsroom, 20/8/2025

    Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας

  • Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία: Ποιος πληρώνει όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτυγχάνει;
    Nextdeal newsroom, 12/8/2025

    Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία: Ποιος πληρώνει όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτυγχάνει;

  • KPMG-Hippocratic AI: Συνεργασία για το μετασχηματισμό της παροχής υγειονομικής περίθαλψης μέσω πρακτόρων (“agents”) τεχνητής νοημοσύνης

    KPMG-Hippocratic AI: Συνεργασία για το μετασχηματισμό της παροχής υγειονομικής περίθαλψης μέσω πρακτόρων (“agents”) τεχνητής νοημοσύνης

    Η Hippocratic AI γίνεται η πρώτη επιχείρηση τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα της υγείας που προσφέρει κλινικούς ψηφιακούς agents και συνεργάζεται με...
    Nextdeal newsroom, 23/07/2025 - 09:15 23/7/2025
  • Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge

    Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge

    Silver βραβείο στην Ενότητα “Best Companies” στην κατηγορία Consulting/Services Bronze βραβείο στην Ενότητα “Best Key Area Practices/Initiatives” στην κατηγορία “Age” Στην φετινή απονομή των Diversity, Equity...
    Nextdeal newsroom, 21/07/2025 - 11:20 21/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διεθνής γεωπολιτική σκακιέρα: προβληματισμός για τα ανοιχτά μέτωπα
11:31 Διεθνής γεωπολιτική σκακιέρα: προβληματισμός για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:20 Tιμάται ο Απόστολος Θαδδαίος
  • 11:15 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  • 10:58 Πανηγύρεις για την Παναγία Προυσιώτισσα και τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:13 Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
  • 08:52 Το super deal και η επιβεβαίωση του «Ν», τα F-35, το μεταναστευτικό και η ελευθερία των ΜΜΕ, ισχυρός ο Aktor στη Ρουμανία, στα 4.000 δολ. τα «στοιχήματα» για το χρυσό
  • 12:00 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  • 11:26 Η αναμονή για τη διμερή συνάντηση Ζελένσκι-Πούτιν και η συζήτηση για το ευρωπαϊκό μέλλον της Ουκρανίας
  • 11:06 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
  • 10:53 Πέθανε ο πανεπιστημιακός Ευτύχης Μπιτσάκης
  • 09:42 Mνήμη του Προφήτου Σαμουήλ
  • 09:41 Ανάγλυφη απεικόνιση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  • 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
  • 08:51 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα
  • 08:45 Άλλο πράγμα είναι οι διασταυρούμενες πωλήσεις και άλλο πράγμα το cross-selling!
  • 08:40 Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;
  • 11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
  • 11:05 Ουκρανικό: μια ευκαιρία στην ειρήνη και η επόμενη μέρα για την Ευρώπη
  • 10:31 Παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας
  • 10:13 Από το Αρχείο στη Σύγχρονη Αφήγηση στο Μεσολόγγι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 21/8 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  3. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  4. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  5. 19/8 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  6. 18/8 Ποιες ιδιότητες διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους;
  7. 20/8 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube