close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι πελάτες αναμένεται να αυξήσουν την δαπάνη όσο αυξάνεται ο εμβολιασμός, συμπεραίνει νέα έρευνα της SAS
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 24/6/2021 - 14:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι πελάτες αναμένεται να αυξήσουν την δαπάνη όσο αυξάνεται ο εμβολιασμός, συμπεραίνει νέα έρευνα της SAS

Nextdeal newsroom, 24/6/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ωστόσο, άνω των μισών ερωτηθέντων (56%) έχουν αλλάξει κάποιον πάροχο μέσα στην πανδημία, που καταδεικνύει ότι η εμπιστοσύνη των πελατών μειώνεται

Οι πελάτες σκοπεύουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους όσο αυξάνεται ο εμβολιασμός δείχνει νέα έρευνα που διενεργήθηκε από την SAS, την κορυφαία εταιρεία analytics. Όταν ρωτήθηκαν σχετικά, το ένα πέμπτο (ποσοστό 19%) είπε ότι θα αυξήσει τις δαπάνες του, σε αντίθεση με μόλις ένα 10%, που απάντησε ότι σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες του όσο αυξάνεται ο εμβολιασμός.

Ωστόσο, ορισμένες επιχειρήσεις κινδυνεύουν να αφήσουν ανεκμετάλλευτη αυτή την αυξημένη δαπάνη. Σχεδόν οι μισοί (ποσοστό 47%) των πελατών είπαν ότι θα εγκατέλειπαν μια εταιρεία μόλις μετά από μια ή δυο κακές εμπειρίες μαζί τους. Οι πελάτες στην Ελλάδα αποδεικνύονται λίγο πιο επιεικείς με το αντίστοιχο ποσοστό να αγγίζει το 41%, ενώ οι Τσέχοι είναι οι πιο απαιτητικοί με ποσοστό που φτάνει το 56%. Μάλιστα, οι πελάτες φαίνεται να πραγματοποιούν αυτήν τη απειλή αρκετά εύκολα, καθώς παρόλο που η πλειοψηφία (ποσοστό 81%) αισθάνεται ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης βελτιώθηκε από την αρχή της πανδημίας, το 56% έχει αλλάξει κάποιον πάροχο μέσα σε αυτό το διάστημα.

Πλέον, οι χαμηλές τιμές και οι ειδικές προσφορές δεν αρκούν για να κρατήσουν τους πελάτες. Και ενώ ένα ποσοστό 23% των ερωτηθέντων άλλαξε όντως πάροχο λόγω χαμηλότερων τιμών και καλύτερων εκπτώσεων, ένα 20% προτίμησε κάποιον που προσέφερε απλούστερη και ευκολότερη στην χρήση online εμπειρία. Στο μεταξύ, 16% άλλαξε για γρηγορότερες ή πιο βολικές επιλογές παράδοσης και ένα 13% άλλαξε λόγω αρνητικής προηγούμενης εμπειρίας.

Όταν ζητήθηκε να κατατάξουν τα τρία κυριότερα στοιχεία στην εμπειρία πελάτη, η έρευνα έδειξε ότι:

  • Λίγο πάνω από τους μισούς πελάτες (60%) βλέπουν τις χαμηλές τιμές και τις εκπτώσεις μέσα στις τρεις κορυφαίες προτεραιότητες.
  • Το 55% θεωρεί την ευκολία και την άνεση βασικό παράγοντα για την εμπειρία πελάτη.
  • Τα δυο τρίτα (48%) κατέταξαν τις εταιρείες που ακολουθούν μια δίκαιη και υπεύθυνη πολιτική μέσα στις τρεις κορυφαίες προτεραιότητες.
  • Το 46% ανέφερε ότι η καλή εξυπηρέτηση στην διάρκεια των lockdowns έπαιξε μεγάλο ρόλο στην εμπειρία πελάτη

Ενώ η πλειοψηφία των ερωτηθέντων, σε ποσοστό 60%, θεωρούν τις χαμηλές τιμές και τις εκπτώσεις προτεραιότητα, η πανδημία αναδεικνύει το γεγονός ότι η τιμή αυτή κάθε’ αυτή δεν υπαγορεύει την συμπεριφορά του καταναλωτή. Τα παραπάνω ευρήματα δείχνουν ότι, πέρα από την τιμή, υπάρχουν και άλλοι τομείς της εμπειρίας πελάτη που αρχίζουν να καταλαμβάνουν σημαντική θέση στην διαμόρφωση της ικανοποίησης.

«Η πανδημία έφερε τα πάνω κάτω σε όλο τον κόσμο και μια από τις πιο ξεκάθαρες ενδείξεις αυτού είναι η αλλαγή που παρατηρήθηκε στις προτεραιότητες των καταναλωτών. Η ευελιξία της επιχειρηματικής διαδικασίας θεωρείται πλέον αυτονόητη και επιβάλλει την μετάβαση της πλειοψηφίας των B2C λειτουργιών στον ψηφιακό κόσμο, όπου είναι πολύ ευκολότερο να προσαρμοστούν τις συνεχώς μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών. Για να αντιμετωπίσουν αυτό το θέμα με την δέουσα ταχύτητα και ακρίβεια, οι επιχειρήσεις πρέπει να εξετάσουν την προσεκτική ενοποίηση και υιοθέτηση των analytics στα ψηφιακά τους κανάλια, δεδομένου ότι σε αυτά τα κανάλια ενδέχεται οι καταναλωτές να αντιμετωπίζουν προβλήματα ή να παρατηρηθεί συμφόρηση», σχολίασε ο Radoslaw Grabiec, Customer Intelligence Practice Head της SAS για την περιοχή CEMEA.

Για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, οι πελάτες είναι πλέον περισσότερο διατεθειμένοι να παρέχουν προσωπικά δεδομένα στις εταιρείες. Το 33% των πελατών είπε ότι είναι πιο πιθανό να μοιραστούν κάποια προσωπικά τους δεδομένα με επιχειρήσεις αυτή τη στιγμή, σε σχέση με την προ πανδημίας εποχή, σε αντίθεση με το 20% που ανέφεραν ότι είναι λιγότερο πιθανό να πράξουν αντίστοιχα. Το ένα τρίτο όσων απάντησαν ότι είναι πιο πιθανό να παραχωρήσουν τα δεδομένα τους, διευκρίνισαν ότι θα το έκαναν μόνο ως αντάλλαγμα για μια βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Ωστόσο, οι εταιρείες πρέπει να λάβουν υπόψη ότι η γνώση των πελατών γύρω από θέματα απάτης έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά κατά τη πανδημία. Το 69% των ερωτηθέντων δήλωσαν είτε ότι είναι πλέον πιο προσεκτικοί προς τις απάτες ή ότι έχουν πέσει θύματα απάτης προσωπικά. Μάλιστα, το 16% δηλώνει ότι έχει παρατηρήσει μια μεγάλη αύξηση στα μηνύματα scam. Kατ’επέκταση, η έρευνα καταδεικνύει ότι οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από προηγμένες λύσεις analytics, για να προσφέρουν αποτελεσματική προστασία ενάντια στην απάτη και ταυτόχρονα μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Είναι έκδηλο ότι η πανδημία θα επιφέρει μια μόνιμη αλλαγή στην συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι Έλληνες φαίνεται να έχουν περάσει για τα καλά στα ψηφιακά κανάλια και μόλις το 31% αναμένεται να επιστρέψει στις αγοραστικές συνήθειες που είχε πριν από την πανδημία. Επίσης, ποσοστό 62% μεταξύ όλων των πελατών δεν θεωρεί ότι θα γυρίσει στην «κανονικότητα», με το 28% να σημειώνει ότι θα χρησιμοποιεί ακόμη περισσότερα ψηφιακά κανάλια και online εφαρμογές στο μέλλον απ’ότι κάνει τώρα.

Για να μάθετε περισσότερα διαβάστε την πλήρη έρευνα εδώ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • SAS
  • έρευνα
  • οικονομία
  • πελάτες
  • καταναλωτική δαπάνη
  • εμβολιασμός
  • εμβολιασμοί

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • O ΣΕΒ και η SAS δημιουργούν την AI Minds, την Ακαδημία για την Τεχνητή Νοημοσύνη και την Επιστήμη των Δεδομένων
    Nextdeal newsroom, 1/6/2021

    O ΣΕΒ και η SAS δημιουργούν την AI Minds, την Ακαδημία για την Τεχνητή Νοημοσύνη και την Επιστήμη των Δεδομένων

  • SAS Global Forum 2021: Στο κορυφαίο συνέδριο τεχνητής νοημοσύνης και analytics η περιέργεια και η καινοτομία οδηγούν σε νέες απαντήσεις
    Nextdeal newsroom, 17/5/2021

    SAS Global Forum 2021: Στο κορυφαίο συνέδριο τεχνητής νοημοσύνης και analytics η περιέργεια και η καινοτομία οδηγούν σε νέες απαντήσεις

  • Η SAS γιορτάζει την Ημέρα της Γης

    Η SAS γιορτάζει την Ημέρα της Γης

    Ο ηγέτης στον κλάδο των Analytics συνεργάζεται με το ίδρυμα Smithsonian και την ΜΚΟ Amazon Conservation για να βοηθήσει στην...
    Nextdeal newsroom, 22/04/2021 - 19:41 22/4/2021
  • Webinar της SAS και της Accenture για την επόμενη μέρα στον τραπεζικό κλάδο

    Webinar της SAS και της Accenture για την επόμενη μέρα στον τραπεζικό κλάδο

    Η SAS, ο ηγέτης στον κλάδο των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης, διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα, σε συνεργασία με την...
    Nextdeal newsroom, 20/04/2021 - 13:52 20/4/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πανσέληνος Αυγούστου: Ανοικτοί 105 αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία - Όλες οι εκδηλώσεις
15:58 Πανσέληνος Αυγούστου: Ανοικτοί 105 αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία - Όλες οι εκδηλώσεις
  • 12:57 Τι να προσέχουν το καλοκαίρι όσοι πάσχουν από άσθμα!
  • 12:48 «ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΥΓΓΡΟΣ»: Ανακαινίσθηκαν νέες πτέρυγες με δωρεά των Ιδρυμάτων «Κλέων Τσέτης» και «Αιγέας»!
  • 12:05 Deloitte: Το 53% των Ελλήνων CFOs νιώθει λιγότερο αισιόδοξο σχετικά με τις οικονομικές προοπτικές της εταιρείας τους
  • 10:59 Πρόγραμμα δωρεάν οδοντιατρικών εξετάσεων για παιδιά 6-14 ετών από τον δήμο Αθηναίων
  • 10:43 15 συμβουλές για τις ασφαλείς καλοκαιρινές διακοπές του παιδιού σας!
  • 09:51 Γενική εκλογο-απολογιστική συνέλευση από τον ΠΣΑΣ
  • 08:55 Οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 12 Αυγούστου
  • 08:34 ALPHA TRUST ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ Α.Ε.Ε.Χ: Υπερδιπλασιασμός κεφαλαίων -Ολοκληρώθηκε η Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους €12.234.456,50
  • 08:08 Το φαρμακείο των διακοπών!
  • 08:02 Εποπτεύων Χ.: Το "φάντασμα" των εκλογών, η "επανάσταση", το "παράδοξο" της Wall και η νέα κίνηση της Lamda
  • 07:25 Η Lamda Development εξαγόρασε το McArthurGlen Designer Outlet Athens
  • 15:51 05/08/2022: Τα νέα της ημέρας σε τίτλους
  • 14:10 Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 1ος διαγωνισμός καινοτομίας της ERGO
  • 13:18 Παραιτήθηκε ο διοικητής της ΕΥΠ
  • 13:12 Θερινή Σύνοδος των Συνομοσπονδιών Εφέδρων Αξιωματικών, Ιατρών και Υπαξιωματικών
  • 12:31 Ρινοπλαστική: Χρήσιμες πληροφορίες για την πιο δημοφιλή αισθητική επέμβαση
  • 12:27 Παραιτήθηκε ο Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού, Γρηγόρης Δημητριάδης
  • 11:53 Πώς να «σερφάρετε» στο διαδίκτυο με ασφάλεια - 12 βασικές συμβουλές
  • 10:10 Όμιλος Allianz: Ισχυρές οικονομικές επιδόσεις στο δεύτερο τρίμηνο!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 2/8 Αγωγή κατά ασφαλιστικών από Αττική Οδό και Μορέα
  2. 3/8 Τι να κάνετε για να προλάβετε και να αντιμετωπίσετε το ηλιακό έγκαυμα!
  3. 5/8 Οι ελληνικές τράπεζες γυρίζουν σελίδα
  4. 3/8 Εποπτεύων Χ.: Η κυριαρχία των πολυεθνικών στην ασφαλιστική αγορά, το bear market rally και το μπόνους στα κέρδη των τραπεζών
  5. 5/8 Εποπτεύων Χ.: Η επιστροφή των... Γερμανών, η βουτιά του πετρελαίου και τα... ισπανικά παγάκια
  6. 8/8 Το φαρμακείο των διακοπών!
  7. 4/8 Τι να προσέχουν το καλοκαίρι όσοι έχουν υπέρταση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube