Από τον Ιούνιο και από τον χώρο της Ακρόπολης, θα εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο το οποίο μέχρι τέλος του έτους θα έχει επεκταθεί σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας, ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού Νίκος Ξυδάκης, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Μαρίας Κανελλοπούλου.
Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, η χρηματοδότηση θα αφορά την ανθρωπολογική ανάλυση των υλικών, τη συντήρηση των ευρημάτων και την αναστήλωση του μνημείου.