ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τίνα Μπιρμπίλη: Δεν τίθεται θέμα πώλησης μονάδων

aac68d5be57c1b8af5efed09e2ce8bc2

Δεν τίθεται θέμα πώλησης μονάδων της ΔΕΗ, δηλωσε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ειδικής κυβερνητικής σύσκεψης υπό τον Θ.Πάγκαλο, η Υπουργός Ενέργειας, Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής Τίνα Μπιρμπίλη. Συζητάμε τα πάντα εκτός από την πώληση μονάδων, είπε η κ. Μπιρμπίλη και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση εξασφάλισε παράταση έως το τέλος του χρόνου για να παρουσιάσει την πρότασή της για την απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας.

 Ήδη, είπε η κ. Μπιρμπίλη, συζητούνται τεχνικά θέματα για τα οποία θα υπάρξει κατάληξη στο τέλος του χρόνου.

Στη σύσκεψη, πέραν του θέματος της απελευθέρωσης αγοράς ενέργειας, συζητήθηκαν τα θέματα των επενδύσεων, που πρέπει να γίνουν στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ο ενεργειακός σχεδιασμός της χώρας έως το 2020. Στη σύσκεψη μετείχαν εκτός από τον κ. Πάγκαλο ο υπουργός Οικονομικών Γ.Παπακωνσταντίνου, ο υπουργός Επικρατείας Χ.Παμπούκης και ο Ν.Αθανασάκης.