Παράταση ενός μήνα, έως την Παρασκευή 10 Μαΐου 2019, δίνει το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη δεύτερη φάση υπαγωγής αυθαιρέτων με μείωση του ειδικού προστίμου κατά 10% στο πλαίσιο του νόμου 4495/2017.
Όπως αναφέρει το υπουργείο στην ανακοίνωσή του, η παράταση θα ενταχθεί σε σχετική νομοθετική ρύθμιση.