ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνεχίζεται το δικαστήριο για την επιταγή Παύλου Ψωμιάδη. Τα ‘Bond’ και η Τράπεζα ήταν η πληγή…

9da41cda6ad071e935da57232aac8fce

Συνεχίζεται αύριο η δίκη για την περίφημη ακάλυπτη επιταγή του Παύλου Ψωμιάδη που μετατράπηκε σε «λουκέτο» για τον Όμιλο ΑΣΠΙΣ αφήνοντας στο δρόμο χιλιάδες κόσμο και ακάλυπτους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες.

Η «αιμορραγία» αποδεικνύεται πως «σκεπαζότανε» έξυπνα με «γάζες» εποπτικών αρχών που δεν άφηναν να φανεί η ασχετοσύνη χειρισμού του θέματος, η ασωτία της «πασοκονεοδημοκρατίας» και των στελεχών της, το αχόρταγο άρρωστο άλογο της τράπεζας που «έτρωγε» ακριβό φαΐ και η προώθηση πωλήσεων της σειράς BOND, ΑΣΠΙΣ BOND, GOLDEN BOND κλπ.


Ο Νίκος Χαλκιόπουλος με επιστολή του αρχές του 2000 προς της ΑΣΠΙΣ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ παρακαλούσε να γίνει δεκτή η ενεχυρίασή τους στα πλαίσια μιας πολιτικής Παύλου Ψωμιάδη (;) για πωλήσεις και απαίτηση ρευστού… Άγνωστες οι λεπτομέρειες και θα ξεκαθάριζε το τοπίο στην ομίχλη αν όσοι γνωρίζουν ενημερώσουν το κοινό με λεπτομέρειες… Πολλοί μεσίτες και ασφαλιστές είναι καιρός να μιλήσουν. Αν δεν το πήραν είδηση είχαν όλοι συμμετοχή ανεξαρτήτως βαθμού ανεξαρτήτως ευθύνης τους. Δυστυχώς η ασφαλιστική αγορά δεν βρήκε ακόμα χρόνο να υπερασπιστεί τον εαυτό της… Σύντομα αρχίζει νέος γύρος αποκαλύψεων στη διαμάχη Π. Ψωμιάδη-Αναγνωστόπουλου στα δικαστήρια.