Nextdeal newsroom, 13/4/2011 - 15:36 facebook twitter linkedin Tο.. Μπουροσαγκάρι.. της Ελληνικής ασφαλιστικής Δημοσιογραφίας Nextdeal newsroom, 13/4/2011 facebook twitter linkedin Ο Εφιάλτης της Φουκουσίμα στην Ιαπωνία με το τσουνάμι και την καταμέτρηση της ραδιενέργειας με τις λανθασμένες πληροφορίες και την «προσκόλληση» τυφλά στις επίσημες εκδοχές των συμβάντων και τα δελτία Τύπου στα κεντρικά της TEPCO (η «υπεύθυνη εταιρεία» έφεραν στην επιφάνεια το θέμα της αξιοπιστίας των ΜΜΕ που συνήθως είναι καθρέφτης της κοινωνίας. Οι δημοσιογράφοι σε κάποιες χώρες και τομείς ασχολούνται επίμονα με την αποκάλυψη σκανδάλων, συνωμοσιών και υποθέσεων διαφθοράς. Στην Ιαπωνία βασίζονται κυρίως στις επίσημες δηλώσεις και ανακοινωθέντα-σαν ιστορία. Έτσι συνηθισμένοι οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι «έμειναν στον αέρα», ξεκρέμαστοι όταν διαπίστωσαν ότι αυτό που συνέβαινε ήταν διαφορετικό από αυτό που έλεγαν τα Δελτία Τύπου της Κυβέρνησης και εταιρείας. «Μπουροσαγκάρι» αποκαλείται στα Ιαπωνικά η… ακροβατική προσέγγιση των Ιαπώνων δημοσιογράφων στις επίσημες πηγές τους και σημαίνει «κρέμασμα και ταλάντωση από κάτι». Μετά το πυρηνικό ατύχημα στη Φουκουσίμα οι δημοσιογράφοι δεν είχαν «μούτρα» μπροστά στην πραγματικότητα και σε όσα έγραφαν. «Τους κόπηκε ο αέρας και το γέλιο». Ξαφνικά οι Ιάπωνες αντιλήφθηκαν μια σύμπραξη πυρηνικής βιομηχανίας (με τα ωραία Δελτία Τύπου) επιστημονικής κοινότητας (σιωπή) Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και αρχών (αντιγραφή Δελτίων και ανακοινώσεων της εταιρείας).«Όλοι επανεξετάζουν τα πάντα και… χαμένοι είναι οι καταναλωτές και πολίτες. Κάπως έτσι συμβαίνει και την Ελληνική μας Ασφαλιστική αγορά με τους «ανεξάρτητους» δημοσιογράφους και το δικό τους «μπουροσαγκάρι», το «κρέμασμα και ταλάντωση από κάτι». Αυτό το «κάτι» είναι το «Budget-διαφήμιση». Συνέπεια η δημοσίευση «Δελτίων Τύπου» εκδόσεως εταιρειών πανομοιότυπα δημοσιευμένα σε όλα τα Μέσα (;). Οι «μεζούρες» της παραπληροφόρησης ή πληροφόρησης ίδιες για όλους και όλα. Το ίδιο μετριούνται η ALLIANZ, η GENERALI, η INTERAMERICAN, το ίδιο η DAS, ένα μεσιτικό πρακτορείο, μια εταιρεία του 0,01%, ένας διορισμένος υπαλληλίσκος, ένας κομματικός συνδικαλιστής, ο Νέος Ποσειδών, η AXA, η ΕΘΝΙΚΗ, ο «δικαστικά πρώην διωκόμενος «δημοσιογραφοπράκτωρ», ο «επαμφοτερίζων δημοσιοσχετίστας δημοσιογράφος», ο «εκμεταλλευόμενος» εξουσία τύπου το ίδιο τα πραγματικά νούμερα με τις νοθείες των ποσοστών, τα πραγματικά, τα φανταστικά… Το ερώτημα είναι αυτοί που φαίνονται είναι «ζητιάνοι δημοσιότητας» ή πανικόβλητοι και διάτρητοι ψεύτες που παρουσιάζουν κάτι άλλο από αυτό που είναι; Ποιο είναι το κίνητρο αυτού του «Μπουροσαγκάρι»; Και δεν είναι «κατάντια» και «αναίδεια»να «συνεντευξιάζονται» οι το χρήμα της διαφήμισης κατέχοντες (που οφείλουν να το διαχειριστούν νομίμως και συνετά και σίγουρα συνεχώς…); Πλήθυναν οι εμφανίσεις και ομιλίες των μη ειδικών για τα θέματα που ομιλούν και εξαφανίστηκαν οι αληθινοί πρωταγωνιστές της ανάπτυξης του κλάδου… Σ’ όλα τα συνέδρια ομιλούν όχι οι κάτι έχοντες να πουν από το επίτευγμά τους αλλά οι παρατρεχάμενοι του κονδυλίου και οι εγκρίνοντες γενικοί… Τα επίπεδα των συνεδρίων κατήντησαν πηγή πλούτου και βιομηχανία του «φαίνεσθαι». Οι πραγματικοί διαμορφωτές καλής γνώμης για την ασφάλιση, οι ασφαλιστές πέρασαν σε δεύτερη μοίρα και φωνασκούντες αλαλάζοντες τα ίδια και τα ίδια έγιναν οι συνδικαλιστές, τα σωματεία, οι «τρίτοι»… Ελπίδα μας είναι να αντιστραφεί αυτό το κλίμα και να «μιλήσουν» οι πραγματικοί πρωταγωνιστές όσοι μεγαλώνουν την πίτα της ασφαλιστικής αγοράς. Αργά ή γρήγορα οι καταναλωτές θα μάθουν για τις διαρροές και «εκρήξεις» στις φούσκες όπως μάθαιναν μέρα με τη μέρα για τις βλάβες του αντιδραστήρα 3, του 4, του 12, του…. Πίσω από όλο αυτό το «τσουνάμι» συνεχούς βομβαρδισμού ανούσιων επαναλήψεων πιο «παρακινητικό μήνυμα ανάπτυξης» υπάρχει; Πόσο μεγαλώνει η πραγματική αγορά; Κάπως έτσι θα γίνει και με τις εταιρείες και τους δημοσιογράφους τύπου «Μπουροσαγκάρι»… ο κόσμος πρέπει να μαθαίνει την αλήθεια για πρόσωπα και εταιρείες. Από αυτήν τη στήλη συχνά θα σας ενημερώνουμε με πράξεις, Δελτία, και πρόσωπα αυτής ακροβατικής δημοσιογραφίας πολλαπλών συμφερόντων. Γίναμε ασφαλιστική αγορά των «χαρτιών» και «εικονομηνυμάτων» και όχι της πραγματικότητας. Αλλά…Έρχεται πιο όμορφη η Άνοιξη, σιγά σιγά τα λουλούδια θα δέσουν καρπούς, οι ασφαλιστές μας θα ξανασταθούν κοντά στους ασφαλισμένους του πιο ξεκάθαρα και δε θα την… ξαναπάθουν. Οι «μολυσμένοι» απ’ τη ραδιενέργεια της παραπληροφόρησης θα «πεταχτούν» έξω απ’ την ασφαλιστική αγορά που θα βρει το δρόμο της. Όπως πριν χρόνια στο ατύχημα του Τσερνόμπιλ γεμάτος μελαγχολία πέταξα ένα «δεματάκι» Ραδιενεργό χαμομήλι κάπου στις Ροβιές της Εύβοιας, μέρες του Πάσχα…. Οι Δημοσιογράφοι τότε, πληροφόρησαν άμεσα, μόνοι τους, παρ’ όλα τα αντίθετα της εταιρείας στο Τσερνόμπιλ. «Πετάξτε ό,τι μολυσμένο»!Ε.Σ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Πλαγίως: περι αστακομακαρονάδα! Επανέρχομαι: Η εποχή της Νέας Αστακομακαρονάδας. (Όρος της Στήλης). Όπως μάθαμε από τις ειδήσεις και κάποια δημοσιογραφικά σχόλια, η πρώτη ερώτηση που... Πλαγίως, 16/09/2024 - 09:18 16/9/2024
Πλαγίως: Έλα πίσω πρόεδρε! Έλα πίσω Πρόεδρε (όχι εσυ , ο άλλος). Πλαγίως, 13/09/2024 - 09:39 13/9/2024