ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Από σήμερα εμπάργκο του ΣΕΠ προς νοσοκομεία

415a1cce0d45acf364db167b1a41a853

Ξεκινούν από σήμερα τα προβλήματα στα δημόσια νοσοκομεία λόγω των ελλείψεων υλικού μετά την ανακοίνωση των μελών του Συνδέσμου Προμηθευτών Επιστημόνων και Υγείας για εμπάργκο υλικών προς όλα τα νοσηλευτικά ιδρύματα από τα οποία δεν πληρώνονται.

Οι προμηθευτές ανακοίνωσαν ότι μετά από πέντε χρόνια, από το 2004 έως το 2010, τα χρήματα που τους οφείλουν τα νοσοκομεία ξεπερνούν τα 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ.

Από την πλευρά τους, οι νοσοκομειακοί γιατροί έκαναν λόγο για μεγάλες ελλείψεις υλικού που καταγράφονται ήδη στα δημόσια νοσοκομεία και κάνουν έκκληση προς τους υπευθύνους προκειμένου να μην οξυνθεί το πρόβλημα.

Υπενθυμίζεται, σύμφωνα με τον  ΣΕΠ ότι από την αρχή του έτους τα νοσοκομεία έχουν εξοφλήσει προς τους προμηθευτές μόνο το 4,6% των υλικών, τα οποία έχουν ήδη παραλάβει και χρησιμοποιήσει.