ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τζόζεφ Στίγκλιτς: Θα πρότεινα τα ίδια μέτρα που πήρε η Ελληνική κυβέρνηση
Εντυπωσιασμένος από τον τρόπο που η Ελλάδα αντιμετωπίζει την κρίση που βιώνει δήλωσε ο νομπελίστας οικονομολόγος Τζόζεφ Στίγκλιτς, μιλώντας στο στο κλείσιμο των εργασιών του Συμποσίου της Σύμης. Όπως τόνισε η Ελλάδα δείχνει με τις αποφάσεις που έχει πάρει η κυβέρνηση ότι δεν θα αφήσει την κρίση να πάει χαμένη και θα την κάνει ευκαιρία.
Ανέφερε, επίσης, ότι και ο ίδιος εάν του ζητούσαν να προτείνει μέτρα για την αντιμετώπιση της κρίσης θα πρότεινε ακριβώς τα ίδια και θα ξεκινούσε από τα θέματα της δημοκρατίας. Μεγάλη έμφαση έδωσε ο κ. Στίγκλιτς στην καταπολέμηση της διαφθοράς και στην προσπάθεια είσπραξης φόρων και εξέφρασε τον εντυπωσιασμό του από τα αποτελέσματα της οικονομικής πολιτικής που εφαρμόζει η κυβέρνηση και τα οποία παρουσίασε ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Ο κ. Στίγκλιτς ανέφερε επίσης ότι σε περιόδους κρίσης δεν αρκούν μόνο η εξυγίανση και η προσαρμογή αλλά χρειάζεται ανάπτυξη. Η οικονομία δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά μέσον για την ανθρώπινη ευημερία τόνισε ο νομπελίστας οικονομολόγος.