Nextdeal newsroom, 28/5/2010 - 16:45 facebook twitter linkedin Συντονισμένες προσπάθειες για την ανάδειξη του Ελληνικού τουρισμού Nextdeal newsroom, 28/5/2010 facebook twitter linkedin Στην Φρανκφούρτη στο Μάϊν βρέθηκαν την Τετάρτη ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γ. Νικητιάδης και ο Γ. Γραμματέας Τουρισμού Γ. Πουσσαίος οι οποίοι επισκέφτηκαν τη διεθνή έκθεση IMEX, και να συνομίλησαν με παράγοντες του Συνεδριακού Τουρισμού από την Ελλάδα και το εξωτερικό, στους οποίους και εξέφρασαν την πρόθεση του ΥΠΠΟΤ να δώσει βαρύτητα στην ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού. Στη συνάντηση που είχε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού με τον πρόεδρο της ICCA (International Congress and Convention Association), Martin Sirk, αντάλλαξαν απόψεις για τις κινήσεις της χώρας μας και συζήτησαν τη συμμετοχή του ΕΟΤ ως ενεργού μέλους της ICCA. Ενώ, κατά την διάρκεια της έκθεσης συζητήθηκαν μια σειρά από θεσμικές ενέργειες που αποσκοπούν στην ενθάρρυνση της βιομηχανίας, με στόχο την προώθηση της χώρας μας στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης. Την Πέμπτη στο Μόναχο, ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού συναντήθηκε με το Δήμαρχο της πόλης όπου ο ίδιος ο δήμαρχος του ανέφερε ότι η γερμανική κοινή γνώμη διάκειται φιλικά προς την Ελλάδα, σημειώνοντας ότι οι ακραίες φωνές ορισμένων μέσων ενημέρωσης δεν αντιπροσωπεύουν το αίσθημα της πλειοψηφίας των Γερμανών. Παράλληλα, υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού είχε την δυνατότητα να συζητήσει με tour operators αλλά και να εκφράσει τις απόψεις της ελληνικής κυβέρνησης για τον Τουρισμό, παραχωρώντας συνεντεύξεις σε γερμανικά ΜΜΕ.‘Προσγείωση’ τιμών με επανεκτίμηση των υπηρεσιώνΑναφορές που έγιναν σε γερμανικά ΜΜΕ για την Ελλάδα και το τουρισμό δείχνουν ότι η κρίση και τα όσα έχουν ειπωθεί για την Ελλάδα δεν έχουν αλλάξει την γνώμη των Γερμανών πολιτών ως προς την Ελλάδα, που άλλωστε οι περισσότεροι από αυτούς έχουν συνειδητοποιήσει ότι οι αντιπαραθέσεις που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας έχουν περισσότερο πολιτικό χαρακτήρα. Χαρακτηριστικά, ο επικεφαλής της Thomas Cook Φανκχάουζερ σε ό,τι αφορά την πορεία του ελληνικού τουρισμού δήλωσε την εβδομάδα που μας πέρασε στην Die Welt ότι ‘ η δύναμη της συνήθειας. Η ηφαιστειακή στάχτη και η κρίση δεν αποτρέπουν τους Γερμανούς από το να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα’ Ενώ, σε ερώτηση κατά πόσον τον ανησυχεί η ελληνική κρίση ο κ. Φανκχάουζερ απαντά ότι διακρίνει ανασφάλεια στους πελάτες του που μπορεί να δικαιολογείται υπό τις παρούσες συνθήκες, επισημαίνοντας ωστόσο ότι οι περισσότεροι που έρχονται στην Ελλάδα κάνουν διακοπές στα νησιά και όχι στην Αθήνα. Δεν παρέλειψε ωστόσο να τονίσει ότι ‘στους πελάτες που δεν επιθυμούν πλέον να πάνε στην Ελλάδα προσφέρουμε εναλλακτικές επιλογές στην Τουρκία και στην Ισπανία, υπογραμμίζοντας ότι αυτές είναι οι δύο χώρες που επωφελούνται περισσότερο από την αδυναμία της Ελλάδας». Ο επικεφαλής της Thomas Cook στην ίδια συνέντευξη δίνει έμφαση στις προσπάθειες που πρέπει να καταβάλει η Ελλάδα ώστε το τουριστικό προϊόν να καταστεί ανταγωνιστικό παρά την κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα. Σημειώνει τέλος, ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι έχουν ρίξει τις τιμές μέχρι και κατά 20 % και αυτό έχει περάσει και στις τιμές των πακέτων. Ωστόσο οι πωλήσεις των ελληνικών πακέτων δεν μπορούν να ανταγωνιστού εύκολα αυτών της Τουρκίας όπου η ισορροπία απόδοσης και τιμών είναι από τις καλύτερες στην Ευρώπη. Μικρότερο βεληνεκούς γερμανικό ταξιδιωτικό γραφείο το Forum Reisen το οποίο προσφέρει προς τους πελάτες του τα λεγόμενα πακέτα προσφορών last Minute αναφέρει ότι ‘οι πελάτες του γραφείου επιλέγουν πτήσεις προς ελληνικά νησιά και όχι προς την Αθήνα, τονίζοντας ότι ποτέ τα τελευταία χρόνια οι τιμές προς τα ελληνικά νησιά δεν ήταν τόσο συμφέρουσες όσο τώρα’. Ενθαρρυντικά είναι και τα στοιχεία που δίνει ο όμιλος L`tour που εξειδικεύεται στα πακέτα last Minute, καθώς αναφέρει η αύξηση της ζήτησης που καταγράφεται για την Ελλάδα αγγίζει το 30% σε σχέση με πέρυσι.Συμπέρασμα, η κρίση που έχει ξεσπάσει στην Ελλάδα φαίνεται να ‘προσγειώνει’ τις τιμές αργά η γρήγορα στην πραγματική αξία του προϊόντος, η διεθνώς γνωστό ως ‘value for money’, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στην αγορά να επανεκτιμήσει την ποιότητα των παρεχόμενων μέχρι τώρα υπηρεσιών, και παράλληλα να κατευθυνθεί προς πιο ουσιαστικές μορφές ανάπτυξης και όχι προς τις μορφές ανάπτυξης που επέτρεπαν μέχρι στιγμής το κέρδος εν τη απουσία της παραγωγικής διαδικασίας είτε αυτό αφορά ανάπτυξη υπηρεσιών είτε προϊόντος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 7/5/2025 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
6o Διεθνές Συνέδριο ΟΕΕ: Οι δημογραφικές προκλήσεις σε Ευρώπη και Ελλάδα Το μείζον θέμα των δημογραφικών προκλήσεων στην Ευρώπη και τη χώρα μας αναλύθηκε σε συζήτηση, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του... Nextdeal newsroom, 06/05/2025 - 09:24 6/5/2025
Η εργατική Πρωτομαγιά Την πρώτη Μαΐου γιορτάζεται η μέρα των εργατών. Είναι στην πραγματικότητα η καθιερωμένη γιορτή της εξέγερσης των εργατών του Σικάγου, η οποία... Ηλίας Προβόπουλος, 30/04/2025 - 10:20 30/4/2025