ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μαίνεται η φωτιά στην Πάρνηθα – Εκκενώθηκαν τρία γηροκομεία και ένα μοναστήρι!

pyrosvestika_fotia

Υπεράνθρωπες προσπάθειες να προστατεύσουν τον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας και να σώσουν περιουσίες στο δήμο Αχαρνών καταβάλλουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις που επιχειρούσαν όλο το βράδυ με επίγειες δυνάμεις στην περιοχή δημιουργώντας αναχώματα. Η φωτιά συνεχίζει να είναι δύσκολη ενώ οι φλόγες, λόγω της αλλαγής της φοράς του ανέμου, πλησιάζει τα πρώτα σπίτια της περιοχής. Eκτός από τα εναέρια μέσα στην Πάρνηθα επιχειρεί και το ερπυστριοφόρο της Πυροσβεστικής.

Στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής δίνεται η μάχη για τις φωτιές. Για προληπτικούς λόγους όπως δήλωσε ο αντιδήμαρχος Αχαρνών, Στάθης Τοπαλίδης, εκκενώθηκαν τρία γηροκομεία στην περιοχή που φιλοξενούσαν 150 άτομα

Η δασική πυρκαγιά που καίει ανεξέλεγκτη για δεύτερη ημέρα καταστρέφοντας παρθένο δάσος, λόγω των ισχυρών ανέμων, κατευθύνεται προς το Καζίνο και τον Εθνικό Δρυμό. Το ευτύχημα είναι έχουν ξεκινήσει να πετούν τα εναέρια μέσα.

Συνολικά 164 πυροσβέστες και 62 οχήματα έδωσαν μάχη με τις φλόγες όλο το βράδυ της Τρίτης προσπαθώντας να σταματήσουν το πύρινο μέτωπο που ξεκίνησε από την περιοχή της Μονής Κλειστών και σύντομα διασπάστηκε και εξαπλώθηκε σε μεγάλη έκταση στον σημαντικότερο πνεύμονα πρασίνου της Αττικής.

Στις παρυφές του βουνού βρίσκονται πυροσβεστικές δυνάμεις. Ταυτόχρονα δημιουργούν αναχώματα και αντιπυρικές ζώνες προσπαθώντας να καθυστερήσουν την επέλαση της φωτιάς που αναπτύσσεται ταχύτατα λόγω και της ύπαρξης πευκοδάσους.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ NEWS