close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

TikTok: Τι έρχεται το 2023 - Έκθεση τάσεων What's Next 2023
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/1/2023 - 11:58
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

TikTok: Τι έρχεται το 2023 - Έκθεση τάσεων What's Next 2023

Nextdeal newsroom, 26/1/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Tους τελευταίους 12 μήνες, η κοινότητα του TikTok επανασχεδίασε την ψυχαγωγία. Μοιράστηκε πραγματικές, προσωπικές ιστορίες που έφεραν πιο κοντά τους ανθρώπους και βοήθησαν άλλους να ανακαλύψουν νέους τρόπους σκέψης. Brands όλων των μεγεθών από την Ευρώπη και τον κόσμο - από τα αγαπημένα #TikTokmademebuyit έως παγκόσμιους κατασκευαστές αυτοκινήτων - έχουν δημιουργήσει περιεχόμενο όλων των ειδών στο TikTok προκειμένου να αλληλεπιδράσουν με τις κοινότητές του.

Σήμερα παρουσιάζουμε την έκθεση TikTok What's Next 2023, την τρίτη ετήσια πρόβλεψή μας για τάσεις, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να κατανοήσουν πώς θα αλλάξουν οι επιθυμίες και οι ανάγκες των καταναλωτών το επόμενο έτος και τι θα σημαίνει αυτό για τις στρατηγικές τους, τόσο εντός όσο και εκτός του TikTok .

Από τη διασκέδαση στη λειτουργικότητα, η νέα αυτή έκθεση θα επικεντρωθεί στην ανάλυση μακροπρόθεσμων, δυνάμεων κουλτούρας, που πρωτο-εμφανίζονται στο TikTok, στα βασικά μηνύματά τους και τις προϋποθέσεις που χρειάζονται, ώστε τα brands να έχουν επιτυχία στην πλατφόρμα.

Μπορείτε να δείτε την παγκόσμια έκθεση εδώ

Η έκθεση εστιάζει σε τρεις δυνάμεις - μετασχηματισμούς μεγάλης κλίμακας που δείχνουν πώς το TikTok διαμορφώνει την κουλτούρα - και τα σχετικά "σήματα" για καθεμία από αυτές, που δείχνουν αναδυόμενες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα σε επιμέρους τομείς. Με βάση την έρευνα και τις συμπεριφορές που έχουμε δει στο TikTok, προβλέπουμε ότι θα υπάρξουν τρεις κύριες δυνάμεις - τάσεις, που αναδεικνύουν αυτήν την αλλαγή:

 

  1. Ενεργή Ψυχαγωγία
  2. Κάνοντας χώρο για χαρά
  3. Ιδανικά που δημιουργεί η κοινότητα

Ενεργή ψυχαγωγία

Οι άνθρωποι έρχονται στο TikTok για να ανακαλύψουν αλήθειες και να καταρρίψουν μύθους, πράγμα που χτίζει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των Δημιουργών και του κοινού τους. 6 στους 10 (58%) των TikTokers λένε ότι είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν τα brands αφού μάθουν γι'αυτά από έναν δημιουργό στο TikTok.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Για παράδειγμα, στην Ιταλία, η Tampax Italia ήρθε στο TikTok για μια καμπάνια ευαισθητοποίησης που στόχευε στο να απαντήσει ερωτήσεις για τον κόσμο των ταμπόν. Μαζί με την δημοφιλή δημιουργό Σίλβια Μπουράτο, ξεκίνησαν την καμπάνια "IMPOSSIBLE" (αδύνατο), με την οποία κατέρριψαν τους πιο συνηθισμένους φόβους και αμφιβολίες για τη χρήση ταμπόν. Χρησιμοποιώντας το TopView, μία από τις λύσεις για διαφήμιση του TikTok, το μήνυμα του brand έφτανε στους ανθρώπους τη στιγμή που άνοιγαν την εφαρμογή. Αυτό δημιούργησε έναν εντυπωσιακό συνολικό αριθμό εμφανίσεων άνω των 34,6 εκατομμυρίων και engagement 17,75% που δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον από την ιταλική κοινότητα TikTok.

Κάνοντας χώρο για χαρά

Παρά την πληθώρα συμβουλών αυτοφροντίδας, ο κόσμος εξακολουθεί να παθαίνει burnout. Έτσι, αναζητά ουσιαστική αυτοφροντίδα για θέματα δημόσιας υγείας, εξουθένωσης στην εργασία και προσωπικών δυσκολιών.

Τα μισά (50%) μέλη της κοινότητας του TikTok λένε ότι το TikTok ενισχύει τη διάθεσή τους και τους κάνει να νιώθουν χαρούμενοι ή/και θετικοί, με ακόμα δύο στους πέντε (41%) να πιστεύουν ότι "το να ανεβάσουν τη διάθεσή τους" είναι βασικό στο να τους δώσει κίνητρο για να κάνουν μια αγορά. Το 2023, το μήνυμα στο TikTok - και όχι μόνο - θα πρέπει να αντανακλά αυτήν την επιθυμία για χαλάρωση.

Η δημιουργία περιεχομένου στο TikTok που βοηθά τους ανθρώπους να βρουν τη χαρά - ή που φέρνει χαρά μέσω του χιούμορ, της χαλάρωσης και των απόψεων με τις οποίες μπορούν να ταυτιστούν τα μέλη της κοινότητας - μπορεί να κάνει τη διαφορά για τα brands το 2023.

Ιδανικά που δημιουργεί η κοινότητα

Οι κοινότητες του TikTok είναι μια κλάση πάνω από τις υπόλοιπες, γιατί είναι συγκεκριμένες - και αυτό είναι που τις κάνει επιτυχημένες σε μεγάλη κλίμακα. Το να μοιράζονται τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα βοηθά τους ανθρώπους να δένονται. Έτσι, διευρύνουν ο ένας τον ορίζοντα του άλλου.

Το TikTok δεν μια μεγάλη, γενική συνέλευση. Είναι ένα σύνολο μικρών κλαμπ, όπου οι άνθρωποι ανακαλύπτουν νέες ιδέες για το πώς να εξερευνούν τα πάθη τους και να ζουν τη ζωή τους. Μάλιστα, εδώ, είναι κατά 1.8 φορές πιο πιθανό να ανακαλύψουν ενδιαφέροντα που δεν ήξεραν ότι τους αρέσουν σε σχέση με άλλες πλατφόρμες.

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το TikTok για να ξεκινήσουν συζητήσεις στην κοινότητά τους και να βρουν μοναδικές απαντήσεις σε κάθετι που τους απασχολεί. Δεν έχει να κάνει απλά με τη μάθηση και την έμπνευση. Έχει να κάνει με το να βρίσκουν οι TikTokers ανθρώπους και κοινότητες που τους καταλαβαίνουν ουσιαστικά και που τους εμπνέουν να κάνουν την αλλαγή που οι ίδιοι θέλουν.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • TikTok
  • ψυχαγωγία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Lamda Development δημιουργεί το Commercial Hub του Ελληνικού,  τον πιο σύγχρονο εμπορικό, ψυχαγωγικό και επιχειρηματικό κόμβο στην Ελλάδα    
    Nextdeal newsroom, 7/12/2021

    Η Lamda Development δημιουργεί το Commercial Hub του Ελληνικού,  τον πιο σύγχρονο εμπορικό, ψυχαγωγικό και επιχειρηματικό κόμβο στην Ελλάδα    

  • Τα Lidl προσκαλούν τους καταναλωτές στο πιο διασκεδαστικό πάρτι με τα Stikeez Happy Home
    Nextdeal newsroom, 6/9/2022

    Τα Lidl προσκαλούν τους καταναλωτές στο πιο διασκεδαστικό πάρτι με τα Stikeez Happy Home

  • Πώς να δουλεύεις αποδοτικά (και διασκεδαστικά) από το σπίτι!

    Πώς να δουλεύεις αποδοτικά (και διασκεδαστικά) από το σπίτι!

    Πρόσβαση στον υπολογιστή της δουλειάς, meetings μέσω βίντεο, παρακολούθηση του χρόνου που σπαταλάτε και tips για να νιώθετε καλύτερα Εκατομμύρια εργαζόμενοι...
    Nextdeal newsroom, 31/03/2020 - 09:07 31/3/2020
  • Παγκόσμια συμμαχία της ΕΥ με την πλατφόρμα Shopify!

    Παγκόσμια συμμαχία της ΕΥ με την πλατφόρμα Shopify!

    Η EY ανακοίνωσε παγκόσμια συμμαχία με την πλατφόρμα Shopify, για τη δημιουργία μιας νέας αγοράς για ρυθμιζόμενα προϊόντα και την...
    Nextdeal newsroom, 25/01/2023 - 12:54 25/1/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Καφές: Γνωρίζοντας καλύτερα την αγαπημένη μας καθημερινή συνήθεια!
10:02 Καφές: Γνωρίζοντας καλύτερα την αγαπημένη μας καθημερινή συνήθεια!
  • 09:00 Γιατί εορτάζεται στις 25 Μαρτίου ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου;
  • 18:12 Ευαγγελισμός της Θεοτόκου!
  • 17:55 “Therapy Express” Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Ημέρας Ψυχικής Υγείας στο Νέο Ψυχικό
  • 15:17 Ασφαλιστικές Eταιρείες: Γιατί διαφωνούν με την κατάργηση των προμηθειών στα επενδυτικά προϊόντα!
  • 14:49 Ένας περίπατος πολιτισμού για τους εργαζόμενους του Ομίλου FOURLIS!
  • 14:32 24ωρη απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς την Τρίτη 28/3!
  • 14:03 Το Hyundai N Vision 74 ανακηρύχθηκε «Best Concept Car of the Year»!
  • 13:56 Ασφαλιστικό Ινστιτούτο Κύπρου: Σεμινάριο για την περιβαλλοντική, κοινωνική και εταιρική διακυβέρνηση
  • 13:06 Εμπρησμός σε εστιατόριο στη Νέα Σμύρνη - Μαρτυρίες σοκ από ανθρώπους που κινδύνευσαν να καούν!
  • 12:41 Πέθανε ο Γιώργος Συγγελίδης, ιδρυτής του μεγάλου επιχειρηματικού ομίλου!
  • 12:37 Interamerican: Η ψυχική υγεία και ευεξία των παιδιών στο πλαίσιο της οικογένειας!
  • 12:09 Η «Ώρα της Γης» στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
  • 11:36 «Ναι» από τον Μπλίνκεν για τα F-16 στην Τουρκία με τον όρο να μην απειληθεί η Ελλάδα!
  • 11:33 Τέμπη: Εντός της ημέρας το νομοσχέδιο για τη στήριξη συγγενών των θυμάτων!
  • 11:30 «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη»: Επιδότηση έως 75% για νοικοκυριά - Από τον Απρίλιο ανοίγουν οι πλατφόρμες
  • 10:51 Πώς να αυξήσετε τις συνταξιοδοτικές αποταμιεύσεις; - Προνοείστε για το μέλλον!
  • 10:38 ΑΔΜΗΕ: Καθημερινές οι προσπάθειες για αποφυγή black out!
  • 10:35 Λαθρεμπόριο καυσίμων: Λουκέτο έως 90 ημέρες στα βενζινάδικα - Πρόστιμα έως 500.000 ευρώ!
  • 10:31 PENCO SA: Νέα στρατηγική συνεργασία για την Ελλάδα με την OneGlobal!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/3 Τα Unit Linked, η SVB, η Credit Suisse και οι υποψήφιοι πελάτες μας!
  2. 20/3 Πού επενδύουν οι ασφαλιστικές εταιρείες;
  3. 22/3 Τα αποταμιευτικά προγράμματα και τα powerbanks
  4. 21/3 Η εποπτεία του ασφαλιστικού κλάδου
  5. 21/3 Εν ολίγοις… και «τρύπιοι» ισολογισμοί!
  6. 24/3 Οι κίνδυνοι των Unit Linked και οι υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων για ενημέρωση των πελατών τους!
  7. 22/3 Τι λάθος κάνουν πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές στο πρώτο συμβόλαιο;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube