close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οδηγίες προς το επιβατικό κοινό από το «Ελ. Βενιζέλος» - Τι προσέχουμε από Δευτέρα 25 Μαΐου!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
23/5/2020 - 09:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οδηγίες προς το επιβατικό κοινό από το «Ελ. Βενιζέλος» - Τι προσέχουμε από Δευτέρα 25 Μαΐου!

Nextdeal newsroom, 23/5/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οδηγίες προς το επιβατικό κοινό για τα μέτρα προστασίας και αποφυγής διασποράς του Covid-19, παρέχει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ενόψει της διεύρυνσης των πτήσεων εσωτερικού από την Δευτέρα 25 Μαΐου.

Ειδικότερα, όπως σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών έχει τεθεί σε ισχύ μία σειρά μέτρων που συμπεριλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ενισχυμένες διαδικασίες παρακολούθησης των πτήσεων, παρουσία γιατρών και άλλου προσωπικού έκτακτης ανάγκης, όπως επίσης και παροχή πληροφοριακού υλικού με στόχο την ευρύτερη δυνατή ενημέρωση. 

Το προσωπικό, τόσο του αεροδρομίου όσο και των αεροπορικών εταιρειών, είναι ενημερωμένο σχετικά με τους παράγοντες που απαιτούν την άμεση περαιτέρω ενημέρωση των υπηρεσιών υγείας του αεροδρομίου.Οι εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο ενημερώνονται διαρκώς σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τον COVID-19 και με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών για την αποφυγή διασποράς. 

Ειδικότερα μέτρα σε ισχύ:

  • Σύμφωνα με τις οδηγίες των Eθνικών Yγειονομικών Αρχών, η σχολαστική τήρηση κανόνων υγιεινής των χεριών καθώς και αναπνευστικής υγιεινής, η χρήση μάσκας, η τήρηση αποστάσεων, ο προσεκτικός καθαρισμός και η απολύμανση επιφανειών και χώρων, ιδιαίτερα όπου υπάρχει «επαφή»,  αποτελούν τη βασική προϋπόθεση για την προστασία των επιβατών και των εργαζομένων στο αεροδρόμιο της Αθήνας. 
  • Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική -ήδη από την είσοδο του επιβάτη στο αεροδρόμιο- καθώς και η διατήρησή της κατά τη διάρκεια της παραμονής στους χώρους του αεροδρομίου. Επισημαίνεται ότι ενδέχεται να ζητηθεί η προσωρινή αφαίρεση της μάσκας κατά τη διαδικασία ελέγχων ασφαλείας και ταυτοπροσωπίας.
  • Η χρήση μάσκας είναι επίσης υποχρεωτική τόσο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιβίβασης όσο και κατά την πτήση.
  • Οι εργαζόμενοι είναι εφοδιασμένοι με όλα τα μέσα ατομικής προστασίας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικό υγρό) τα οποία και χρησιμοποιούν καθόλη τη διάρκεια της εργασίας τους.
  • Υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά υγρά σε περισσότερα από 300  σημεία του αεροδρομίου και στους χώρους υγιεινής / WC,  για xρήση από  τους επιβάτες σε όλα τα στάδια της ταξιδιωτικής διαδικασίας (αναχώρηση, άφιξη).
  • Πολυκαρβονικά φύλλα χρησιμοποιούνται για περαιτέρω προστασία σε υπηρεσίες όπου υπάρχει εκ του σύνεγγυς συνεργασία επιβάτη - προσωπικού (εκδοτήρια εισιτηρίων, γραφεία πληροφοριών κ.λπ.).
  • Η τήρηση των αποστάσεων είναι κυρίως μέτρο συμπεριφοράς για επιβάτες και προσωπικό, που πρέπει να τηρούν αποστάσεις ασφαλείας μεταξύ τους (1,5 μέτρων) σε όλες τις φάσεις των διαδικασιών στο έδαφος. Ειδικές σημάνσεις τοποθετούνται στο έδαφος ώστε να επισημαίνουν αυτή την ανάγκη, όπως και οπτικές οδηγίες σε οθόνες και banners. 
  • Εγκαταστάσεις, μηχανήματα, εξοπλισμός και επιφάνειες συχνής επαφής στους χώρους του αεροδρομίου, καθαρίζονται και απολυμαίνονται τακτικά με ειδικά υλικά.
  • Το προσωπικό του αεροδρομίου, των αεροπορικών εταιρειών και των φορέων επίγειας εξυπηρέτησης, παρέχει πληροφόρηση στους επιβάτες για τα υγειονομικά μέτρα και για τις σχετικές διαδικασίες που εφαρμόζονται στο αεροδρόμιο και στην πτήση και  επιβλέπουν την τήρηση των απαραίτητων αποστάσεων και τη χρήση μάσκας. 
  • Ροή πληροφοριών και οδηγιών για την τήρηση των μέτρων υγιεινής ενημερώνει τους επιβάτες τόσο μέσω ηχητικών ανακοινώσεων όσο και σε οθόνες και σημάνσεις σε όλους τους χώρους. 
  • Ενθαρρύνεται η χρήση των διαθέσιμων ηλεκτρονικών εφαρμογών και υπηρεσιών, τόσο πριν την αναχώρηση για το αεροδρόμιο (web check-in) όσο και εντός του αεροδρομίου (web check-in, self check-in, εκτύπωση tag αποσκευής, διαδικασία drop off baggage,  e-parking).  
  • Υπάρχει νέα διάταξη των καθισμάτων σε όλους τους χώρους αναμονής, που επιτρέπει την τήρηση ελάχιστης απόστασης, ενώ συνιστάται η διατήρηση μιας θέσης κενής δίπλα σε κάθε καθήμενο επιβάτη. Οικογένειες ή ζευγάρια που συνταξιδεύουν, μπορούν να μην τηρούν την απόσταση αυτή.
  • Το σύστημα κλιματισμού των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου παρέχει φρέσκο, ανανεούμενο και μη ανακυκλούμενο αέρα με φορά από πάνω προς τα κάτω, έτσι ώστε να περιορίζεται η οριζόντια κυκλοφορία του. Επιπρόσθετα, ο παρεχόμενος αέρας φιλτράρεταιγια σκόνη, ιούς και βακτήρια ή μύκητες, με ειδικά φίλτρα συγκράτησης. 
  • Για τους επιβάτες ΑμεΑ, τηρούνται σχολαστικά όλα τα παραπάνω μέτρα και επιπρόσθετα, κανόνες  κατά προτεραιότητα επιβίβασης, αποφυγή  πολύωρης παραμονής σε κλειστό χώρο και στην αίθουσα ΑμεΑ του αεροδρομίου, ενώ τόσο τα αμαξίδια μεταφοράς όσο και τα οχήματα (Ambulifts) καθαρίζονται και απολυμαίνονται σε τακτά διαστήματα, πριν και μετά τη χρήση, ώστε να διασφαλισθεί η μέγιστη δυνατή προστασία από τον Covid-19 για τους επιβάτες.   

Η διοίκηση του αεροδρομίου επισημαίνει ότι βρίσκεται σε στενή συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του (δείτε εδώ τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για τους ταξιδιώτες και τους εργαζόμενους στα ελληνικά αεροδρόμια), Τονίζει επίσης, ότι τα παραπάνω μέτρα τελούν υπό διαρκή αξιολόγηση για την αποτελεσματικότητά τους, ενώ θα τροποποιούνται σύμφωνα με τις υποδείξεις των αρμόδιων Κρατικών Αρχών. Ιδιαίτερα για τους αφικνούμενους επιβάτες πτήσεων εξωτερικού, οι αρμόδιες Αρχές επιβάλλουν τη συμπλήρωση ειδικού εντύπου ατομικών στοιχείων, ενώ κατά τη κρίση τους ενδέχεται να πραγματοποιούν και λήψεις βιολογικού υλικού για test Covid-19. Μέχρι τώρα, οι αφικνούμενοι επιβάτες εξωτερικού τελούν σε καθεστώς 14ήμερης καραντίνας. Σχετική ενημέρωση παρέχουν οι αεροπορικές εταιρείες στους επιβάτες τους.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Αεροδρόμιο Αθήνας
  • οδηγίες
  • επιβατικό κοινό
  • επιβάτες
  • πτήσεις
  • αεροπλάνα
  • μέτρα προστασίας
  • κορονοϊός
  • Covid-19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Παρατείνεται η υποχρεωτική καραντίνα για όσους εισέρχονται στην Ελλάδα αεροπορικώς - Ποιοι εξαιρούνται;
    Nextdeal newsroom, 18/5/2020

    Παρατείνεται η υποχρεωτική καραντίνα για όσους εισέρχονται στην Ελλάδα αεροπορικώς - Ποιοι εξαιρούνται;

  • Μετακίνηση εκτός νομού: Ποιοι κανόνες θα ισχύουν σε λεωφορεία, τρένα και αεροπλάνα
    Nextdeal newsroom, 16/5/2020

    Μετακίνηση εκτός νομού: Ποιοι κανόνες θα ισχύουν σε λεωφορεία, τρένα και αεροπλάνα

  • Για ποιες χώρες επεκτείνεται η αναστολή πτήσεων;

    Για ποιες χώρες επεκτείνεται η αναστολή πτήσεων;

    Στις αεροπορικές μετακίνησεις, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων,  ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς κατά την σημερινή ενημέρωση του Υπουργείου Υγείας για την πορεία...
    Nextdeal newsroom, 15/05/2020 - 21:06 15/5/2020
  • Τι ισχύει με την επιστροφή των χρημάτων των επιβατών για τις ακυρωθείσες πτήσεις λόγω Covid-19;

    Τι ισχύει με την επιστροφή των χρημάτων των επιβατών για τις ακυρωθείσες πτήσεις λόγω Covid-19;

    Διευκρινίσεις σχετικά με την ακύρωση των πτήσεων λόγω της πανδημίας του COVID-19 και με τα αντίστοιχα αιτήματα επιστροφής χρημάτων των...
    Nextdeal newsroom, 06/05/2020 - 07:56 6/5/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
16:30 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  • 16:05 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά
  • 14:45 Η μεγάλη γιορτή της Unipol στο γήπεδο Σαν Σίρο του Μιλάνου
  • 14:25 Αριστείο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ιουλία Τσέτη - Στα βραβεία του ελληνικού επιχειρείν «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας»
  • 13:56 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων
  • 13:35 Η Audi ενισχύει την αποδοτικότητα της παραγωγής με Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:15 Χρήστος Γεωργόπουλος: «Πολύμορφο γλοιοβλάστωμα - Δεν θεραπεύουμε μόνον τη νόσο. Στεκόμαστε δίπλα στον άνθρωπο»!
  • 12:58 NBG Pay tom: Η νέα λύση αποδοχής πληρωμών που μετατρέπει την android συσκευή σας σε φορητό POS
  • 12:25 Mε πρώτο θέμα τις ασφαλίσεις υγείας και την συνάντηση Βασίλη Αποστολόπουλου-Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 12:15 Το KPMG Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program για το έτος 2025 μόλις άρχισε!
  • 12:08 Η Άννα Παπακοσμοπούλου νέα Head of Communications & Patient Advocacy στη Novartis Hellas!
  • 11:52 Στρατηγική συνεργασία Attica Bank - Faria Renewables για τη χρηματοδότηση έργου αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας
  • 10:37 ΕΝΔΙΣΥ σε Ευρωπαϊκή Ένωση: Κάτω τα χέρια από τα αποθεματικά των ασφαλιστικών Ταμείων - Οι συνταξιούχοι δεν θα χρηματοδοτήσουν την πολεμική βιομηχανία
  • 10:11 ΙΣΑ: Ζητά από τον ΕΟΠΥΥ τη δυνατότητα υποβολής αδειών από τους προσωπικούς γιατρούς και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες
  • 09:54 Φωτιά σε μεγάλη επιχείρηση ελαστικών στην Μιχαλακοπούλου: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
  • 09:52 Ανησυχία ΙΣΠ στον ΕΟΠΥΥ να μην προκαλέσει λουκέτα σε ιδιωτικές κλινικές
  • 09:22 Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;
  • 09:21 Η διασταύρωση στοιχείων από την ΑΑΔΕ έδειξε πάνω από 300. 000 ανασφαλιστα οχήματα
  • 09:13 16 Ιουλίου τιμάται η μνήμη του Ιερομάρτυρος Αθηνογένους και των συν αυτώ
  • 09:11 Η KPMG παρουσιάζει την πλατφόρμα KPMG Workbench: μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης πολλαπλών agents («πρακτόρων»), που μεταμορφώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και τον τρόπο εργασίας στον παγκόσμιο οργανισμό
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  4. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  5. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  6. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  7. 11/7 Contract: Ένα εντυπωσιακό συνέδριο συνεργατών με το βλέμμα στο μέλλον και τον πολιτισμό (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube