close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαχείριση κρίσεων: Τα πρώτα άμεσα μέτρα που πρέπει να πάρει μία εταιρεία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/3/2020 - 08:44
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διαχείριση κρίσεων: Τα πρώτα άμεσα μέτρα που πρέπει να πάρει μία εταιρεία

Nextdeal newsroom, 26/3/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Του Κώστα Ντάλτα Γενικός Διευθυντής Red Wolf Digital Group

Οι νέες συνθήκες που δημιουργούνται μετά από το ξέσπασμα διεθνώς της κρίσης του κορωνοϊού επηρεάζουν και τον τομέα των επιχειρήσεων οι οποίες οφείλουν να λάβουν άμεσα μέτρα και να διαχειριστούν τα δεδομένα που ορθώνονται μπροστά μας. Χωρίς πανικό και με ψυχραιμία αυτές είναι οι πρώτες άμεσες ενέργειες που πρέπει να κάνει μία επιχείρηση για να διαχειριστή αυτή την έκτακτη ανάγκη.

Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας Αυτοί είναι η ψυχή της επιχείρησης και της αποστολής του οργανισμού σας. Η διατήρηση της εμπιστοσύνης και της εμπιστοσύνης τους κατά τη διάρκεια μιας πιθανής διαταραχής που σχετίζεται με το κοροναϊό είναι κρίσιμη.

Προσδιορίστε τις ανησυχίες των πελατών σας (πελάτες, ασθενείς, φοιτητές, επισκέπτες του ξενοδοχείου κ.λπ.). Αναπτύξτε μηνύματα που διασφαλίζουν ότι οι πελάτες σας έχουν κάνει ό, τι μπορεί για να εξασφαλίσουν συνεπή παράδοση των προϊόντων και υπηρεσιών που χρειάζονται και αναμένουν. Εάν υπάρχουν καθυστερήσεις στις διαδικασίες, στο χρονοδιάγραμμα, στις αντικαταστάσεις κ.λπ., βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας ενημερώνονται.

Αφήστε τους πελάτες σας να μάθουν τι μέτρα έχει πάρει η επιχείρησή σας για να τα προστατεύσει από την έκθεση στον ιό. Παρέχετε πόρους για πρόσθετες πληροφορίες στο διαδίκτυο και ενημερώστε τους πελάτες πώς μπορούν να λάβουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Εξετάστε ένα έγγραφο με ερωτήσεις με επιχειρηματικές ερωτήσεις που θα σας ζητήσουν οι πελάτες και / ή θα δημιουργήσετε μια ανοικτή τηλεφωνική γραμμή. Μείνετε σε τακτική επαφή με τους πελάτες σας με ενημερωμένες πληροφορίες, ακόμη και αφού τα πράγματα επανέλθουν στο φυσιολογικό.

Προετοιμαστείτε για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης Προετοιμάστε τις δηλώσεις για τα νέα του τύπου και των ιστότοπων. Λάβετε υπόψη ότι αυτό μπορεί να μην είναι η καλύτερη στιγμή για να πείτε νέα της εταιρείας. Οι δημοσιογράφοι ενδιαφέρονται για τον τρόπο με τον οποίο η εστία COVID-19 επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία και τις προσπάθειες πρόληψης κάθε χώρας. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αφιερώνουν χρόνο και προϋπολογισμό για την κάλυψη αυτών των θεμάτων.

Για παράδειγμα, στην Κορέα, οι εγκαταστάσεις της SK Hynix, της Samsung και της Hyundai χρειάστηκε να κλείσουν για μία έως δύο εβδομάδες, επειδή οι υπάλληλοι είχαν αρρωστήσει με κοροναϊό. Αυτού του είδους οι ειδήσεις είναι υψηλής προτεραιότητας για τους Κορεάτες και τους ιαπωνικούς συντάκτες και δεν είναι πιθανό να επικεντρωθούν τώρα σε θέματα όπως η εκτόξευση προϊόντων (οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να καθυστερήσουν εάν η κάλυψη των μέσων ενημέρωσης θεωρηθεί πολύ σημαντική).

Στην Κίνα, τα ΜΜΕ προσπαθούν να επανέλθουν στο φυσιολογικό ρυθμό, με την ενθάρρυνση της κινεζικής κυβέρνησης, παρόλο που η επιδημία εξακολουθεί να είναι πολύ σοβαρή εκεί. Εξετάστε ποια μηνύματα σχετικά με τον οργανισμό σας ενδέχεται να ξεκαθαρίσουν τη σύγχυση για πιθανούς ταξιδιώτες. Για παράδειγμα, οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία θα θέλουν να μάθουν αν μια ιδιοκτησία έχει αλλάξει τις πολιτικές ακύρωσης λόγω του ιού και εάν οι επισκέπτες διατρέχουν οικονομικό κίνδυνο αν χρειαστεί να ακυρώσουν ή να αναβάλουν το ταξίδι τους εξαιτίας ξαφνικής επιδημίας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • διαχείριση κρίσεων
  • εταιρίες
  • επιχειρήσεις
  • κορονοϊός
  • Κώστας Ντάλτας
  • Red Wolf Digital Group

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • EY: Πολύπλευρος ο αντίκτυπος του κορωνοϊού για τις επιχειρήσεις
    Nextdeal newsroom, 22/3/2020

    EY: Πολύπλευρος ο αντίκτυπος του κορωνοϊού για τις επιχειρήσεις

  • Χρήσιμος οδηγός για την τηλεργασία από τον ΣΕΒ
    Nextdeal newsroom, 18/3/2020

    Χρήσιμος οδηγός για την τηλεργασία από τον ΣΕΒ

  • Ένωση Ελληνικών Τραπεζών: Αναστέλλονται για 6 μήνες οι δόσεις δανείων για τις επιχειρήσεις

    Ένωση Ελληνικών Τραπεζών: Αναστέλλονται για 6 μήνες οι δόσεις δανείων για τις επιχειρήσεις

    Την απόφαση των Ελληνικών Τραπεζών μελών της να στηρίξουν ενεργά την ελληνική οικονομία ανακοίνωσε η Ελληνική Ένωση Τραπεζών. Πρόκειται για...
    Nextdeal newsroom, 17/03/2020 - 14:12 17/3/2020
  • Αποζημιώσεις και επενδυτικές απώλειες η απειλή για τις ασφαλιστικές! Τι λένε η Atradius, τα Lloyd's στο Λονδίνο, η Marsh, η Munich Re κλπ

    Αποζημιώσεις και επενδυτικές απώλειες η απειλή για τις ασφαλιστικές! Τι λένε η Atradius, τα Lloyd's στο Λονδίνο, η Marsh, η Munich Re κλπ

    Διττή φαίνεται να είναι η απειλή το κορονοϊού για τις ασφαλιστικές εταιρίες που λειτουργούν σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς εκτός από...
    Nextdeal newsroom, 13/03/2020 - 10:21 13/3/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican για την ανθεκτικότητα απέναντι στις φυσικές καταστροφές
09:20 «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican για την ανθεκτικότητα απέναντι στις φυσικές καταστροφές
  • 09:14 Στη Γάζα επετεύχθη κατάπαυση πυρός - Τί γίνεται στην Ουκρανία;
  • 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας;
  • 09:00 Μια ελιά που φύτρωσε στον κόρφο ενός πλατάνου
  • 10:41 Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
  • 10:32 Επιστολή ΕΑΕΕ προς ΥΠΟΙΚ, ΤτΕ & Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία σχετικά με σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για SIA στο πλαίσιο της SIU
  • 10:26 «Δωρεά Οργάνων: Η πιο βαθιά μορφή αγάπης»
  • 10:02 Φυσικές καταστροφές: 10 εκατομμύρια ευρώ από το ΕΣΠΑ για τη χρηματοδότηση του Ταμείου μικροδανείων ανάκαμψης στη Θεσσαλία
  • 10:00 Σε πόσες μέρες χορηγείται η ασφαλιστική ικανότητα των εργαζομένων - Ό,τι πρέπει να ξέρετε
  • 09:23 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 13 έως 17 Οκτωβρίου
  • 09:18 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  • 09:10 Γιατί δεν στελεχώνουν πλέον οι Διευθυντές ομάδων; Τι πρέπει να γίνει;
  • 09:05 Διεθνής Ημέρα Μείωσης Φυσικών Καταστροφών
  • 09:00 Πλαγίως: Τι περιμένουμε στη Γάζα
  • 08:40 Μόνον οι μεσίτες ασφαλίσεων αποδεικνύονται σωστά εκπαιδευμένοι εκπρόσωποι της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς!
  • 16:17 Βιβλιοπαρουσίαση: Ο Γεώργιος Ξενουδάκης της Ένωσης και της Παιδείας
  • 15:50 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  • 15:17 Ολοκληρώθηκε η Συγχώνευση των Ασφαλιστικών Εταιρειών ERB Cyprialife με Hellenic Life και ERB Asfalistiki με Παγκυπριακή Ασφαλιστική
  • 14:48 Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025
  • 14:20 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Together 4 a Better World - Ψηφίζουμε για καλό!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 7/10 Allianz Ελλάδος: Εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και συγκρότηση εκτελεστικής επιτροπής
  4. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  5. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  6. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  7. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube