close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τ. Τόρες Βελάτ: Τα ηλεκτρικά πατίνια είναι ασφαλή!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
5/9/2019 - 13:03
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τ. Τόρες Βελάτ: Τα ηλεκτρικά πατίνια είναι ασφαλή!

Nextdeal newsroom, 5/9/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στην αγορά της Θεσσαλονίκης εισέρχεται από σήμερα και δεύτερη εταιρεία κοινόχρηστων ηλεκτρικών πατινιών (e-scooters), η Hive, θυγατρική του ομίλου Daimler. Η Hive, που είναι ήδη παρούσα στην Αθήνα από τον περασμένο Μάρτιο, αποκτά πλέον παρουσία και σε δεύτερη ελληνική πόλη, επιδιώκοντας να εδραιώσει περαιτέρω την παρουσία της και στην ελληνική αγορά. 

«Θέλουμε να επενδύσουμε και να αναπτυχθούμε στην Ελλάδα», δηλώνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο CEO της Hive παγκοσμίως, Tristán Torres Velat (Τρίσταν Τόρες Βελάτ), ενώ σε ό,τι αφορά την παρουσία της εταιρείας ειδικά στη Θεσσαλονίκη επισημαίνει: «Είμαστε ευτυχείς που βρισκόμαστε στη Θεσσαλονίκη. Γνωρίζουμε ότι είναι μια πόλη με παλμό και γεμάτη ζωή: η πόλη των επιχειρήσεων, της έρευνας και της σπουδαίας ιστορικής κληρονομιάς». Ερωτηθείς πόσα e-scooters θα αριθμεί ο στόλος της εταιρείας στην πόλη απαντά: «Θα είμαστε εδώ για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών. Η πολιτική μας είναι να αντιστοιχίζουμε τη ζήτηση με την προσφορά. Άρα, θα έχουμε πάντα τον απαιτούμενο στόλο για να στηρίξουμε την ανάγκη των κατοίκων, επισκεπτών και τουριστών της Θεσσαλονίκης για μια ασφαλή, καθαρή και γρήγορη λύση κινητικότητας στην πόλη».

Μπορεί στην πλειονότητά τους (75%) οι χρήστες των e-scooters να μην αναπτύσσουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 10 χιλιομέτρων, αλλά η αγορά της «μικροκινητικότητας» (micromobility) ή αστικής κινητικότητας «έτρεξε» με πολύ γοργό ρυθμό. Όπως το έθεσε πρόσφατα (Μάιος 2019) η Boston Consulting Group (https://www.bcg.com/en-gr/publications/2019/promise-pitfalls-e-scooter-sharing.aspx) «αν η ανάπτυξη της αγοράς ήταν επιτάχυνση οχήματος, το ταπεινό ηλεκτρικό πατίνι θα ήταν Ferrari. Από τη στιγμή που έκαναν το ντεμπούτο τους, στο τέλος του 2017, από την αμερικανική Bird, τα κοινόχρηστα ηλεκτρικά πατίνια χρησιμοποιούνται πλέον σε εκατοντάδες πόλεις παγκοσμίως (...) Περίπου 12 νεοφυείς επιχειρήσεις e-scooters έχουν ήδη προσελκύσει χρηματοδότηση πάνω από 1,5 δισ. δολ. και εκτιμούμε ότι η παγκόσμια αγορά θα προσεγγίσει τα 40 δισ.-50 δισ. δολάρια ώς το 2025».

«Στην Ελλάδα ήρθαμε για να μείνουμε»

Σε ό,τι αφορά το ύψος των κεφαλαίων που η Hive έχει μέχρι στιγμής επενδύσει στην Ελλάδα, ώστε να βάλει τα πατίνια της στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ο κ. Βελάτ επισημαίνει: «Μπήκαμε στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο κι άρα είναι πολύ πρώιμο να μιλήσουμε για αριθμούς. Όμως, όπως είπαμε ήδη από την πρώτη μέρα, σε αντίθεση με άλλους, ήρθαμε για να μείνουμε. Θέλουμε να επενδύσουμε και να αναπτυχθούμε στην Ελλάδα».

Πόσο αποδοτικό είναι όμως για τις εταιρείες e-scooters να εισέρχονται σε αγορές, όπου ήδη δραστηριοποιείται τουλάχιστον άλλη μία επιχείρηση του είδους, κάτι που σημαίνει ότι ισχυρός ανταγωνισμός προστίθεται στο ήδη υψηλό κόστος συντήρησης ή και αποκατάστασης βανδαλισμών στα πατίνια; 

«Η αγορά είναι σκληρή, ανταγωνιστική, αλλά υποσχόμενη. Σε τελική ανάλυση, ο τομέας των e-scooters στην Ελλάδα είναι ενός έτους. Αυτό σημαίνει ότι βλέπουμε ακόμη την ελαστικότητα, τις αδυναμίες και τα δυνατά σημεία της αγοράς. Συνεπώς χρειάζεται να περιμένουμε για να δούμε, χωρίς να παραγνωρίζουμε τα αρχικά αποτελέσματα (της χρήσης τους) στην Ευρώπη και παγκοσμίως» επισημαίνει ο CEO της Hive.

Τελικά, είναι τα e-scooters ασφαλή;

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Σύμφωνα με πολλές πλευρές, η αυξανόμενη δημοτικότητα των κοινόχρηστων ηλεκτρικών πατινιών ως μέσου μετακίνησης μπορεί να οδηγήσει τελικά στη δημιουργία πιο ασφαλών υποδομών για ποδήλατα και άλλα εναλλακτικά μέσα αστικής κινητικότητας. Προς το παρόν ωστόσο, έχουν καταγραφεί αρκετά ατυχήματα με πατίνια σε ευρωπαϊκές πόλεις, κάποια από αυτά θανατηφόρα. «Είναι τελικά τα e-scooters ασφαλή;» είναι το επόμενο ερώτημα προς τον κ. Βελάτ. 

«Θέλω να είμαι σαφής: ναι, τα e-scooters είναι ασφαλή. Εξίσου με τα ποδήλατα. Εξίσου με τα αυτοκίνητα. Εξίσου με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αν και όταν ο χρήστης δείχνει την πρέπουσα προσοχή και ακολουθεί τους κανόνες χρήσης. Ναι, συμβαίνουν ατυχήματα, αλλά συγκρινόμενα με τη συνολική χρήση παγκοσμίως, αντιστοιχούν σε λιγότερο από το 2% (του συνόλου των μετακινήσεων με πατίνια). Τα  ατυχήματα δεν είναι καλό να συμβαίνουν, αλλά είναι αναπόφευκτο να συμβούν. Στη Hive έχουμε την έννοια της ασφάλειας στο εταιρικό μας DNA: δίνουμε καθοδήγηση στους χρήστες και συνεργαζόμαστε με τις αρχές των πόλεων και με Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, ενώ επιχορηγούμε σχετικά σεμινάρια είτε μέσω e-learning είτε με φυσική παρουσία, ώστε να εκπαιδεύονται οι χρήστες. Ποτέ δεν θα σταματήσουμε να προσπαθούμε σκληρά για θέματα που αφορούν την ατζέντα της ασφάλειας» απαντά.

Μήπως τελικά ρυπαίνουν;

Το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας δημοσιοποίησε πρόσφατα έρευνα, σύμφωνα με την οποία τα ηλεκτρικά πατίνια ενδέχεται τελικά να είναι πιο ρυπογόνα από τα λεωφορεία ή τις μοτοσικλέτες. Πώς σχολιάζει τα ευρήματα της μελέτης αυτής ο κ. Βελάτ; «Η μικροκινητικότητα ως concept είναι το πιο πρόσφατο σχήμα, που επιτρέπει στους ανθρώπους να μετακινούνται γρήγορα, καθαρά και με ασφάλεια, χωρίς να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους. Τα ταξί, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τα e-scooters αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου συστήματος, μέσω του οποίου ο σύγχρονες πόλεις επιδιώκουν να επιλύσουν τα τρέχοντα ζητήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης, ρύπανσης και ασφάλειας. Τα e-scooters αποτελούν μέρος ενός σύμπαντος, που θέλει να είναι πιο πράσινο και με λιγότερη αταξία» σημειώνει ο CEO της Hive.

Πώς μπορεί η Hive να συνδράμει στο ζήτημα της ανυπαρξίας θεσμικού πλαισίου;

Kληθείς να σχολιάσει πώς θα μπορούσε να συνδράμει η Hive στην αντιμετώπιση των ζητημάτων που ανακύπτουν λόγω της ανυπαρξίας θεσμικού και νομικού πλαισίου γύρω από τη λειτουργία και χρήση κοινόχρηστων ηλεκτρικών πατινιών, ο κ. Βελάτ σημειώνει: «Η Hive πιστεύει στη σύμπραξη και τη συνεργασία με εταίρους και αρχές για την επίλυση όλων των ζητημάτων που ανακύπτουν. Συνεπώς, από την πρώτη μέρα, ήμασταν οι “εκκινητές” για τον ευρύτερο συντονισμό ανάμεσα σε κεντρικές και τοπικές κυβερνήσεις, την αστυνομία και τον ιδιωτικό τομέα, προκειμένου να σχηματιστεί ομάδα εργασίας, που θα αντιμετωπίσουν όλα τα ζητήματα  γύρω από τη μικροκινητικότητα. Σεβόμαστε το νόμο και αντιμετωπίζουμε την ασφάλεια των χρηστών και των μη χρηστών των πατινιών μας ως κορυφαία προτεραιότητα».

Η Hive δραστηριοποιείται ήδη σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες: την Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη), τη Γαλλία (Παρίσι), την Αυστρία (Βιέννη), την Πολωνία (Βαρσοβία, Βρότσλαβ) και την Πορτογαλία (Λισαβόνα).

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • hive
  • ηλεκτρικά πατίνια
  • Θεσσαλονίκη
  • Tristán Torres Velat

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ρυθμίσεις για τα ηλεκτρικά πατίνια από το Υπουργείο Μεταφορών!
    Nextdeal newsroom, 3/7/2019

    Ρυθμίσεις για τα ηλεκτρικά πατίνια από το Υπουργείο Μεταφορών!

  • Ηλεκτρικό Πατίνι: Απαραίτητη ή όχι η ασφάλιση πρόκλησης υλικών ζημιών και σωματικών βλαβών προς τρίτους;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 13/5/2019

    Ηλεκτρικό Πατίνι: Απαραίτητη ή όχι η ασφάλιση πρόκλησης υλικών ζημιών και σωματικών βλαβών προς τρίτους;

  • Επιστολή του Nextdeal για την ασφάλιση των ηλεκτρικών πατινιών

    Επιστολή του Nextdeal για την ασφάλιση των ηλεκτρικών πατινιών

    Επιστολή προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη για το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης αστικής ευθύνης έναντι τρίτων για τα...
    Nextdeal newsroom, 09/04/2019 - 09:12 9/4/2019
  • Ανακοίνωση και από τη hive για τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών

    Ανακοίνωση και από τη hive για τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών

    Μετά την εισαγγελική παρέμβαση για τα πατίνια, η hive γνωστοποίησε στο κοινό ότι έπειτα από συνεννόηση με ειδικούς, μειώνει οικειοθελώς...
    Nextdeal newsroom, 03/04/2019 - 16:33 3/4/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Οι Χορηγοί που Έκαναν τη Βραδιά Μοναδική
16:34 ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Οι Χορηγοί που Έκαναν τη Βραδιά Μοναδική
  • 16:29 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ στη Θεσσαλονίκη
  • 16:21 Ο Δήμαρχος Αρταίων και Αντιπρόεδρος του Δικτύου “Βιώσιμη Πόλη”, ομιλητής στο ετήσιο συνέδριο
  • 16:16 AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025: Έκλεισε η αυλαία στην Τρίπολη
  • 16:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 15:15 Βραβείο για τη Eurolife FFH στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025
  • 14:42 Άδωνις Γεωργιάδης στο Συνέδριο «Υγεία πάνω απ’ όλα - Η Στρατηγική της Υγείας στη Ψηφιακή Εποχή: ΑΙ και Βιοτεχνολογία»
  • 13:46 ΙΣΑ προς ΕΟΠΥΥ: Αιτείται την δυνατότητα πληρωμής του clawback Σεπτεμβρίου σε δόσεις
  • 13:08 Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
  • 12:23 Η Deloitte χορηγός για ακόμη τέσσερα χρόνια της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής
  • 12:20 Η Ε.Ε σε κρίσιμο σταυροδρόμι - Μονόδρομος η στρατηγική της αυτονομία
  • 11:56 «Δεν θα τύχει σε μένα»: Η πιο επικίνδυνη φράση
  • 11:38 Alpha Bank: Πρώτη στην Ελλάδα με υπηρεσία Visa Commercial Format για αυτόματη διασύνδεση εταιρικών καρτών με ERP συστήματα
  • 11:32 Allianz Commercial: Η γεωπολιτική αστάθεια και οι κυβερνοαπειλές εντείνουν τους κινδύνους για τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη το 2026
  • 10:50 Τις σημαντικές προοπτικές από την ανάπτυξη του Τουρισμού Υγείας και Ευεξίας αναδεικνύει πρωτοποριακή μελέτη της ΕΛΙΤΟΥΡ
  • 10:49 Τέλος εποχής για τα τρόλεϊ: Ποιες γραμμές σταματούν από σήμερα
  • 10:10 Εγγύηση Κατασκευής Οικοδομικών Έργων ασφαλίζεται!
  • 10:03 Η ημέρα που γιορτάστηκε ένας ήχος
  • 09:59 Εξαρθρώθηκε κι άλλη εγκληματική οργάνωση που εξαπατούσε τον ΕΟΠΥΥ
  • 09:54 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  6. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  7. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube