ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚA ΝΕΑ

Χωρίς λεωφορεία η Αθήνα από τις 11:00 έως τις 17:00

shutterstock_1492058579

Χειρόφρενο τραβούν οι οδηγοί στα λεωφορεία μετά τη στάση εργασίας που ανακοίνωσαν για σήμερα Τετάρτη (17/12) από τις 11:00 έως τις 17:00.

Τη στάση εργασίας προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων ΟΑΣΑ προκειμένου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, να πραγματοποιηθεί Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση.

Τα δρομολόγια στις περιαστικές γραμμές της ανατολικής και δυτικής Αττικής αναμένεται να πραγματοποιηθούν κανονικά, χωρίς καμία αλλαγή.