close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Καταναλωτικά Νέα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚA ΝΕΑ

Στα Lidl γνωρίζoυν πως η φρεσκάδα δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/5/2023 - 09:24
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στα Lidl γνωρίζoυν πως η φρεσκάδα δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση!

Nextdeal newsroom, 4/5/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς είναι αφιερωμένη στην αξία της φρεσκάδας.

Η Lidl Ελλάς γνωρίζει πως η φρεσκάδα είναι ο καθρέφτης της ποιότητας, έχει προέλευση, χρώμα και γεύση και βρίσκεται πίσω από κάθε προϊόν για να κάνει τη ζωή μας καλύτερη. Για αυτό και επιθυμεί να το υπενθυμίσει στους καταναλωτές της μέσα από τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Η φρεσκάδα δεν είναι απλό πράγμα».

Με προσήλωση στην ποιοτική της δέσμευση να προσφέρει καθημερινά τα πιο φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα στους πελάτες της, η Lidl Ελλάς γνωρίζει καλά, πως πίσω από́ ένα αχνιστό́ ψωμί, ένα φρέσκο φρούτο, ένα λαχανικό́ και ένα γευστικό́ τυρί, κρύβεται ένας αξιόπιστος παραγωγός, αυστηροί έλεγχοι ποιότητας και ασφάλειας, αγνά́ υλικά́ και καθημερινοί έλεγχοι φρεσκάδας.

Προσφέροντας καθημερινά όλα όσα κάνουν τη ζωή καλύτερη και πιο απολαυστική, η Lidl Ελλάς μέσα από μία πλούσια, υπεύθυνη και προσεκτικά́ επιλεγμένη γκάμα προϊόντων, συμβάλλει στην υψηλή ποιότητα ζωής των πελατών και των οικογενειών τους. Μέσα από συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, αλλά και με σύγχρονες μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς προσφέρει μια πλούσια και προσεκτικά επιλεγμένη γκάμα από φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα, που τηρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας με αυστηρούς και συστηματικούς ελέγχους.

Η νέα καμπάνια αποτελείται από τέσσερις ταινίες που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων (φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά και φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα από τον Φούρνο των Lidl), καθώς και τους ανθρώπους με πάθος για το ολόφρεσκο μέσα από́ μια «φρέσκια» και λαχταριστή σκηνοθετική́ προσέγγιση.

Απολαύστε την πρώτη διαφημιστική ταινία για τα λαχανικά εδώ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Lidl

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Φέτος το Πάσχα η Lidl Ελλάς ενώνει δυνάμεις με τη UNICEF ενάντια στη βία κατά των παιδιών
    Nextdeal newsroom, 4/4/2023

    Φέτος το Πάσχα η Lidl Ελλάς ενώνει δυνάμεις με τη UNICEF ενάντια στη βία κατά των παιδιών

  • Μαραθώνιος ανοιχτής καινοτομίας από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης!
    Nextdeal newsroom, 23/3/2023

    Μαραθώνιος ανοιχτής καινοτομίας από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης!

  • Η Lidl Ελλάς προχωρά σε αυξήσεις και παροχές ύψους 6,7 εκατ. ευρώ για όλους τους εργαζομένους της!

    Η Lidl Ελλάς προχωρά σε αυξήσεις και παροχές ύψους 6,7 εκατ. ευρώ για όλους τους εργαζομένους της!

    Η διοίκηση της Lidl Ελλάς προχωρά στη χορήγηση μισθολογικών αυξήσεων και επιπρόσθετων παροχών συνολικού ύψους 6,7 εκατ. ευρώ για το...
    Nextdeal newsroom, 17/02/2023 - 15:05 17/2/2023
  • Lidl UP: Learn & Work - Το καινοτόμο πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα!

    Lidl UP: Learn & Work - Το καινοτόμο πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα!

    Το Lidl UP: Learn & Work, το καινοτόμο πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα, καλωσορίζει τον 2ο κύκλο...
    Nextdeal newsroom, 16/03/2023 - 13:59 16/3/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Visa: 20% περισσότεροι Έλληνες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το εννεάμηνο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2025 - Κορυφαίοι προορισμοί και άλλες τάσεις
15:49 Visa: 20% περισσότεροι Έλληνες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το εννεάμηνο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2025 - Κορυφαίοι προορισμοί και άλλες τάσεις
  • 15:04 Στη νέα ψηφιακή εποχή εισέρχεται ο κόσμος της εργασίας με το νέο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ - Σε παραγωγική λειτουργία στις 16 Φεβρουαρίου 2026
  • 14:40 ΕΑΕΕ: Στο +3% οι ασφαλίσεις περιουσίας το 2024
  • 14:25 Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030
  • 13:09 Ψηφιακά εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για την πληροφόρηση ασθενών με σπάνια νοσήματα
  • 12:08 Στριμωγμένες πολυκατοικίες, ξεθωριασμένα νεοκλασικά - Η Αθήνα μέσα από τις προσόψεις της
  • 11:16 Με τον πρόεδρο του ΕΟΦ Σπύρο Σαπουνά συναντήθηκαν τα στελέχη της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας
  • 10:41 Μάριος Θεμιστοκλέους από το υπό ανέγερση Παιδιατρικό Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη: «Το ΕΣΥ ενισχύεται, εκσυγχρονίζεται, αλλάζει»
  • 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
  • 09:48 Σημαντική δράση στον Πειραιά για την πρόληψη, τον αυτοέλεγχο και την ασφαλή οδήγησημε την υποστήριξη του ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.
  • 09:44 Ασφάλιση βιομηχανικών μονάδων εκτροφής αγροτικών ζώων στην Ελλάδα
  • 09:36 Το βαρύ πλήγμα των μπλόκων, τα «κέρδη» των 1,6 δισ. ευρώ, το σενάριο που «κάηκε»(;) και η BofA «ψηφίζει» το Χ.Α
  • 09:25 Νίκος Γεωργόπουλος: «Ο σοφός του διαδικτύου» - Νο.1 Influencer στο Insurance & Insurtech στην Ελλάδα σύμφωνα με την Τεχνητή Νοημοσύνη (Favikon)
  • 09:15 Αναζητώντας τη χρυσή τομή για το μέλλον της Ουκρανίας - Το κρίσιμο έτος 2026
  • 09:10 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  • 09:05 Η Audi Revolut Formula 1 Team αποκαλύπτει το επίσημο όνομα της ομάδας και την ημερομηνία παρουσίασης στο Βερολίνο
  • 08:55 Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ πραγματοποιεί τη 13η Εθελοντική Αιμοδοσία του
  • 08:45 Η Ατλαντική Ένωση αναβαθμίζεται από τη συνεργασία της με τον Όμιλο Helvetia Baloise
  • 16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
  • 16:27 Η Eurobank παρουσιάζει την Travellers Prepaid | Νέα άυλη κάρτα για συναλλαγές με 0% προμήθειες στο εξωτερικό
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  3. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  4. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  5. 16/12 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  6. 15/12 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  7. 9/12 Χρήστος Μεγάλου: Δεν παρουσιάζεται συχνά η ευκαιρία να αποκτήσεις την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην εγχώρια αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube