close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Καταναλωτικά Νέα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚA ΝΕΑ

Πόσα παράπονα-καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ το 2020;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
5/2/2021 - 09:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πόσα παράπονα-καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ το 2020;

Nextdeal newsroom, 5/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

To 2020, το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2.675 ερωτήματα - καταγγελίες - παράπονα καταναλωτών (606 καταγγελίες, 333 παράπονα, 1.736 ερωτήματα). Συνολικά, τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. αποζημιώθηκαν με 107.275,23  ευρώ.

Η ανάλυση των παραπόνων - καταγγελιών είναι:

Όπως τονίζει το Κέντρο "από το σύνολο των 2.675 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 32,82% κατατέθηκε, από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το υπόλοιπο 67,18% κατατέθηκε, από καταναλωτές, που «ανακάλυψαν» το ΚΕ.Π.ΚΑ., όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν, για συμβουλές, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη". 

Το 85,15% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. Το 1,5% των καταγγελιών δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Για το 12,87% των καταγγελιών δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της επίλυσης, η οποία συνεχίζεται το 2021. To 0,48% των καταγγελιών παραπέμφθηκε στην Ε.Φ.Δ, όπου δόθηκε συμβιβαστική λύση. 

Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 107.275,23 ευρώ. Αναλυτικά από:

  • Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 66.415,50 ευρώ
  • Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 8.689,47 ευρώ
  • Αποζημιώσεις για ελαττωματικά προϊόντα: 6.164,73 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από ελεύθερους επαγγελματίες: 5.250,00 ευρώ 
  • Αποζημιώσεις, από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: 4.308,03 ευρώ 
  • Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 4.255,71 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας: 4.224,15 ευρώ 
  • Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 4.209,81 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από παρόχους φυσικού αερίου: 2.080,83 ευρώ 
  • Αποζημιώσεις, από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές: 1.197,00 ευρώ 
  • Επιστροφές νοσηλίων: 480,00 ευρώ 

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ζητά από όλους τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα με τις αγορές ή συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, ενώ τονίζει ότι όταν οι καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Όμως, το ΚΕ.Π.ΚΑ., για να επιλύσει τα προβλήματα των καταναλωτών και να συμβουλέψει όλους όσους το χρησιμοποιούν, χρειάζεται περισσότερα μέλη και τονίζει τα εξής: "εάν συνεχίσει η ίδια νοοτροπία να «θυμόμαστε» το ΚΕ.Π.ΚΑ. και να το χρησιμοποιούμε, μόνον όταν έχουμε πρόβλημα, χωρίς να γινόμαστε μέλη, σύντομα δεν θα το βρίσκουμε. Ας γίνουμε όλοι μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ.  Ας δυναμώσουμε τη φωνή μας".

Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να  απευθυνθείτε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333 και ώρες 09:00 - 14:30.

​​ 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ΚΕΠΚΑ
  • δώρα
  • ηλεκτρονικές αγορές
  • παιχνίδια
  • παιδικά παιχνίδια
  • lockdown
  • πανδημία
  • κορονοϊός
  • Covid-19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι πρέπει να προσέχουμε με τα δώρα εν μέσω πανδημίας
    Ανθή Αγγελοπούλου, 18/12/2020

    Τι πρέπει να προσέχουμε με τα δώρα εν μέσω πανδημίας

  • Πόσα παράπονα-καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ το οχτάμηνο του 2020;
    Nextdeal newsroom, 6/10/2020

    Πόσα παράπονα-καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ το οχτάμηνο του 2020;

  • Συμβουλές για τους φοιτητές από το ΚΕΠΚΑ!

    Συμβουλές για τους φοιτητές από το ΚΕΠΚΑ!

    Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εύχεται συγχαρητήρια, στους νέους σπουδαστές, που πέτυχαν την εισαγωγή τους, σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. , τονίζοντας ότι οι...
    Nextdeal newsroom, 28/08/2020 - 16:01 28/8/2020
  • Τι προτείνει το ΚΕ.Π.ΚΑ. στην Κυβέρνηση, την ΤτΕ και τις ασφαλιστικές εταιρίες;

    Τι προτείνει το ΚΕ.Π.ΚΑ. στην Κυβέρνηση, την ΤτΕ και τις ασφαλιστικές εταιρίες;

    Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ενεημερώνει ότι στις αρχές Ιουλίου 2020, η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA)...
    Nextdeal newsroom, 30/07/2020 - 13:22 30/7/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
14:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 13:15 H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 12:05 Η Πειραιώς ανακηρύχθηκε «Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα» στα Bank of the Year Awards 2025 από το The Banker
  • 11:04 Η πρώτη προκήρυξη μόνιμων Ψυχιάτρων και Παιδοψυχιάτρων για την στελέχωση του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (Ε.Δ.Υ.Ψ.Υ.)
  • 10:21 Η επικίνδυνη ψευδαίσθηση ότι θα αποζημιωθείτε πλήρως από το κράτος αν πάθει ζημιές το σπίτι σας σ’ ένα σεισμό!
  • 10:10 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  • 10:06 Στ. Καφούνης (ΕΣΕΕ): Πεδίο ευκαιριών το Ουζμπεκιστάν για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις
  • 10:00 Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων
  • 09:41 Η «καρδιά» της οικονομίας χτυπά στη Ν. Υόρκη, το «cliff effect», ο Γαβρόγλου και τα «ψέματα», η αμηχανία του ΠΑΣΟΚ, οι «χρυσοί» κληρονόμοι και η διάκριση της Πειραιώς
  • 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
  • 09:23 Μεσολόγγι: O Ιταλικός Φιλελληνισμός στο επίκεντρο εκδήλωσης της Βυρωνικής Εταιρείας
  • 09:20 Η άρση της αναπηρίας είναι πολιτική και κοινωνική ευθύνη!
  • 09:10 Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας
  • 09:05 Νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου: Αγρότες και κτηνοτρόφοι τον απέκλεισαν την...πρώτη ημέρα που άνοιξε
  • 09:00 Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 10 βασικές συμβουλές για προστασία κατά τη διάρκεια πλημμυρικών φαινομένων
  • 08:50 Η Ευρώπη σε πόλεμο? Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.
  • 08:40 Του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου
  • 16:31 Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
  • 16:11 Κωνσταντίνος Τασούλας: Δεν υπάρχει δίλημμα επανεξοπλισμού - Σε λίγες ημέρες η παραλαβή της φρεγάτας «Κίμων»
  • 16:03 Η Visa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech στο Visa Innovation Program Europe 2025
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  6. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  7. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube