ΔΙΕΘΝΗ
Τουρκία: Υποχρεωτική η συμμετοχή του εργαζόμενου σε ένα ιδιωτικό συνταξιοδοτικό σχήμα
Το Τουρκικό Κοινοβούλιο ενέκρινε νόμο, που απαιτεί από τους εργαζόμενους ηλικίας κάτω των 45 ετών, να εγγραφούν αυτόματα σε ένα ιδιωτικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα, μια κίνηση που αποσκοπεί στην τόνωση της εγχώριας αποταμίευσης, όπως μεταδίδει το Reuters.
Ο αναπληρωτής πρωθυπουργός Mehmet Simsek με ανάρτησή του στο Twitter έκανε λόγο για "μια σημαντική μεταρρύθμιση", προσθέτοντας ότι "η αυτόματη εγγραφή σε ιδιωτικά συνταξιοδοτικά συστήματα είναι πιθανό να ενισχύσει την εγχώρια αποταμίευση".
Σύμφωνα με το νόμο, η συνεισφορά των εργαζομένων θα ανέλθει σε περίπου 3% του ετήσιου εισοδήματός τους.
Το ποσοστό της εγχώριας αποταμίευσης στην Τουρκία ήταν στο 15,63% του ΑΕΠ το 2015.
Ο νόμος θα τεθεί σε ισχύ από την αρχή του 2017.
πηγη: bankingnews.gr