close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Legal & General: Συναισθηματική εκπαίδευση για τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/7/2014 - 09:19
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Legal & General: Συναισθηματική εκπαίδευση για τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

Nextdeal newsroom, 4/7/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Legal & General θα εκπαιδεύσει 1.300 υπαλλήλους της στην κατανόηση του πελάτη και στη σύνδεση μαζί του όταν εκείνος περνά συναισθηματικές δοκιμασίες.

Το πρόγραμμα έχει τον τίτλο «Customer Experience Matters», αποτελείται από τρεις ενότητες και καταρτίστηκε σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό όμιλο Hemsley Fraser. Λόγω του μεγέθους της L&G, πιλοτικά θα εκπαιδευτεί το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών του κλάδου ζωής και, αν επιτευχθούν οι στόχοι του προγράμματος, στη συνέχεια θα εκπαιδευτούν και οι υπάλληλοι των υπόλοιπων κλάδων.

Όπως τόνισε η Joanne Hardy, διευθύντρια του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, οι ασφάλειες μπορούν να αποτελούν συναισθηματικά φορτισμένη εργασία όταν κανείς ασχολείται με ανθρώπους που προγραμματίζουν το μέλλον τους, αγοράζουν σπίτι, αποκτούν παιδιά, πενθούν ή έπεσαν θύματα πλημμύρας, πυρκαγιάς ή διάρρηξης. Η ίδια τόνισε τη σημασία της κατανόησης του πελάτη και του να επενδύσει κανείς χρόνο στην αποτελεσματική διαχείριση μιας κατάστασης που απαιτεί προσοχή. Οι πελάτες, καταλήγει η ίδια, είναι συχνά συναισθηματικά φορτισμένοι όταν επικοινωνούν με μια ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να είναι εξαιρετικά ενοχλητικό γι’ αυτούς αν το πρόσωπο με το οποίο μιλούν συμπεριφέρεται σαν ρομπότ και δεν κατανοεί ή δεν συναισθάνεται πώς νιώθουν.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Daès London Market Insurance Brokers στο Brokerslink Global Conference 2025, Μαδρίτη
    Nextdeal newsroom, 22/10/2025

    Η Daès London Market Insurance Brokers στο Brokerslink Global Conference 2025, Μαδρίτη

  • Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις κυβερνοεπιθεσεις στην Ευρώπη η Howden
    Nextdeal newsroom, 24/9/2025

    Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις κυβερνοεπιθεσεις στην Ευρώπη η Howden

  • Moody’s: Οι ευρωπαϊκές αντασφαλιστικές εταιρείες κατέγραψαν ιστορικά υψηλά κέρδη στο πρώτο εξάμηνο του 2025

    Moody’s: Οι ευρωπαϊκές αντασφαλιστικές εταιρείες κατέγραψαν ιστορικά υψηλά κέρδη στο πρώτο εξάμηνο του 2025

    Η Moody’s Ratings, ανέφερε ότι οι τέσσερις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αντασφαλιστικές εταιρείες -Munich Re (αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ισχύος ασφάλισης Aa3, θετική προοπτική),...
    Nextdeal newsroom, 17/09/2025 - 10:28 17/9/2025
  • Aon: Οι ασφαλιστικές απέδωσαν 14,7% απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoAE) το 2024 χάρη στη στρατηγική προσήλωση

    Aon: Οι ασφαλιστικές απέδωσαν 14,7% απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoAE) το 2024 χάρη στη στρατηγική προσήλωση

    Η Aon τονίζει ότι η «στρατηγική συνάφεια» δεν αποτελεί προσωρινή τάση στον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά μια πειθαρχημένη προσέγγιση που οδηγεί...
    Nextdeal newsroom, 15/09/2025 - 14:04 15/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
16:35 Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
  • 16:27 Νάντια Γκογκοζώτου (ΕΟΠΥΥ): «Στόχος μας είναι να έχουν οι ασθενείς πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπεíες!»
  • 16:11 Μέρες με νόημα - Ημερολόγιο Σμαρούλας Παντελή
  • 15:21 Το νέο business Audi A6 Sedan business που θέτει νέα πρότυπα σε σχεδίαση και αεροδυναμική
  • 12:55 Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project στις 29 και 30 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος
  • 12:40 Η συννεφούλα - Εις μνήμην Διονύση Σαββόπουλου (1944-2025)
  • 12:15 Interamerican: Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας
  • 12:00 Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα στα ανοιχτά γεωπολιτικά μέτωπα - Ξεκάθαρα μηνύματα Τραμπ σε Ρωσία και Ισραήλ
  • 11:40 Τα Πολυϊατρεία Medifirst και η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμούν τον μήνα πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού με δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης
  • 11:30 Η DEMO υποδέχθηκε νέους επιστήμονες στο πλαίσιο του θεσμού Business Days 2025
  • 10:54 Από σήμερα οι αιτήσεις για το voucher «North Evia Pass 2025»
  • 10:13 Η πρώτη καμπάνια των ERB CYPRIALIFE και ERB ASFALISTIKI της Eurobank στην Κύπρο
  • 09:20 Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
  • 09:06 Πώς ασφαλίζονται οι ιχθυοκαλλιέργειες - Οι βασικοί κίνδυνοι, οι καλύψεις και το κόστος
  • 09:00 Η ελληνική…φτώχεια, η πράσινη μετάβαση, μαγνήτης τα Αμοιβαία, και το ρεκόρ ζήτησης για την Alpha
  • 08:50 Ο Νίκος Καββαδίας γράφει για το άλογό του
  • 15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  3. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  4. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  5. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  6. 20/10 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  7. 21/10 Ο κομήτης Lemmon στον ουρανό της Ελλάδας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube