Η Munich Re ανακοίνωσε ότι θα πληρώσει 1.1δισ. ευρώ στους μετόχους της για το οικονομικό έτος 2011. Για την ακρίβεια η μεγαλύτερη αντασφαλιστική εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο θα καταβάλει αμετάβλητο μέρισμα 6.25 ευρώ ανά μετοχή. Οι μέτοχοι ενέκριναν τα προαναφερθέντα ποσά στη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο στο Μόναχο. Όπως σχολίασε ο CEO της εταιρείας, Nikolaus von Bomhard, το 2011 παρουσίασε μια σειρά από εξαιρετικές προκλήσεις για τον τομέα της αντασφάλισης. Για εμάς, η χρονιά αυτή χαρακτηρίστηκε από μια συσσώρευση φυσικών καταστροφών που είχαν σαν συνέπεια ένα βάρος αποζημιώσεων που όμοιο του περιμένουμε κάθε 50 και πλέον χρόνια. Η Munich Re κατάφερε να απορροφήσει αρκετά καλά το βαρύ φορτίο από τις φυσικές καταστροφές του περασμένου χρόνου πετυχαίνονται κέρδος άνω των 700εκατ. ευρώ.