Σε ένα διαφορετικό περιβάλλον βρέθηκαν φέτος οι πρώτοι ασφαλιστές της Εθνικής Ασφαλιστικής Κύπρου. Αφήνοντας πίσω τους τη ζέστη του κυπριακού Αύγουστου βρέθηκαν για ένα απολαυστικό πενταήμερο στη δροσιά της Δανίας και έζησαν την εμπειρία της Κοπεγχάγης αλλά και του γειτονικού Μάλμοε στη Σουηδία.
Εμπειρίες και εικόνες από την εποχή των Βίκινγκς, μέχρι τη σύγχρονη και δυναμική Δανία της καλλιτεχνικής δημιουργίας συνοδεύουν πλέον τους ανθρώπους της Εθνικής που με νέα όρεξη και ενθουσιασμό συνεχίζουν το δημιουργικό-παραγωγικό τους έργο.
Στη φωτογραφία η ομάδα που ταξίδεψε στη χώρα της Μικρής Γοργόνας