Nextdeal newsroom, 21/5/2025 - 14:04 facebook twitter linkedin Η Insurance Europe ζητά μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με τη Γνώμη της EIOPA για την Τεχνητή Νοημοσύνη Nextdeal newsroom, 21/5/2025 facebook twitter linkedin Η Insurance Europe υποστηρίζει το προσχέδιο γνώμης της Ευρωπαϊκής Αρχής Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), καθώς αυτό παρέχει καθοδήγηση σχετικά με την εφαρμογή της υφιστάμενης ασφαλιστικής νομοθεσίας στα συστήματα AI. Ωστόσο, όπως αναφέρει το Reinsurance News, προειδοποιεί ότι η τρέχουσα μορφή του κειμένου ενδέχεται ακούσια να εισάγει νέες απαιτήσεις, να στερείται αναλογικότητας και να δημιουργεί σύγχυση λόγω αλληλοεπικαλυπτόμενων ρυθμίσεων. Αν και η Insurance Europe συμφωνεί με τον γενικό στόχο της γνώμης, έχει εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την εμβέλεια εφαρμογής, την αναλογικότητα και τη νομική συνοχή του κειμένου. Παρότι η γνώμη δεν σκοπεύει να επιβάλει νέες απαιτήσεις, η Insurance Europe προειδοποιεί ότι η διατύπωση μπορεί να οδηγήσει τις εποπτικές αρχές στο να ερμηνεύσουν τις σχετικές προσδοκίες ως δεσμευτικές υποχρεώσεις για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις. Επιπλέον, ζητά την ενίσχυση της αναλογικότητας, ιδίως υπό το πρίσμα της ευρύτερης πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για απλοποίηση και μείωση του διοικητικού φόρτου για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Η Insurance Europe καλεί επίσης την EIOPA να αναγνωρίσει τις διαφορές μεταξύ εσωτερικών και εφαρμογών AI που απευθύνονται στον πελάτη, μεταξύ χρηστών (deployers) και παρόχων AI, καθώς και μεταξύ συστημάτων μηχανικής μάθησης και γενετικής τεχνητής νοημοσύνης. Επιπλέον, τονίζει τον κίνδυνο διπλής εποπτείας σε ορισμένες χώρες, όπου διαφορετικές αρχές είναι υπεύθυνες για την εφαρμογή του Κανονισμού για την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI Act) και των κλαδικών ρυθμίσεων. Η γνώμη της EIOPA θα πρέπει να αναγνωρίζει αυτό το ενδεχόμενο και να διευκρινίζει πώς θα αντιμετωπίζονται τέτοιες αλληλεπικαλύψεις. Τέλος, η Insurance Europe επαναλαμβάνει ότι η κύρια εστίαση της γνώμης θα πρέπει να είναι η αποσαφήνιση του τρόπου με τον οποίο η υφιστάμενη ευρωπαϊκή ασφαλιστική νομοθεσία -όπως η Οδηγία Solvency II, η Οδηγία για τη Διανομή Ασφαλίσεων (IDD), ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και ο Κανονισμός για την Ψηφιακή Επιχειρησιακή Ανθεκτικότητα (DORA)- ήδη διασφαλίζει κατάλληλη διακυβέρνηση, διαχείριση κινδύνου και προστασία του καταναλωτή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 21/5/2025 Η Marsh λανσάρει νέα υπηρεσία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων για Κέντρα Δεδομένων
Howden: Αντασφάλιση, ομόλογα καταστροφών και αμοιβαία ταμεία κινδύνου: Ζωτικής σημασίας για την επισιτιστική ασφάλεια της Ευρώπης Η Howden, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δημοσίευσε έκθεση για την ανάγκη ενίσχυσης... Nextdeal newsroom, 21/05/2025 - 15:11 21/5/2025
Η Aon λανσάρει νέα υπηρεσία Ανάλυσης Διαφάνειας Τιμολόγησης στην Υγεία - Παροχή σαφήνειας βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση των δαπανών υγειονομικής κάλυψης Η Aon ανακοίνωσε χθες την έναρξη της υπηρεσίας Health Price Transparency Analysis, μιας νέας αναλυτικής λύσης που επιτρέπει σε εργοδότες... Nextdeal newsroom, 21/05/2025 - 13:34 21/5/2025