Γιώργος Μούζος, 5/1/2018 - 10:06 facebook twitter linkedin Brain-to-Vehicle: Η τεχνολογία που θα επαναπροσδιορίσει το μέλλον της οδήγησης και της ασφάλισης των αυτοκινήτων! Γιώργος Μούζος, 5/1/2018 facebook twitter linkedin Η Nissan παρουσίασε μια έρευνα που θα δώσει τη δυνατότητα στα οχήματα να ερμηνεύουν σήματα από τον εγκέφαλο του οδηγού, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα αυτοκίνητά τους. Κάτι που αναμένεται να αλλάξει κατά πολύ τον τρόπο οδήγησης, αλλά και ασφάλισης! Η τεχνολογία Brain-to-Vehicle (ή αλλιώς B2V) της Nissan, υπόσχεται να επιταχύνει τους χρόνους αντίδρασης των οδηγών, “διαμορφώνοντας” αυτοκίνητα που θα προσαρμόζονται συνεχώς, με τρόπο που θα κάνει την οδήγηση ακόμα πιο απολαυστική. Η Nissan θα επιδείξει τις δυνατότητες αυτής της αποκλειστικής τεχνολογίας στην έκθεση CES 2018 στο Λας Βέγκας. Το B2V είναι η τελευταία εξέλιξη του Nissan Intelligent Mobility, του οράματος της εταιρείας για τον μετασχηματισμό του τρόπου με τον οποίο τα αυτοκίνητα οδηγούνται, τροφοδοτούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία. "Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται την αυτόνομη οδήγηση σαν κάτι πολύ αόριστο στο μέλλον, όπου οι άνθρωποι παραδίδουν τον έλεγχο στις μηχανές. Ωστόσο, η τεχνολογία B2V κάνει το αντίθετο, χρησιμοποιώντας σήματα από τον ανθρώπινο εγκέφαλο για να κάνει την οδήγηση ακόμη πιο συναρπαστική και ευχάριστη", δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Nissan, Daniele Schillaci. "Μέσω της Ευφυούς Κινητικότητας της Nissan, μεταφέρουμε τους ανθρώπους σε έναν καλύτερο κόσμο παρέχοντας μεγαλύτερη αυτονομία, με περισσότερη ηλεκτροκίνηση, αλλά και περισσότερη συνδεσιμότητα". Αυτή η ανακάλυψη από τη Nissan είναι το αποτέλεσμα έρευνας που βασίζεται στην χρήση της τεχνολογίας αποκωδικοποίησης του εγκεφάλου, προκειμένου να προβλέψει τις ενέργειες του οδηγού και να ανιχνεύσει τυχόν “οχλήσεις”. Πρόβλεψη: “Συλλαμβάνοντας” σημάδια που δείχνουν ότι ο εγκέφαλος του οδηγού πρό κειται να εκτελέσει μια κίνηση, όπως για παράδειγμα να στρίψει το τιμόνι ή να πατήσει το πεντάλ του γκαζιού, οι τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού μπορούν να κάνουν τις κινήσεις πιο γρήγορα από ότι ξέραμε. Αυτό μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους αντίδρασης και συνεπώς την οδήγηση Ανίχνευση: Με την ανίχνευση και την αξιολόγηση της “όχλησης” του οδηγού, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αλλάξει το στυλ οδήγησης, όταν βρίσκεται σε αυτόνομη λειτουργία. Άλλες πιθανές χρήσεις της τεχνολογίας περιλαμβάνουν την προσαρμογή του εσωτερικού περιβάλλοντος του οχήματος, δήλωσε ο Δρ. Lucian Gheorghe, ανώτερος ερευνητής καινοτομίας στο ερευνητικό κέντρο της Nissan στην Ιαπωνία, ο οποίος διεξάγει την έρευνα B2V. Για παράδειγμα, η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιήσει την επαυξημένη πραγματικότητα για να ρυθμίσει τι βλέπει ο οδηγός και να δημιουργήσει ένα πιο χαλαρωτικό περιβάλλον. "Οι πιθανές εφαρμογές της τεχνολογίας είναι απίστευτες", δήλωσε ο Gheorghe. "Αυτή η έρευνα θα αποτελέσει καταλύτη για την περαιτέρω καινοτομία στα οχήματα της Nissan, τα επόμενα χρόνια." Η τεχνολογία B2V της Nissan είναι το πρώτο σύστημα στον κόσμο αυτού του είδους. Ο οδηγός φοράει μια συσκευή που μετρά τη δραστηριότητα του εγκεφαλικού κύματος, η οποία στη συνέχεια αναλύεται από αυτόνομα συστήματα. Με την πρόβλεψη της προτιθέμενης κίνησης, τα συστήματα μπορούν να λάβουν δράση - όπως στρίβοντας το τιμόνι ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο - 0,2 με 0,5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον οδηγό, ενώ η λειτουργία τους παραμένει σε μεγάλο βαθμό ανεπαίσθητη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25