Γιώργος Μούζος, 15/12/2017 - 15:08 facebook twitter linkedin Ασφαλίστε τα παιδιά σας! Γιώργος Μούζος, 15/12/2017 facebook twitter linkedin Πέρα από την ασφάλιση υγείας που πρέπει κάθε γονιός να έχει για το παιδί του, επιβάλλεται να θωρακίζει την προστασία του και κατά τη μεταφορά του με το αυτοκίνητο. Και πως θα γίνει αυτό; Σαφώς και με την χρήση ενός κατάλληλου παιδικού καθίσματος! Τα Χριστούγεννα είναι πλέον μια ανάσα κοντά μας και οι περισσότεροι θα πάρουν τις οικογένειες τους και θα κατευθυνθούν προς αγαπημένους προορισμούς. Πέρα όμως από την σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου σας και την ασφάλεια του οχήματός σας που θα πρέπει να έχετε σε ισχύ, θα πρέπει να φροντίσετε να μεταφέρετε και με ασφάλεια τους επιβάτες σας. Μια ιδιαίτερα ευαίσθητη ομάδα επιβατών είναι και τα παιδιά και ιδιαίτερα αν είναι μικρής ηλικίας. Δυστυχώς όπως επιβεβαιώνουν και οι στυγνοί αριθμοί, τα τροχαία ατυχήματα για παιδιά από 1 έως και 14 ετών αποτελούν την Νο1 αιτία θανάτου, καθώς και το σοβαρότερο αίτιο τραυματισμού, με τους περισσότερους να εντοπίζονται στον αυχένα. Κι αυτό γιατί όπως αποτυπώνουν και ιατρικές μελέτες το 25% της μάζας του σώματος ενός νηπίου είναι συγκεντρωμένη στο κεφάλι, εν αντιθέσει με το 6% που είναι στους ενήλικές. Κάτι που σημαίνει ότι ο αυχένας ενός παιδιού δεν είναι τρομερά ανθεκτικός σε βίαιες μετατοπίσεις του. Όλα τα παραπάνω μπορούν να αποφευχθούν με τη χρήση ενός σωστό παιδικού καθίσματος. Επιλέξτε το κάθισμα που ταιριάζει στο παιδί σας! Αναμφίβολα η επιλογή του καθίσματος δεν είναι κάτι εύκολο και θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε με την δέουσα σοβαρότητα και θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι η επιλογή του καθίσματος πρέπει να γίνεται σύμφωνα με το ύψος και το βάρους του παιδιού, μιας και υπάρχουν διαφορετικοί τύποι ανάλογα με τους παραπάνω παράγοντες. Είναι σημαντικό λοιπόν να έχετε υπόψη σας, ότι μέχρι την ηλικία των 12 ετών το παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου είναι απαραίτητο, διότι επωμίζεται την ευθύνη της απορρόφησης της έντασης σε ενδεχόμενο πρόσκρουσης, ενώ συγχρόνως συγκρατεί το παιδί με ασφάλεια στη θέση του. Δυο κατηγορίες καθισμάτων Ανάλογα με το πώς εφαρμόζονται τα παιδικά καθίσματα στο αυτοκίνητο, χωρίζονται και σε δυο κατηγορίες. Τα «παραδοσιακά» κάνουν χρήση της ζώνης ασφαλείας, ενώ τα πιο σύγχρονα δένουν στις βάσεις ISOFIX, που διαθέτουν τα περισσότερα αυτοκίνητα από το 2006 και μετά. Αυτές είναι ατσάλινες θηλιές προσαρμοσμένες σε μια μπάρα που βρίσκεται ανάμεσα στη βάση και την πλάτη του πίσω καθίσματος, ενώ είναι δεμένη πάνω στο σασί του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα τύπου ISOFIX προσαρμόζονται τρομερά εύκολα, (απαιτούνται μόλις δυο κλικ για να κουμπώσουν στις βάσεις) και προσφέρουν τρομερή ασφάλεια, μιας και είναι πιο σταθερά, μιας και αποκλείεται ο γονιός να το τοποθετήσει λάθος, εν αντιθέσει με αυτά που θέλουν τη ζώνη ασφαλείας για να δέσουν, όπου έρευνες έχουν δείξει πως το 80% των παιδικών καθισμάτων που δένουν με τη ζώνη ασφάλειας, έχουν τοποθετηθεί με λανθασμένο τρόπο. Καθίσματα που κοιτάζουν προς τα πίσω Στην αγορά υπάρχουν παιδικά καθίσματα που βλέπουν προς τα πίσω, ενώ είναι διαθέσιμα κι αυτά που αρχικά τοποθετούνται με το να βλέπουν προς τα πίσω, αλλά παρέχουν τη δυνατότητα να μετατραπούν και βλέπουν και προς τα εμπρός για μεγαλύτερες ηλικίες. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία το παιδικό κάθισμα πρέπει να είναι τοποθετημένο ανάποδα από την κίνηση του οχήματος για τον πρώτο χρόνο ζωής του παιδιού κι αυτό γιατί έτσι προστατεύεται καλύτερα ο αυχένας, το κρανίο και η σπονδυλική στήλη του παιδιού. Τα καθίσματα τα οποία μπορούν να μετατραπούν σε «εμπρός και πίσω» και να χρησιμοποιηθούν για παιδιά, μέχρι 3 ετών. Δεν έχουν φέρουν χειρολαβές, ούτε υποδοχή βάσης και δένουν σε πέντε σημεία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02