Γιώργος Μούζος, 7/12/2017 - 10:45 facebook twitter linkedin Συνεργασία της Generali για έξυπνα γυαλιά που θα αποτρέπουν τα ατυχήματα! Γιώργος Μούζος, 7/12/2017 facebook twitter linkedin Ο όμιλος Generali δημιούργησε μια νέα επιχειρηματική συνεργασία με την γαλλική Start-up Ellcie Healthy, προκειμένου να δημιουργήσει καινοτόμα προϊόντα, όπως τα έξυπνα γυαλιά που ετοιμάζουν. Αυτές οι wearable συσκευές όπως τα γυαλιά που βρίσκονται στο στάδιο της κατασκευής, θα είναι «υψηλής νοημοσύνης» μιας και μέσω ειδικών αισθητήρων θα μπορούν να προβλέπουν ένα πιθανό ατύχημα, ενώ παράλληλα θα βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά του χρήστη. Επιπρόσθετα αυτές οι συσκευές θα μπορούν να ελέγχουν τα επίπεδα κούρασης του οδηγού, εντοπίζοντας παράλληλα το κίνδυνο υπνηλίας. Στο σύνολο όλα αυτά θα μειώνουν τη πιθανότητα εκδήλωσης ενός τροχαίου ατυχήματος. Ο όμιλος Generali είναι αρωγός τέτοιων καινοτόμων προσπαθειών, οι οποίες έχουν ως πρωταρχικό στόχο το κοινό όφελος, ενώ επιπρόσθετα θα συνδράμουν κατά πολύ στον ασφαλιστικό κλάδο μιας και με την μείωση των ατυχημάτων θα μειώνονται και οι καταβληθείσες αποζημιώσεις. Για το λόγο αυτό η Generali και η Ellcie Healthy σχεδιάζουν αυτή τη συγκεκριμένη τεχνολογική εφαρμογή η οποία θα εστιάζει στην πρόληψη της υπνηλίας κατά την οδήγηση, με ότι αυτή συνεπάγεται. Η Isabelle Conner, Γενική Διευθύντρια Πελατών και Μάρκετινγκ της Generali, ανέφερε: «Οι νέες αυτές συσκευές αποτελούν βασικό στοιχείο της ψηφιακής εμπειρίας που παρέχουμε στους πελάτες μας. Η πρόληψη των κινδύνων και η βελτίωση της ζωής των πελατών αποτελούν βασική αρχή για τη Generali». Σύμφωνα με έρευνα το 60% των ενηλίκων φοράει γυαλιά αρκετές ώρες της ημέρας, κάνοντας τα γυαλιά ως ένα απαραίτητο αξεσουάρ στην καθημερινότητά μας. Η έξυπνη εφαρμογή πρόληψης σε ένα τόσο καθημερινό αντικείμενο για την πλειονότητα των ενηλίκων θα συνδράμει κατά πολύ στη μείωση των ατυχημάτων. Η συσκευή θα συλλέγει περιβαλλοντικά δεδομένα (όπως θερμοκρασία, υγρασία κ.α.) και θα τα στέλνει μέσω του smartphone του πελάτη στην Ellcie Healthy. Αξιοποιώντας την ανάλυση δεδομένων, ο κίνδυνος θα αξιολογείται αυτόματα κι άμεσα και σε περίπτωση κινδύνου, τα γυαλιά θα ειδοποιούν τόσο ηχητικά, όσο κι οπτικά το χρήστη για τον επερχόμενο κίνδυνο. Παράλληλα, το helpdesk της εταιρείας θα έχει τη δυνατότητα να καλέσει το χρήστη στο κινητό του τηλέφωνο για να ελέγξει αν υπάρχει όντως ανάγκη υποστήριξης. Ακολουθεί η ανακοίνωση της εταιρίας: Mία νέα συνεργασία εγκαινίασε πρόσφατα ο Όμιλος Generali με τη γαλλική start-up Ellcie. Στόχος της νέας αυτής σύμπραξης είναι ο σχεδιασμός καινοτόμων wearable συσκευών, όπως τα «έξυπνα γυαλιά». Οι συσκευές αυτές μπορούν να παράσχουν προστασία σε όποιον τις φορά, καθώς με τη βοήθεια δεδομένων που καταγράφονται μέσω αισθητήρων, προλαμβανόμουν κινδύνους και βελτιώνουν τη συμπεριφορά των χρηστών. Επιπλέον, σχετίζονται άμεσα με την οδική ασφάλεια, αφού ο ειδικός σκελετός καταγράφει τις αντιδράσεις του οδηγού, αξιολογώντας το επίπεδο κόπωσής του. Ο προληπτικός ρόλος αυτών των συσκευών μπορεί εν τέλει να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Η Generali χρηματοδοτεί νεοφυείς επιχειρήσεις για το σχεδιασμό καινοτόμων λύσεων, που είναι δυνατόν να παρέχουν προστιθέμενη ασφαλιστική αξία. Μέσω της συνεργασίας με την Ellcie Healthy, η Generali χρηματοδότησε το σχεδιασμό και την παραγωγή της συγκεκριμένης συσκευής. Οι δύο εταιρείες έχουν καταλήξει, πλέον, σε μια συγκεκριμένη πρόταση, που θα εστιάζει στην πρόληψη του κινδύνου υπνηλίας κατά την οδήγηση. Η Isabelle Conner,Chief Customer and Marketing Officer του Ομίλου Generali σχολίασε: «Oι διασυνδεδεμένες συσκευές παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ψηφιακή εμπειρία που θέλουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας. Η πρόληψη πιθανόν κινδύνων και η εξασφάλιση μιας καλύτερης ζωής για τους καταναλωτές, αποτελεί προτεραιότητα για την Generali». Ο Philippe Peyrard, από την πλευρά του, ιδρυτής και Chief Executive Officer της Ellcie δήλωσε: «Η οικονομική στήριξη της Generali μας επέτρεψε το συνεργαστούμε με ταλαντούχους επαγγελματίες, βελτιώνοντας τις τεχνικές μας δυνατότητες. Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για μία νεοφυή επιχείρηση, όπως εμείς, να θεωρούμαστε έμπιστος συνεργάτης ενός Ομίλου». Κοντά στο 60% των ενηλίκων, στις ανεπτυγμένες χώρες, φοράνε γυαλιά, καθιστώντας τους έξυπνους σκελετούς μια σημαντική εφεύρεση, με δυνατότητες πρόληψης. Χάρη σε αισθητήρες, η συσκευή συλλέγει δεδομένα και περιβαλλοντικές πληροφορίες (όπως η θερμοκρασία, η υγρασία και η υπεριώδης ακτινοβολία) και τα στέλνει, μέσω του έξυπνου κινητού του πελάτη στην Ellcie Healthy. Στη συνέχεια, τα παραπάνω δεδομένα αναλύονται, γίνεται η αξιολόγηση του κινδύνου και σε περίπτωση επείγουσας κατάστασης ηχητικό και φωτεινό σήμα που εκπέμπεται από το σκελετό των γυαλιών προειδοποιεί τον χρήστη. Ταυτόχρονα, το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης καλεί τον χρήστη, ο οποίος έχει καταχωρηθεί μέσω της εφαρμογής, για να διαπιστώσει αν υπάρχει ανάγκη πρόσθετης βοήθειας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02 Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51 Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53