Γιώργος Μούζος, 30/11/2017 - 14:48 facebook twitter linkedin Data4Drivers: Κοινοτικές οδηγίες που θα επιτρέπουν στους οδηγούς να έχουν πλήρη πρόσβαση στα δεδομένα του οχήματός τους! Γιώργος Μούζος, 30/11/2017 facebook twitter linkedin Ξεκίνησε χθες η εκστρατεία #Data4Drivers, μέσω της οποίας καλούνται οι νομοθέτες να βρουν την χρυσή τομή ώστε να εξασφαλιστούν οι οδηγοί και να έχουν εκείνοι άμεση πρόσβαση στα δεδομένα του οχήματος τους, ελέγχοντας παράλληλα και για ποιο σκοπό θα χρησιμοποιηθούν. Αρκετός ντόρος γίνεται ήδη για τα δεδομένα τα οποία θα παράγει κάθε όχημα και θα αποκαλύπτουν τον τρόπο οδήγησης του οδηγού, αλλά και κάθε στοιχείο για τον τόπο κίνησης του οχήματος. Τα εν λόγω data λοιπόν και σύμφωνα με τον νέο κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα στοιχεία αυτά ορίζονται ως δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Ως προσωπικά δεδομένα λοιπόν, θα πρέπει ο εκάστοτε οδηγός να αποφασίζει το ποιος και για ποιο σκοπό θα έχει πρόσβαση στα στοιχεία αυτά. Ωστόσο, οι κατασκευαστές οχημάτων ήδη αναπτύσσουν συστήματα καταγραφής τα οποία θα διευκολύνουν το έργο τόσο των αρχών σε περίπτωση ατυχήματος, όσο και των ασφαλιστών, οι οποίοι αναλύοντας τον τρόπο οδήγησης ενός πελάτη τους, θα μπορούν να βγάλουν και το ανάλογο τιμολόγιο, ανάλογα με το πόσο προσεκτικός είναι, απολαμβάνοντας και τις ανάλογες ελαφρύνσεις. Αυτό όμως σύμφωνα με τους νόμους της Ε.Ε., μεταφράζεται, πως οι οδηγοί δεν θα μπορούν να ελέγχουν το που θα διανέμονται τα προσωπικά τους δεδομένα. Ως εκ τούτου, η καμπάνια # Data4Drivers ξεκίνησε την αναφορά της, καλώντας τους νομοθέτες να εξασφαλίσουν το γεγονός πως οποιαδήποτε τεχνολογική εφαρμογή δεν θα επιτρέπει τον αλόγιστο διαμοιρασμό των δεδομένων οδήγησης, αφήνοντας το περιθώριο επιλογής στον οδηγό για το που θα καταλήξουν τα δεδομένα του. Όπως αναφέρει και η Insurance Europe, η κατασκευή κι εξέλιξη ενός οχήματος δεν σημαίνει ότι δικαιολογεί τον πλήρη παραγκωνισμό του οδηγού – ιδιοκτήτη σε ότι αφορά τα δεδομένα τηλεμετρίας που προκύπτουν από τα συστήματα καταγραφής. Για το λόγο αυτό η Insurance Europe καλεί τους οδηγούς να υπογράψουν αυτήν τη σημαντική αναφορά για να τονίσουν την ανάγκη νομοθετικής δράσης της Ε.Ε. για να εξασφαλιστεί ότι οι οδηγοί θα έχουν τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων τους. Αν θέλετε να υπογράψετε την αναφορά πατήστε εδώ! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55 Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51