Γιώργος Μούζος, 10/11/2017 - 15:30 facebook twitter linkedin Mercedes GLC Coupe 250: Χάρμα οφθαλμών! Γιώργος Μούζος, 10/11/2017 facebook twitter linkedin Από τα πρώτα δευτερόλεπτα γνωριμίας με την GLC Coupe θα μαγευτείτε! Το θηριώδες γερμανικό SUV με κουπέ μορφή, αιχμαλωτίζει βλέμμα και αισθήσεις! Της μόδας είναι εδώ και καιρό τα SUV με κουπέ μορφή, μια κατηγορία όπου η GLC Coupe αποτελεί ένα από τα ομορφότερα δείγματα. Την δοκιμάζουμε στην βενζινοκίνητη version της, με τον 2λιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 211 ίππων. Πανέμορφο!Κλισέ μεσότιτλος, αλλά πιστέψτε μας ήταν η μόνη ατάκα που ακούγαμε να βγαίνει από τα χείλη των περαστικών! Διαβάζαμε ακόμα και τα χείλη τους όταν ήμασταν σταματημένοι στο φανάρι. Και δίκιο είχαν, μιας και το ασημένιο SUV διαθέτει ένα μυώδες παρουσιαστικό, το οποίο συνδυάζεται άψογα με την πολυτέλεια των μοντέλων της Mercedes. Συγκριτικά με την GLC η Coupé είναι οκτώ πόντους μακρύτερη (4,73 m), ενώ και η οροφή είναι τέσσερις πόντους χαμηλότερη (1,6 m) και σχεδιασμένη με μία γραμμή που δίνει έντονη κλίση προς τα πίσω. Στενάχωρο εσωτερικό; Επ’ ουδενί! Παρά το Coupe παρουσιαστικό η GLC Coupé έχει ικανοποιητικούς χώρους. Παρά τη κλίση της οροφής στο πίσω μέρος, άνετα θα βολευτούν ακόμα και μεγαλόσωμοι επιβάτες στα πίσω καθίσματα. Οδηγός και συνοδηγός, απολαμβάνουν ένα πολυτελέστατο ταμπλό, όμοιο με της GLC, με την ποιότητα να βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με χρήση ποιοτικών υλικών, με κορυφαία συναρμογή! Ο χώρος αποσκευών βέβαια ανέρχεται στα 500 λίτρα, 50 λιγότερα συγκριτικά με το διαθέσιμο χώρο που προσφέρει η GLC! Η GLC Coupé έχει ικανοποιητικούς χώρους, όπου παρά τη κλίση της οροφής στο πίσω μέρος, άνετα θα βολευτούν ακόμα και μεγαλόσωμοι επιβάτες στα πίσω καθίσματα Κινητήρας που συνάδει με την δυναμική εμφάνιση! Ο κινητήρας που κινεί το θηριώδες αμάξωμα της GLC είναι ένας 2λιτρος turbo, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 211 ίππους και η ροπή τα 35,7 kgm. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός αυτόματου 9ταχυτου κιβωτίου, 9 σχέσεων, όπου οι αλλαγές των σχέσεων μπορούν να γίνουν κι από τα paddles στο τιμόνι. Ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει μια ραφιναρισμένη λειτουργία, με ευχάριστη χροιά, όπου ανεβάζει πρόθυμα στροφές. Υπό πίεση θα κάψει λίγο παραπάνω, αλλά σε γενικές γραμμές και με συνετή οδήγηση, η μέση κατανάλωση δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 9,5 λτ./100 χλμ, νούμερο λογικό αν σκεφτεί κανείς την απόδοση και το βάρος του αμαξώματος. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει 211 ίππους, νούμερο που ικανοποιεί και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις Οδηγοκεντρική! Παρά το σεβαστό όγκο της, η GLC Coupe τα πάει εξαιρετικά καλά σε κάθε διαδρομή, έχοντας σαφέστατα έναν πιο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό από τη στάνταρ. Η σπορ ανάρτηση που είναι στάνταρ, ελέγχει άψογα το μυώδες αμάξωμα, αντιδρώντας άμεσα στις εντολές του οδηγού, όπου και κρατά με άνεση την τροχιά του, ακόμα και υπό πίεση. Βλέπετε βοηθάει τόσο η εξαιρετική τετρακίνηση, όσο και τα θηριώδη ελαστικά, χωρίς όμως να γίνεται η οποιαδήποτε έκπτωση στη ποιότητα κύλισης και στην άνεση. Το τιμόνι είναι γρήγορο προσφέροντας καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ το κιβώτιο με τη σειρά του συμπληρώνει με το καλύτερο δυνατό τρόπο το τομέα της οδικής ευχαρίστησης που προσφέρει η GLC Coupe. Σου φτιάχνει τη μέρα! Λίγο το sexy αμάξωμα της GLC Coupe, λίγο οι πολύ καλές επιδόσεις που προσφέρει, λίγο το γεγονός ότι έχεις όλη τη προσοχή στραμμένη πάνω σου, είναι δεδομένο πως όσο χάλια κι αν ήταν η μέρα σου, μπαίνοντας στη πολυτελή καμπίνας του SUV Coupe της Mercedes, θα σου φτιάξει τη μέρα! Πέρα όμως από το φαίνεσθαι, η GLC Coupe μπορεί να καλύψει κάθε οδηγική σας ανάγκη, είτε πρόκειται για τη διαδρομή σπίτι – γραφείο, είτε ανακαλύπτοντας νέες διαδρομές σε κάθε είδους τερέν! Ενδεικτικό κόστος ασφάλισης Ενδεικτικά, τη Mercedes GLC Coupe, μπορείτε να την ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 208 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50 Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;
Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49 Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58 Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53
Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές; Η παρατεταμένη χρήση του συστήματος ανακύκλωσης αέρα μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες επικίνδυνες για τη ζωή των επιβατών, επηρεάζοντας σοβαρά την... Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26
Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές! Οι ακραίες θερμοκρασίες στο εσωτερικό των οχημάτων εγκυμονούν κινδύνους για οδηγούς και επιβάτες. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές πρόληψης για το πώς... Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00