Γιώργος Μούζος, 11/7/2017 - 14:24 facebook twitter linkedin Αναπτύσσεται περαιτέρω στη Ρωσία η Nissan Γιώργος Μούζος, 11/7/2017 facebook twitter linkedin Με την έναρξη και δεύτερης βάρδιας στο εργοστάσιο παραγωγής της στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, η Nissan ανταποκρίνεται άμεσα στις θετικές προοπτικές ανάπτυξης της αγοράς αυτοκινήτων της χώρας. Για το σχέδιο πρόσληψης 450 νέων υπαλλήλων και την προβλεπόμενη βελτίωση της Ρωσικής αγοράς εντός του τρέχοντος έτους, είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί πρόσφατα ο Βλαντίμιρ Πούτιν, Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας, στη Διεθνή Βιομηχανική Έκθεση INNOPROM. Τον Ρώσο Πρόεδρο υποδέχθηκαν στο περίπτερο της Nissan οι κ.κ Hitoshi Kawaguchi, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Nissan , Paul Willcox, Πρόεδρος της Nissan Europe και James Wright, Αντιπρόεδρος της Nissan Europe East. Η προβλεπόμενη βελτίωση της Ρωσικής Αγοράς φέτος, θα έχει ως αποτέλεσμα την προσθήκη δεύτερης βάρδιας στην Αγία Πετρούπολη από τον Οκτώβριο, παρέχοντας ευκαιρίες για νέες προσλήψεις αλλά και για προβιβάσεις σε υφιστάμενους υπαλλήλους του εργοστασίου. Η Ρωσική αγορά αυτοκινήτων εμφανίζει μια θετική τάση από τον περασμένο Μάρτιο. Συγκεκριμένα ο συνολικός ρυθμός αύξησης της αγοράς ήταν 9,4% τον Μάρτιο, 6,9% τον Απρίλιο, 14,7% τον Μάιο και 15% τον Ιούνιο. Οι πωλήσεις της Nissan στη Ρωσία ακολούθησαν την τάση αυτή, με αύξηση τους μήνες του Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου κατά 11%, 7% και 15% αντίστοιχα. Πέρυσι το εργοστάσιο της Nissan στην Αγία Πετρούπολη γιόρτασε τη δέκατη επέτειο λειτουργίας του, με την παραγωγή να ξεπερνά τα 250.000 οχήματα. Το 2016, περισσότερα από 36 χιλιάδες αυτοκίνητα εξήλθαν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, σημειώνοντας αύξηση κατά 8% σε σχέση με το 2015. Το εργοστάσιο λειτουργεί σε πλήρη συμμόρφωση με το σύστημα APW (Alliance Production Way ), όπου αξίζει να σημειωθεί ότι το 2012 και το 2014 έλαβε τον τίτλο του «Καλύτερου Εργοστασίου σε ποιότητα προϊόντων», μεταξύ όλων των εργοστασίων της Nissan ανά την Υφήλιο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50