Γιώργος Μούζος, 11/5/2017 - 14:30 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz κατακτά δύο φορές την πρώτη θέση! Γιώργος Μούζος, 11/5/2017 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz διακρίθηκε με δύο πρώτες θέσεις στα Βραβεία AutomotiveINNOVATIONS 2017. Η E-Class απέσπασε το βραβείο του πλέον καινοτόμου μοντέλου, ενώ στην ίδια τη Mercedes-Benz απονεμήθηκε ο τίτλος της πλέον καινοτόμου premium μάρκας στην κατηγορία «Αυτόνομη Οδήγηση και Ασφάλεια». Η E-Class κατάφερε να επικρατήσει μεταξύ 184 άλλων οχημάτων παραγωγής και να ανακηρυχθεί στο πλέον καινοτόμο μοντέλο, λαμβάνοντας 81 βαθμούς με σαφές προβάδισμα 25 βαθμών από το αμέσως επόμενο διεκδικητή. Το βραβείο πρωτίστως βασίζεται στις πολυάριθμες καινοτομίες, όπως η καλύτερη αεροδυναμική στην κατηγορία, η πρώτη λειτουργία πέδησης ανάγκης σε μποτιλιάρισμα, η πρώτη προειδοποίηση κινδύνου Car-to-X, ο ήχος PRE-SAFE® που προετοιμάζει την ακοή πριν από επικείμενη σύγκρουση, ενώ συνυπολογίστηκε το γεγονός ότι αποτελεί το πλέον οικονομικό πετρελαιοκίνητο όχημα της κατηγορίας. Η Mercedes-Benz επίσης κέρδισε αδιαμφισβήτητα στην κατηγορία «Αυτόνομη Οδήγηση & Ασφάλεια» με 69 βαθμούς για 22 καινοτομίες. Οι καινοτομίες που απέσπασαν ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία είναι η Ενεργή Υποβοήθηση Πέδησης (Active Braking Assist) με λειτουργία πέδησης ανάγκης σε μποτιλιάρισμα, η επικοινωνία Car-to-X, το DRIVE PILOT (επιτρέπει την εν μέρει αυτόνομη οδήγηση), η Ενεργή Υποβοήθηση Αλλαγής Λωρίδας (Active Lane Changing Assist), ο Πιλότος Απομακρυσμένης Στάθμευσης (Remote Park Pilot) και η ανάπτυξη της Mercedes-Benz GLC F-CELL, ένα όχημα plug-in με κυψέλες καυσίμου όπως αυτό της οικογένειας E-Class. Η αιτιολόγηση των αποφάσεων για τα Βραβεία AutomotiveINNOVATIONS προκύπτει από τη βάση δεδομένων του Center of Automotive Management (CAM) στο Bergisch Gladbach. Για ένατη συνεχή χρονιά, οι καινοτομίες 18 παγκόσμιων ομίλων αυτοκινήτου που περιλαμβάνουν 52 μάρκες μελετήθηκαν και αξιολογήθηκαν συστηματικά με βάση ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια. Οι καινοτομίες ορίζονται ως νέες εξελίξεις, οι οποίες προσφέρουν απτά πρόσθετα οφέλη για τους πελάτες. Οι καινοτομίες πρέπει να είναι ήδη διαθέσιμες ή να έχουν παρουσιαστεί τουλάχιστον σε πρωτότυπα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55 Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55