Γιώργος Μούζος, 27/4/2017 - 13:52 facebook twitter linkedin Fiat 500 S: Sport, αλλά πάντα στιλάτο! Γιώργος Μούζος, 27/4/2017 facebook twitter linkedin Το Fiat 500, εξοπλίζεται με μια έκδοση Sport, (όπως προδίδει και το γράμμα στην ονομασία του μοντέλου), κερδίζοντας τα βλέμματα, αλλά και διθυραμβικά σχόλια! Τις μέρες που συνυπάρξαμε με το Fiat 500 S, δεν σας το κρύβουμε ότι δεν σταματήσαμε να απαντάμε στα κολακευτικά σχόλια των διερχομένων για το Fiat 500S. Μερικά εξ αυτών: «Τι υπέροχο χρώμα είναι αυτό»; «Οι ζάντες αυτές πάνε άψογα με το όλο στιλ του αυτοκινήτου»! «Το εσωτερικό είναι εξαιρετικό και high tech»! Οπότε αν θέλετε να κυκλοφορείτε incognito, το 500αρι δεν είναι για σας! Στο πίσω μέρος του Fiat 500 ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα, με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό τους Το μπλε που αιχμαλωτίζει Το Fiat 500 είναι μια ξεχωριστή πρόταση στην κατηγορία των mini αυτοκινήτων, μιας και πέρα από την δυνατή του εμφάνιση, κουβαλάει στις πλάτες του και ένα ιστορικό όνομα, οπότε θέλοντας και μη κεντρίζει το ενδιαφέρον των περισσοτέρων. Οπότε σε αυτό το έντονο μπλε χρώμα το τελικό αποτέλεσμα πολλαπλασιάζεται. Γενικότερα, η έκδοση S ξεχωρίζει από το σπορτίφ προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενώ διαθέτει και πλευρικά μαρσπιέ που ενισχύουν το δυναμισμό του. Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου συμπληρώνεται από την μαύρη εμπρός γρίλια την χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, αλλά και από τις εντυπωσιακές ζάντες. Οι όμορφες σχεδιαστικά ζάντες ταιριάζουν γάντι με το σπορτίφ παρουσιαστικό του Fiat 500 Διαμαντάκι κινητήρας Κάτω από το μικρό καπό του Fiat 500 υπάρχει ένα γνώριμο μηχανικό σύνολο, ο κινητήρας MultiJet των 1,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο εντυπωσιακό 500αρακι και σπιρτόζικες μετακινήσεις τόσο σε αστικές όσο και σε υπεραστικές διαδρομές. Πέρα όμως από τη δύναμη του και την καλή λειτουργία του, διακρίνεται και στο τομέα της κατανάλωσης μιας και σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, όσο και να το πιέζει ο οδηγός η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5 λτ./100 χλμ, νούμερο που εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία. Όμορφος εσωτερικός διάκοσμος Ο εσωτερικός κόσμος του Fiat 500S ξεχωρίζει για το σπορ σχεδιασμό του. Έχει νέες επιλογές χρωματικών συνδυασμών για τα καθίσματα και τις επενδύσεις των θυρών, ενώ εξαιρετική είναι η ποιότητα του δέρματος που ντύνει το τιμόνι, αλλά και τα σπορ καθίσματα. Το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο όμως στο εσωτερικό του Fiat 500S είναι η μεγάλη οθόνη αφής που δεσπόζει στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας για το σύστημα infotainment. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, ενώ οι χώροι είναι οριακά επαρκείς για τους πίσω επιβάτες και άτομα άνω του μέσου ύψους θα χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 185 λίτρων και ικανοποιεί με το άνοιγμά του και το εκμεταλλεύσιμο σχήμα του. H μεγάλη οθόνη αφής που δεσπόζει στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας για το σύστημα infotainment παρέχει όλη την απαιτούμενη πληροφόρηση στον οδηγό Πολύ καλή ευκρίνεια διαθέτει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που παρέχει κάθε πληροφόρηση για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου στον οδηγό του Σταθερό και σβέλτο Το Fiat 500S είναι ένα ευχάριστο αυτοκίνητο, τόσο στο να το βλέπεις όσο και να το οδηγείς. Η κίνηση εντός πόλης είναι βούτυρο στο ψωμί του χάρη στις compact διαστάσεις, ενώ ο ικανοποιητικός σε απόδοση κινητήρας δεν θα σας αρνηθεί κι εκτός πόλης εξορμήσεις. Αλλά και αν αποφασίσετε να στρίψετε σε κάποια ορεινή διαδρομή το 500αρακι εμπνέει ασφάλεια, μιας και η πρόσφυση είναι επαρκής και το κράτημα εξαιρετικό ακόμα και υπό πίεση. Τι λέει το Next Deal To Fiat 500 συνεχίζει να διαγράφει μια επιτυχημένη πορεία και να αποτελεί ένα μοντέλο ορόσημο για την ιταλική φίρμα. Πλήρως εξοπλισμένο, τόσο σε άνεση όσο και ασφάλεια, θα συνεχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού για τα μοναδικά χαρακτηριστικά που προσφέρει! Ενδεικτικό κόστος ασφάλισηςΕνδεικτικά, το Fiat 500S 1,3 MJT, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 192,80 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00 Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;
Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50 Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;
Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00 AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες;
Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57 Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37
Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης; Τα e-scooters και τα ηλεκτρικά ποδήλατα φέρνουν επανάσταση στην αστική μετακίνηση, αλλά και νέο τοπίο ευθυνών για τον ασφαλιστικό κλάδο. Τα... Γιώργος Μούζος, 09/07/2025 - 09:09
Ασφάλεια και ADAS: Νέα δεδομένα στις δοκιμές που αλλάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο Πώς η νέα γενιά τεχνολογιών στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) επηρεάζει τις ασφαλιστικές εταιρείες και αλλάζει τον τρόπο αξιολόγησης του... Γιώργος Μούζος, 07/07/2025 - 09:04
Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και οι καύσωνες είναι προ των πυλών. Αυτό το κύμα ζέστης, δεν είναι... Γιώργος Μούζος, 03/07/2025 - 09:00
Αφιέρωμα Leasing: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως ασφαλιστές - Πώς το leasing έχει μετασχηματίσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς αντίστοιχα έχει επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά - Συμφέρει να κάνει κάποιος leasing; Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 562) Του Γιώργου Μούζου Το leasing έχει καθιερωθεί ως ένας από τους βασικούς μηχανισμούς χρηματοδότησης στον τομέα... Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 15:25
Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Πώς η αύξηση της μέσης ηλικίας των οχημάτων επηρεάζει τα συμβόλαια, το ρίσκο και τα κόστη αποζημιώσεων; Κάθε φορά που ένας... Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 09:05