Γιώργος Μούζος, 27/12/2016 - 14:22 facebook twitter linkedin Δοκιμάζουμε το Honda HR-V 1,5 i-VTEC Γιώργος Μούζος, 27/12/2016 facebook twitter linkedin Το HR-V μας έρχεται στη δεύτερη γενιά του μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, με δυναμική εμφάνιση και ικανούς κινητήρες βενζίνης και diesel, αλλά μόνο ως δικίνητο για την ελληνική αγορά! Έπειτα από 18 χρόνια εμφανίστηκε η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς Honda HR-V, το οποίο στην πρώτη του γενιά ήταν διαθέσιμο ως 3θυρο και 5θυρο, καθώς και 2κινητο ή 4κινητο! Τώρα στη δεύτερη γενιά του επιστρέφει σε μια κατηγορία άκρως ανταγωνιστική. Εμείς το δοκιμάζουμε στην ατμοσφαιρική του έκδοση, με τον κινητήρα των 1.500 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 130 ίππους. Κινητήρας που αποδίδει! Ο 1.500αρης i-VTEC κινητήρας διαθέτει μεταβλητό βύθισμα και χρονισμό των βαλβίδων (i-VTEC), καθώς και σύστημα άμεσου ψεκασμού. Η συνολική του απόδοση αγγίζει τους 130 ίππους, ενώ η ροπή τα 155 Nm. Οι αρετές του κινητήρα αναδεικνύονται χάρη στο κοντά κλιμακούμενο 6ταχυτο κιβώτιο. Ο συνδυασμός μοτέρ – κιβωτίου, προσφέρει επαρκές νεύρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με την μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Honda να αγγίζει τα 5,6 λτ./100χλμ. Στην πράξη βέβαια στο trip computer θα δείτε γύρω στα 7 λίτρα, νούμερα απόλυτα λογικό κι αναμενόμενο. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ/ώρα. Καλό και στο δρόμο NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Όταν αρχίσεις να ρολάρεις με το εντυπωσιακό HR-V, σου κάνει εντύπωση το πόσο ήσυχη και αποτελεσματική είναι η λειτουργία της ανάρτησης. Ελέγχει σωστά το αμάξωμα, παίρνοντας ελεγχόμενες και λογικές κλίσεις όταν ξεκινήσουν οι στροφές. Αν το πιέσετε αρκετά όμως θα εμφανίσει μια ελαφριά υποστροφή, η οποία διορθώνεται εύκολα και γρήγορα, με το πλαίσιο να είναι εξαιρετικά στιβαρό. Το τιμόνι ανά πάσα στιγμή προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση, ενώ αρωγός στη σβέλτη οδήγηση είναι ο λεβιές ταχυτήτων με τις κοντές και ακριβείς διαδρομές του. Ποιοτικό, εργονομικό κι ευρύχωρο εσωτερικό Το εσωτερικό του Honda HR-V ακολουθεί τις σχεδιαστικές νόρμες της μάρκας, έχοντας έναν οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό, με την ποιότητα των υλικών που απαρτίζουν την καμπίνα να είναι ποιοτική και καλά μονταρισμένη. Ένα ακόμα στοιχείο το οποίο εντυπωσιάζει στο HR-V είναι οι προσφερόμενοι χώροι του εσωτερικού, οι οποίοι είναι εξαιρετικοί, όπου θα καθίσουν με άνεση 4 ενήλικες. Για ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα το HR-V διαθέτει τα γνωστά μας Magic Seats, τα οποία αναδιπλώνονται, σηκώνονται, σύρονται κατά το δοκούν. Όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ αυτό έχει χωρητικότητα 453 λίτρα. Από 22.575 ευρώ Το Honda HR-V σε ικανοποιεί τόσο με τις επιδόσεις, όσο και με την οδική του συμπεριφορά. Κερασάκι στη τούρτα η εξαιρετική ευρυχωρία του κι ο πλούσιος εξοπλισμός με την τιμή απόκτησής του στην έκδοση Comfort, να ξεκινάει από τα 22.575 ευρώ. Εν κατακλείδι, το νέο Honda HR-V αποτελεί μία ιδιαίτερη περίπτωση κατάλληλη για όσους θέλουν να συνδυάσουν τους κορυφαίους χώρους με την δυναμική οδική συμπεριφορά. Ενδεικτικό ετήσιο κόστος ασφάλισης για το Honda HR-V 1,5 i-VTEC Ενδεικτικά, το Honda HR-V 1,5 i-VTEC, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 194,95 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50