Γιώργος Μούζος, 7/12/2016 - 08:15 facebook twitter linkedin Δοκιμάζουμε την BMW Σειρά 1 Γιώργος Μούζος, 7/12/2016 facebook twitter linkedin Στο Next Deal δεν καθόμαστε ήσυχοι και βάζουμε στο χέρι το πολυτελές μοντέλο της BMW, την 116d η οποία εξοπλίζεται με έναν 3κυλινδρο κινητήρα πετρελαίου, με έμφαση στην οικονομία καυσίμου. Η Σειρά 1 γερμανικής φίρμας διαθέτει πλέον μια ανανεωμένη εμφάνιση, κερδίζοντας έτσι ακόμα περισσότερους θαυμαστές, αλλά το μεγάλο νέο κρύβεται κάτω από το καπό της. Εκεί πλέον η Σειρά 1 διαθέτει και 3κυλινδρα μηχανικά σύνολα (τόσο βενζίνης, όσο και πετρελαίου) τα οποία προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις με οικονομική κατανάλωση καυσίμου. Με τονισμένη εμφάνιση Το compact μοντέλο της BMW διαθέτει ένα νέο ανασχεδιασμένο και δυναμικότερο εμπρός μέρος, το οποίο ξεχωρίζει με τις πιο έντονες γωνίες του, ενώ στο οπίσθιο μέρος του αμαξώματος διακρίνονται τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα. Συνολικά η Σειρά 1 δεν ξεφεύγει πολύ σχεδιαστικά από την προηγούμενη παραμένοντας άμεσα αναγνωρίσιμη και ιδιαίτερη για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το εμπρός μέρος της BMW ξεχωρίζει λόγω των έντονων γωνιών που διαθέτει, αλλά κι από τα αρκετά αιχμηρά φωτιστικά σώματα με τα LED φώτα ημέρας. Κι όμως… 3κυλινδρος! Κάτω από το καπό της βασικής πετρελαιοκίνητης έκδοσης της Σειράς 1, βρίσκεται ένα τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο, το οποίο αποδίδει 116 ίππους και 270 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η συνολική του χωρητικότητα αγγίζει τα 1.496 κ.εκ. Ξεχωρίζει για την ελαστική του λειτουργία, προσφέροντας ικανοποιητικό τράβηγμα από το χαμηλό φάσμα στροφών, ενώ αρωγός των επιδόσεων είναι και το εξαιρετικό αυτόματο 8ταχυτο κιβώτιο Steptronic, το οποίο αλλάξει τάχιστα σχέσεις φροντίζοντας πάντα ο κινητήρας να βρίσκεται στο ιδανικό εύρος λειτουργίας του. Η 116d όμως ικανοποιεί και στον τομέα της κατανάλωσης, μιας και η μικτή κατανάλωση που ανακοινώνει η BMW ανέρχεται στα 3,6 λτ./100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων αγγίζουν τα 97 γρ./χλμ. Τώρα στον τομέα των επιδόσεων τα πρώτα 100 χλμ/ώρα θα τα δείτε στο κοντέρ σε 10,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ/ώρα. Στο πλαίσιο της τεχνολογίας EfficientDynamics, η 116d ενσωματώνει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, σύστημα παύσης και εκκίνησης του κινητήρα (start/stop), ένδειξη αλλαγής σχέσης και την πρακτική λειτουργία ECO PRO (μέρος του συστήματος Driving Experience Control) που ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο τον οδηγό για το πώς πρέπει να οδηγεί ώστε να επιτυγχάνει την εκάστοτε στιγμή την βέλτιστη οικονομία. Ο 3κυλινδρος κινητήρας που κινεί την πολυτελή 116d, αποδίδει 116 ίππους και ξεχωρίζει με την ελαστικότητά του. Αρωγός των επιδόσεων είναι και το εξαιρετικό αυτόματο 8ταχυτο κιβώτιο Steptronic, το οποίο αλλάξει εντυπωσιακά γρήγορα σχέσεις. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Μικρές σχεδιαστικές αλλαγές στο ποιοτικό εσωτερικό Στο εσωτερικό της ανανεωμένης Σειράς 1 οι αλλαγές εστιάζονται στο ταμπλό και συγκεκριμένα στα νέα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας, συγκριτικά με το μοντέλο που αντικατέστησε. Η πολυτέλεια είναι διάχυτη εντός της καμπίνας, όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς από ένα premium μοντέλο. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και θα βρείτε εύκολα τη θέση που σας ταιριάζει με το πλήρος ρυθμίσεων που διαθέτει, ενώ η εργονομία είναι πολύ καλή τόσο από τους επιμέρους διακόπτες όσο και από το σύστημα πολυμέσων iDrive (με ελληνικό μενού). Οι χώροι είναι επαρκείς για 4 επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να έχει όγκο 360 λίτρων. Σπορ και ποιοτικό το εσωτερικό της Σειράς 1, ξεχωρίζει με την εργονομία του και το φινίρισμά του. Σε ευχαριστεί στο δρόμο Η BMW 116d μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις της, αλλά χαίρεσαι να την οδηγείς. Είναι ευχάριστη οδηγικά σε κάθε είδους διαδρομή, με την ανάρτηση να κάνει εξαιρετική δουλειά. Προσφέρει πολύ καλό κράτημα, απορροφώντας τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, αφήνοντας την καμπίνα ανέπαφη. Αν την πιέσετε, θα συμπεριφερθεί ουδέτερα, παρέχοντας ασφάλεια σε οδηγό κι επιβάτες. Μέσω του συστήματος Driving Experience Control, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης και να βρεί αυτό που ταιριάζει στην περίσταση. Στην Sport θέση, το τιμόνι γίνεται πιο άμεσο, το γκάζι έχει καλύτερη απόκριση στο πάτημα (σε σχέση με την Comfort), αποκτώντας ελαφρώς πιο σπορ συμπεριφορά. Αν πατήσετε ακόμα μια φορά το κουμπί, θα μεταβείτε στο Sport+, με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας να μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως ή μερικώς. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές, μεταφέροντας την απαιτούμενη πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Εν κατακλείδι, η BMW 116d, θα σε μεταφέρει με άνεση κι ατσαλάκωτο από το σημείο Α στο σημείο Β, ενώ αν της απαιτηθεί θα προσφέρει και μικρές δόσεις σπορ οδήγησης σε δρόμο με στροφές. Τηρουμένων πάντα των αναλογιών του 3κυλινδρου μηχανικού συνόλου. Από 26.850 ευρώ H Σειρά 1 συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της, όντας μια κορυφαία πρόταση στη premium μικρομεσαία κατηγορία. Η τιμή του 5θυρου μοντέλου ξεκινά από τα 26.850 ευρώ, με τον εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας σε κάθε περίπτωση να είναι πλούσιος. Ενδεικτικό ετήσιο κόστος ασφάλισης για BMW 116d Ενδεικτικά, την BMW 116d με τον 3κυλινδρο κινητήρα των 1.496 κ.εκ. μπορείτε να την ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 215 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00