Γιώργος Μούζος, 22/11/2016 - 13:32 facebook twitter linkedin Test drive του Nextdeal στο Nissan Note! Γιώργος Μούζος, 22/11/2016 facebook twitter linkedin Το Nissan Note 1,2 Acenta κατορθώνει να συνδυάζει οικονομία κίνησης, με χώρους και πρακτικότητα πολυμορφικού, αλλά σε διαστάσεις μικρού! Και με το βασικό κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. πάει και δεν καίει! Το Note διακρίνεται για την πρακτικότητα και την εργονομία που προσφέρει σε οδηγό κι επιβάτες, ενώ αποδεικνύεται ακούραστο σε όποια διαδρομή κι αν επιλέξετε να ακολουθήσετε και προπαντώς: με οικονομική κατανάλωση καυσίμου, ακόμα και στη σβέλτη οδήγηση που εφαρμόσαμε για τη διαδρομή Αθήνα – Χιλιαδού και πίσω! Ξεχωρίζει με την «αιχμηρή» του σχεδίαση Η σχεδίαση του Nissan Note επηρεάστηκε από αυτή του Invitation concept που εμφανίστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012, με το νέο Note να δείχνει δυναμικό, αλλά και «μαζεμένο» σε διαστάσεις ταυτόχρονα. Μαζεμένο μόνο στο φαίνεσθαι, μιας και το Note, έχει το ίδιο μήκος με το παλιό, είναι κατά 1 εκατοστό μεγαλύτερο σε πλάτος και μόνο 2 εκατοστά μικρότερο σε ύψος. Στο εμπρόσθιο μέρος του Note ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα, ενώ στο ίδιο «ζωντανό» μοτίβο κινούνται και τα πίσω που διαθέτουν μια «κυματοειδή» μορφή. Στο εμπρόσθιο μέρος του Note ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα, ενώ στο ίδιο «ζωντανό» μοτίβο κινούνται και τα πίσω που διαθέτουν μια «κυματοειδή» μορφή Εσωτερικό πρακτικό κι ευρύχωρο Μεγάλο ατού του Note η απλότητα και συνάμα η πρακτικότητα που διακρίνει το εσωτερικό του. Όλα είναι εκεί ακριβώς που θέλει ο οδηγός, με πλήθος θηκών για τα μικροαντικείμενά σας. Εξαιρετικοί όμως είναι κι οι χώροι των επιβατών, με πλούσιους χώρους για τα γόνατα των επιβατών και επαρκές πλάτος, που άνετα θα βολευτούν τρεις ενήλικες. Ο χώρος αποσκευών έχει διαθέσιμο όγκο 295 λίτρων, προσφέροντας ένα μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο άνοιγμα. Μεγάλο ατού του Note η απλότητα και συνάμα η πρακτικότητα που διακρίνει το εσωτερικό του. Όλα είναι εκεί ακριβώς που θέλει ο οδηγός, με πλήθος θηκών για τα μικροαντικείμενα Κινητήρας που ικανοποιεί Κάτω από το καπό του Nissan Note βρίσκουμε έναν 3κυλινδρο κινητήρα, 80 ίππων και 110 Nm ροπής, νούμερα που ανταποκρίνονται καλά στις επιταχύνσεις, αλλά και στις επιδόσεις γενικότερα, μιας και το συνολικό βάρος του αμαξώματος έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα, μόλις 1.080 κιλών. Για να κινηθείτε όμως σβέλτα, θα πρέπει να κρατάτε τον κινητήρα στο μεσαίο προς υψηλό φάσμα στροφών, με την απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού να είναι καλή. Άκρως ικανοποιητικό όμως είναι το Note και στο τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Το ηλεκτρικό τιμόνι, με 3 στροφές από άκρη σε άκρη, μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση στον οδηγό, με την ανάρτηση να δουλεύει πολύ καλά τόσο στις χαμηλές ταχύτητες, όσο και στις υψηλές. Σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, το τιμόνι παραμένει ακριβές, με την ανάρτηση να ελέγχει τις κινήσεις του Note, όσο άτσαλα κι αν του φερθεί ο οδηγός και χωρίς να γίνονται ιδιαίτεροι συμβιβασμοί στην άνεση. Καλά σχόλια εισπράττει κι ο λεβιές ταχυτήτων που διακρίνεται για την ευχρηστία του, ενώ είναι ακριβής και γρήγορος. Κάτω από το καπό του Nissan Note βρίσκουμε έναν 3κυλινδρο κινητήρα, 80 ίππων και 110 Nm ροπής, νούμερα που ανταποκρίνονται καλά στις επιταχύνσεις, αλλά και στις επιδόσεις Ενδεικτικό ετήσιο κόστος ασφάλισης για Nissan Note 1,2 Ενδεικτικά το Nissan Note με τον κινητήρα των 1.200 κ.εκ. μπορείτε να το ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 130 ευρώ το χρόνο. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57 Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου
Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37 Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 09/07/2025 - 09:09 Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης;
Γιώργος Μούζος, 07/07/2025 - 09:04 Ασφάλεια και ADAS: Νέα δεδομένα στις δοκιμές που αλλάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο
Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και οι καύσωνες είναι προ των πυλών. Αυτό το κύμα ζέστης, δεν είναι... Γιώργος Μούζος, 03/07/2025 - 09:00
Αφιέρωμα Leasing: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως ασφαλιστές - Πώς το leasing έχει μετασχηματίσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς αντίστοιχα έχει επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά - Συμφέρει να κάνει κάποιος leasing; Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 562) Του Γιώργου Μούζου Το leasing έχει καθιερωθεί ως ένας από τους βασικούς μηχανισμούς χρηματοδότησης στον τομέα... Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 15:25
Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Πώς η αύξηση της μέσης ηλικίας των οχημάτων επηρεάζει τα συμβόλαια, το ρίσκο και τα κόστη αποζημιώσεων; Κάθε φορά που ένας... Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 09:05
Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά Η νέα τάση της κοινής χρήσης οχημάτων ανατρέπει τα δεδομένα για την εκτίμηση ασφαλιστικών κινδύνων Η ανάπτυξη του car-sharing, αλλάζει ριζικά... Γιώργος Μούζος, 26/06/2025 - 08:54
Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή; Το δημοφιλές compact SUV της Audi επιστρέφει με πιο ώριμη σχεδίαση, προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και plug-in hybrid τεχνολογία που αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04
Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων Από τα συμβατικά ασφάλιστρα στην εξατομικευμένη τιμολόγηση βάσει συμπεριφοράς: Πώς η AI μετατρέπει κάθε οδηγό σε μοναδικό προφίλ κινδύνου; Η ασφάλιση... Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05